میشل سالگادو، ستاره سابق رئال و تیم ملی اسپانیا، معتقد است فوتبال این کشور اسیر تیکی تاکا شده و باید این سبک کنار گذاشته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قزوین- یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه مشکل اصلی تیم شمس آذر در خط حمله نیست، گفت: دفاع وسط تیم باید تمرکز بیشتری را داشته باشد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به مصاحبه امروز رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس واکنش نشان داد.
وویژیک شزنی، دروازه‌بان یوونتوس، موضع خود در خصوص حضور در لیگ عربستان را اعلام کرد.
قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با بیان اینکه بازیکنانم کم تجربه هستند، گفت: باید در بازی‌های آینده تمرکز بیشتری داشته باشیم.
سرمربی پیکان پس از تساوی برابر گل‌گهر به تمجید از عملکرد بازیکنان خود پرداخت و اعلام کرد تیمش در هفته‌های آینده بهتر هم خواهد شد.
بر اساس اعلام RMC Sport پاری سن ژرمن به نیمار و مارکو وراتی اعلام کرده که در برنامه فصل پیش روی تیم لوئیس انریکه جایی ندارند و باید به دنبال باشگاهی جدید باشند.
لوئیس انریکه زندگی در هتل و در مرکز پاریس را دوست ندارد و می‌خواهد در یک آپارتمان اجاره‌ای در حومه شهر اقامت داشته باشد.
لوئیس انریکه از سه هفته پیش با پی اس جی به توافق رسیده بود و سرانجام رسما مربی پاریسی ها شد. او برای قبول هدایت این باشگاه فقط یک شرط داشت.
لوئیس انریکه امروز به عنوان مربی جدید پی اس جی معرفی خواهد شد و باید کار ناتمام مربیانی سرشناس را به اتمام برساند. ماموریتی بس دشوار برای مرد اهل آستوریاس.
لوییس انریکه یک خانه‌تکانی بزرگ و بی‌رحمانه در پاریس در پیش دارد و باید تعداد زیادی از بازیکنان تیم را بیرون کند.
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز گفت: پیامدهای مرتبط و هنوز ناشناخته اقدامات «واگنر» بر جنگ اوکراین باید بررسی شود.
کریستوف گالتیه، سرمربی سابق پی‌اس‌جی، با دریافت 6 میلیون یورو از شکایت از باشگاه صرفنظر کرد. به این ترتیب آخرین مانع قانونی برای استخدام لوئیس انریکه برداشته شد.
طبق ادعای اکیپ، لوئیس انریکه ماندنی شدن نیمار در پاریس را یکی از شروط اصلی اش برای قبول هدایت پی اس جی تعیین کرده است.
لوئیس دلافوئنته معتقد است اسپانیا می تواند قهرمان لیگ ملت‌ها شود و او باید کار کادر فنی قبلی روخا را به سرانجام برساند.
انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، می‌گوید امیدوار است دیه‌گو سیمئونه قراردادش را تمدید کرده و سالهای سال مربی روخی‌بلانکو باشد.
انریکه سرزو معتقد است در حال حاضر تیمی بهتر از اتلتیکو مادرید در اروپا وجود ندارد. او در مورد آینده ژوائو فلیکس هم حرف زد.
شنیده می‌شود ناگزمن آلمانی ، لوئیز انریکه اسپانیایی و برندن راجرز سه گزینه هدایت چلسی هستند که باید به زودی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا روبرو شود.
علیرضا منصوریان می‌گوید هر مربی‌ای در صورت عدم نتیجه‌گیری، باید از سمت خود کنار گذاشته شود.
به نظر می رسد باشگاه سلتاویگو اسپانیا هنوز نتوانسته با عدم دعوت یاگو آسپاس به تیم ملی اسپانیا کنار بیاید.
لوییز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، می‌گوید هرگز تصور نمی‌کرد که روزی مربی فوتبال باشد.
لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، می‌گوید دوست دارد آرژانتین قهرمان جام جهانی 2022 باشد.
فردا لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، فهرست تیمش برای دو بازی پیش رو مقابل سوئیس و پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا را اعلام خواهد کرد و ممکن است نام سرخیو راموس نیز در آن باشد.
میخاییل اولیانوف با انتشار تصویر دیدارش با انریکه مورا و هیات همراهش در صفحه توییتر خود نوشت: به نظر می‌رسد در حال پیشرفت هستیم. اجازه دهید امیدوار باشیم که موفقیت آمیز باشد.
ساخته جورج کلونی روایتی از دوران سیاه مک‌کارتیسم در آمریکاست که یک تفتیش عقاید مدرن بوده است؛ برشی از این دوران که سقوط سناتور جوزف مک‌کارتی را از اریکه قدرت شامل می‌شود و یک روزنامه نگار مک‌کارتی را به پایان مسیر می‌رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ