بر اساس اعلام RMC Sport پاری سن ژرمن به نیمار و مارکو وراتی اعلام کرده که در برنامه فصل پیش روی تیم لوئیس انریکه جایی ندارند و باید به دنبال باشگاهی جدید باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توقف الهلال در شب معارفه نیمار، بنزما هم گل نزد
باشگاه الهلال عربستان ساعتی پس از برگزار معارفه رسمی نیمار از یک خرید بزرگ دیگر رونمایی کرد.
انتقال به الهلال، نیمار را به سومین بازیکن گران‌قیمت بالای 30 سال دنیا تبدیل کرد.
نیمار و مارکو وراتی تنها بازیکنانی نیستند که از ایده های لوئیس انریکه خارج شده اند. مربی اسپانیایی سه بازیکن دیگر تیم را نیز کنار گذاشت.
ستاره برزیلی پاریسی ها واکنشی نسبت به حمله هواداران معترض این تیم به خانه اش نشان نمی دهد اما در تابستان نیز از این باشگاه جدا خواهد شد.
رامون منزس، سرمربی موقت تیم ملی برزیل، اسامی بازیکنان حاضر در اردو برای دیدار دوستانه برابر مراکش را در غیاب نیمار اعلام کرد.
پی‌اس‌جی در دیداری بسیار تماشایی ابتدا با دو گل از لیل پیش افتاد و سپس سه گل دریافت کرد، اما کیلیان امباپه کار را مساوی کرد و لئو مسی هم در دقیقه پایانی با ضربه کاشته خود، گل پیروزی‌بخش را به ثمر رساند.
پی اس جی در دیداری بسیار تماشایی ابتدا با دو گل از لیل پیش افتاد و سپس سه گل دریافت کرد اما کیلیان امباپه کار را مساوی کرد و لئو مسی هم در دقیقه پایانی با ضربه کاشته خود، گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.
ترکش‌های شکست شب گذشته پاری‌سن‌ژرمن مقابل موناکو فراتر از ناکامی در کسب سه امتیاز بوده است.
آرش رضاوند که روز گذشته یکی از بهترین عملکردهایش با لباس استقلال را به نمایش گذاشت، از ماجرای عکس های جنجالیش با مهدی قایدی می گوید.
هم نیمار و هم کیلیان امباپه بازی پاری سن ژرمن مقابل تولوز را از دست دادند، اما لیونل مسی دوباره به میدان رفت تا تیمش را به پیروزی ۲-۱ در زمین خانگی برساند.
کریستوف گالتیه، مربی پی اس جی، در نشست خبری امروز خود گفت که کیلیان امباپه دیگر جام جهانی را فراموش کرده و نیمار و لیونل مسی هم به گرمی از او استقبال کردند.
آلوارو موراتا، ستاره اسپانیا، گفت که اگر لاروخا قهرمان جهان نشود، در درجه اول دوست دارد رونالدو با پرتغال جام را مال خود کند.
نیمار با وجود مصدومیت تمام تمرکز خود را روی جام جهانی قرار داده است.
تیم ملی فوتبال برزیل دومین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را با برتری برابر سوئیس به پایان برد تا تکلیف صعودش به دیدار سوم کشیده نشود.
تیم ملی فوتبال برزیل دومین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را با برتری برابر سوئیس به پایان برد تا تکلیف صعودش به دیدار سوم کشیده نشود.
تیته، مربی برزیل، همچنان روی حرفش است و ایمان دارد که نیمار و دانیلو به ادامه جام جهانی خواهند رسید.
دانیلو معتقد است خطا روی نیمار و دیگر تکنیکی های برزیل اتفاقی عادی است و از داوران انتظار حمایت بیشتری را دارند.
فوق ستاره برزیلی مصاحبه ایی راجع به هم تیمی هایش در پاری سن ژرمن انجام داده و از آنها تعریف و تمجید ویژه ایی کرده است.
نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، واکنش جالبی به حضور گابریل مارتینلی در فهرست تیم ملی برزیل برای پاری سن ژرمن داشت.
یک روز پس از بازی جنجالی پی اس جی و مون‌پلیه، بین نیمار و کیلیان امباپه در تمرین تنش بالا گرفت و نزدیک بود کار به درگیری فیزیکی بکشد که دخالت سرخیو راموس مانع شد.
انتشار یک ویدیو از کیلیان امباپه و اشرف حکیمی نشان می دهد که ستاره فرانسوی از دوست صمیمی خود به خاطر اینکه به او در جریان بازی پاس نداده، عصبانی است.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، تاکید کرد که هیچ مشکلی بین ستاره‌های تیمش وجود ندارد.
وزیر علوم ونزوئلا به همکاری دو کشور بر مبنای توانمندی ایران تاکید کرد و گفت: توانمندی ایران در حوزه‌های پزشکی، دارویی محور مناسبی برای همکاری‌های دوکشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ