اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساعت حدود هشت صبح یک روز جمعه بود که ساکنین خیابان ظفر با شنیدن صدای گلوله دچار اضطراب شدند و به خیابان ریختند تا بفهمند ماجرا از چه قرار است. همسایه‌های‌خانه زن‌و شوهر آمریکایی که صدای شلیک گلوله‌های پی‌درپی را از آن خانه شنیده بودند؛ پشت در خانه‌مورد نظر رفته بودند، اما دوریس در را باز نمی‌کرد.
هشت روستا به عنوان کاندیدای نهایی ایران در پروژه بهترین روستاهای جهانی گردشگری معرفی شدند تا در سطح جهانی رقابت کنند.
پرسپوليس روز پنج شنبه راهی ترکیه خواهد شد تا اردوی هشت روزه خود را دنبال کند.
محققان داده‌های هشت مطالعه در مورد رژیم آب را تجزیه و تحلیل کردند. با این نوع رژیم، افراد فقط مقدار کمی آب میوه و سوپ مصرف می‌کنند. نویسندگان دریافتند که این رژیم منجر به کاهش قابل توجه وزن در کوتاه مدت می‌شود. افرادی که به مدت پنج روز رژیم گرفتند ۴ تا ۶ درصد وزن خود را از دست دادند، افرادی که ۷ تا ۱۰ روز رژیم گرفتند، ۲ تا ۱۰ درصد و افرادی که ۱۵ تا ۲۰ روز این رژیم را داشتند، بین ۷ تا ۱۰ درصد وزن خود را از دست دادند.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاشیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال دست کم هشت میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
تیم ملی والیبال مردان ایران از ۲۸ شهریور ماه راهی هانگژوی چین خواهد شد تا در مدت زمان هشت روز برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در بازی‌های آسیایی تلاش کند.
تیم ملی والیبال ایران از 28 شهریور ماه راهی هانگژوی چین خواهد شد تا در مدت زمان هشت روز برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در بازی‌های آسیایی تلاش کند.
طبق مصوبه مجلس،فعالیت تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نمایندگی هشت روز قبل از روز اخذ رأی آغاز و تا بیست‏ و چهار ساعت قبل از اخذ رأی ادامه خواهد داشت.
رئیس پلیس راه البرز روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت گفت: انسداد محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال از ساعت هشت صبح تا پنج بعد از ظهر روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تا ۲۶ اردیبهشت اعمال خواهد شد.
فرشید اسماعیلی این روزها تمرینات فشرده و سختی را زیر نظر کادر فنی فولاد در اهواز انجام می‌دهد.
شهبازی نحوه استفاده از گرمابه‌های عمومی را اینطور روایت می‌کند: «آن روزگار در تمامی شهر‌های ایران از جمله تهران حمام عمومی وجود داشت و اهالی محل به نوبت جنسیت از حمام عمومی استفاده می‌کردند. سحرگاهان قبل از طلوع آفتاب تا ساعت هشت صبح حمام به مردان اختصاص داشت و در طول روز، حمام در اختیار زنان بود. آماده کردن حمام در فصل زمستان به‌دلیل افزایش مصرف سوخت‌های مرسوم کار دشواری بود و اغلب مردم از اواخر پاییز تا شب عید رنگ حمام را نمی‌دیدند.»
معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی گفت: بیش از ۴۵۰ شهر و هشت هزار و ۶۵۰ روستا در کشور در معرض خسارت سیل و تهدید سیل هستند.
در این اطلاعیه آمده: در روز‌های پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم فروردین ماه به صورت نیمروز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ فعال است و همچنین از روز پنجم فروردین تا روز شنبه ۱۲ فروردین ماه نیز از ساعت هشت تا ۱۳:۳۰ یکسره فعال خواهد بود.
در تحولات تاریخ دفاع ماندگارمان، سال ۱۳۶۲ تا سال ۱۳۶۵ به شهادت رسیدند. عملیات والفجر هشت نیز اگرچه در بهمن ماه ۱۳۶۴ آغاز شد، ۷۵ به روز به طول انجامید و تا فروردین ۱۳۶۵ ادامه داشت. عملیات‌ کربلای ۴ و ۵ نیز در دی ماه اجرا شد، اما تکمیل عملیات کربلای ۵ به اسفندماه نیز رسید. در این عملیات‌ها نیز تعدادی از فرماندهان آسمانی شدند. فرماندهان شاخصی که بعد از روزها، ماه‌ها و سال‌ها مزد مجاهدت‌های خالصانه‌شان را گرفتند.
در تحولات تاریخ دفاع ماندگارمان، سال 1362 تا سال 1365 به شهادت رسیدند. عملیات والفجر هشت نیز اگرچه در بهمن ماه 1364 آغاز شد، اما 75 به روز به طول انجامید و تا فروردین 1365 ادامه داشت. عملیات‌های کربلای 4 و 5 نیز در دی ماه اجرا شد، اما تکمیل عملیات کربلای 5 به اسفندماه نیز رسید. در این عملیات‌ها نیز تعدادی از فرماندهان آسمانی شدند. فرماندهان شاخصی که بعد از روزها،‌ ماه‌ها و سال‌ها مزد مجاهدت‌های خالصانه‌شان را گرفتند.
مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال از روز یکشنبه و با حضور هشت تیم مدعی به طور متمرکز در سالن فدراسیون والیبال آغاز می‌شود تا چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود.
مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان از روز یکشنبه ۳۰ بهمن به صورت متمرکز در سالن فدراسیون آغاز می‌شود تا هشت تیم مدعی در جدال با یکدیگر برای کسب جام سی‌وششم تلاش کنند.
این روزها صهیونیست‌ها در شوک عملیات شهادت طلبانه خیری علقم جوان ۲۱ ساله فلسطینی هستند،جوانی که به تنهایی هشت صهیونیست را به هلاکت رساند تا پاسخی محکم به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی داده باشد.
در روزهایی که کریم باوی از خاطره‌ها فراموش شده بود، این اکبر یوسفی بود که نگذاشت او در روزهای سخت، غریبانه‌تر دورانش را سپری کند.
سخنگوی دولت درباره موضوع ساخت یک میلیون مسکن و برخی گمانه زنی ها مبنی بر بی نتیجه ماندن این سیاست، خاطرنشان کرد: با افتخار می گویم برای وعده ساخت چهار میلیون مسکن طی چهار سال به خود می بالم. من هم با دانشجویان هم عقیده هستم که کسی که هشت سال در تولید مسکن را بست و عنوان کرد دولت مسئول تولید مسکن نیست و بحران امروز را ایجاد کرد، باید پاسخگو باشد و برای این بحران آفرینی محاکمه شود.
در فاصله هشت روز تا شروع مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان، سفارت اسپانیا با کارشکنی درخواست روادید ملی‌پوشان کشورمان را رد کرد.
مجموعه کاخ گلستان از روز جمعه ۲۲ مهرماه طبق روال معمول، فعالیت خود را از ساعت هشت صبح تا ۱۷ عصر از سر می‌گیرد.
هشت تیم در بیست‌ودومین دوره لیگ برتر زنان در سال 1401 برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند تا دوباره هیجان به والیبال زنان ایران برگردد.
سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: تا روز گذشته هشت میلیون و ۷۰۴ هزار و ۳۲۱ دانش آموز در دوره ابتدایی ثبت نام کرده اند که از این میزان یک میلیون و ۴۹۱ هزار و ۹۰۷ نفر کلاس اولی هستند. این درحالی است که سال گذشته حدود هشت میلیون دانش آموز ابتدایی داشتیم، ولی امسال به حدود ۹ میلیون رسیده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ