احمدرضا محمدی در خصوص علت قطعی آب در برخی مناطق شهرکرد، اظهار کرد: علت قطعی و گل‌آلودگی آب شکستگی لوله در این مناطق بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنعت آب با اشاره به خالی بودن برخی از سدهای کشور گفت: دلیل بحران آب در برخی مناطق به دلیل کاهش بارندگی ، کاهش بارندگی های موثر و افزایش دما و تبخیر بوده است.
اصفهان- آبفای اصفهان در روزهای اخیر از رفع مشکل قطعی آب مناطقی از کلانشهر اصفهان خبر داد در حالی که شهروندان همچنان از تداوم قطعی و افت فشار آب گلایه دارند.
آبادان - قطعی و اُفت فشار آب در منطقه زمین شهری و روستای سید حسن حکیم سبب گلایه برخی از شهروندان شد.
روز های گذشته مدیر عامل آبفای تهران از عادی شدن شرایط آبی در تهران خبر داد؛ در حالی که همچنان بسیاری از شهروندان از افت شدید فشار آب گلایه دارند و نگران ادامه دار شدن این وضعیت هستند.
شرکت آبفای تهران با اشاره به ادامه قطع و یا افت فشار آب در برخی از مناطق تهران گفت: هم اکنون مخازن تعبیه شده برای کنترل فشار آب در حال ارتفاع گیری هستند و به زودی این مشکل برطرف می شود.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در پی محدودیت آبرسانی در برخی مناطق شهر با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست از استقرار تانکرهای حامل آب شرب در نقاط مختلف پایتخت خبر داد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: مشکل قطعی آب در برخی محلات تهران از صبح امروز برطرف شده است.
کرج- رئیس کل دادگستری البرز گفت: با تلاش‌های انجام شده و رفع انسداد خروجی سد کرج، مشکل آب شرب برخی از مناطق تهران و کرج تا ساعات آینده برطرف می‌شود.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از نمایندگان امروز از مشکل آب در برخی مناطق کشور گفتند که دولت باید برنامه جامعی برای رفع این مشکل داشته باشد.
عسگری گفت: به دلیل اینکه شهرستان کرج و پردیس مخزن آب شرب به میزان کافی ندارد با قطعی‌های مکرر آب مواجه هستیم بنابراین از وزارت نیرو می‌خواهیم به سرعت ورود و این مشکل را برطرف کند؛ خوشبختانه ذخیره آبی سد کرج نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری دارد، اما سهمیه و حق‌آبه باغات پایین دست کرج داده نشده و باغات در حال از بین رفتن است که در این رابطه از وزارت نیرو درخواست جدی داریم که به این مطالبه مردم توجه داشته باشد و با تامین حقآبه باغات پایین دست کرج مشکل مردم را برطرف کند.
بر اساس گزارش‌های رسیده به فارس، سیلاب جمعه ۱۹ خرداد قسمتی از جاده چالوس را تخریب و برخی تونل‌های این مسیر را پر از گل و لای کرد و بروز برخی مشکلات فنی در انتقال آب از سد کرج بر اثر این سیلاب‌ها به تصفیه‌خانه‌های شهر تهران علت قطعی آب در غرب تهران بوده است.
بر اساس گزارش‌های رسیده به فارس، سیلاب جمعه ۱۹ خرداد قسمتی از جاده چالوس را تخریب و برخی تونل‌های این مسیر را پر از گل و لای کرد و بروز برخی مشکلات فنی در انتقال آب از سد کرج بر اثر این سیلاب‌ها به تصفیه‌خانه‌های شهر تهران علت قطعی آب در غرب تهران بوده است.
این نماد پنج‌متری در برخی مناطق بیشتر است و نشانی از آن‌ها در برخی از محله‌ها هم نیست. دور تا دور میدان هفت تیر را نماد‌ها پر کرده حتی یکی از آن‌ها در جای خالی مجسمه مدرس نشسته است.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ نشان می‌دهد آسمان ابری و در برخی مناطق بارانی است و حداکثر دما ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد بود
برای برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز نیز در بعضی ساعات بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
آبفای استان تهران درباره احتمال یخ‌زدگی کنتور آب در برخی مناطق شهر و استان تهران طی امشب و روزهای آینده هشدار داد.
مناطق مختلف عربستان شاهد بارش باران های متوسط تا سیل آسا است که بر اثر آن بسیاری از خیابانهای اصلی در برخی شهرها دچار آبگرفتگی شدند.
مناطق مختلف عربستان شاهد بارش باران های متوسط تا سیل آسا است که بر اثر آن بسیاری از خیابانهای اصلی در برخی شهرها دچار آبگرفتگی شدند.
معاون بهره برداری آبفای منطقه سه شهر تهران گفت:به علت بروز یک حادثه در یکی از خطوط، آب بخشی از غرب تهران قطع شده و یا بعضا با افت فشار مواجه شده است، در تلاش هستیم تا نهایت دو ساعت آینده مشکل به طور کامل برطرف شود.
شدت بارش‌های امروز برای استان‌های ایلام، کرمانشاه، غرب کردستان و جنوب آذربایجان غربی است. فردا شنبه ۵ آذرماه بارش‌های در این مناطق ادامه دارد و یکشنبه در شمال غرب، برخی مناطق غرب و ارتفاعات البرز بارش پیش بینی شده است.
بختیاری گفت: آبی که وارد شبکه می‌شود کاملاً سالم و در چهارچوب استاندارد قرار دارد،در برخی از مناطق یک یا دو چاه دچار مشکلی شده و نشت پیدا کنند می تواند علت طعم بد آب در برهه ای از زمان باشد.
مطابق جدیدترین نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از بعدازظهر امروز در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، گیلان، مازندران و گلستان بارش باران، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعدوبرق آغاز می‌شود.
بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از امروز تا روز پنجشنبه در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایداری مستقر می‌شود، وزش باد در شرق و شمال شرق کاهش یافته و در سواحل دریای خزر روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود.
بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در مناطقی از جنوب سیستان و بلوچستان، شرق و شمال هرمزگان، جنوب و غرب کرمان، شمال فارس به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد. در سایر مناطق کشور جو آرام و پایداری حاکم خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ