«اینستکس» یکی از همان وعده‌های «تقریباً هیچ» اروپایی‌ها برای باقی نگه داشتن ایران در برجام بود که بعد از حدود چهار سال فقط با یک تراکنش مالی در خصوص تجهیزات درمانی پرونده آن بسته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر نمایشگاه اینوتکس از برگزاری سیزدهمین دوره این نمایشگاه در روزهای ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خبر داد.
مرکز نوآوری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران ـ بافق در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس ۲۰۲۳) حضور یافت.
دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ با بیان اینکه بیشترین مشارکت کننده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ از کشور روسیه با ۲۵ شرکت فناور بود، گفت: میزان استقبال استارت اپ ها ۳۶درصد بود.
شرکت خدمات ارتباطی رایتل با حضور در دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس 2023 بزرگ‌ترین رویداد زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور، آخرین دستاوردهای خود را در زمینه هوشمندسازی به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان مبتنی بر فناوری عرضه کرد.
دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری "اینوتکس" سه‌شنبه (۱۹ اردیبهشت، ۱۴۰۲) با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری رییس جمهور در پارک علم و فناوری پردیس آغاز به کار کرد.
اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف مشارکت در ارتقای توانمندی‌های اکوسیستم نوآوری کشور، در دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس که بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری کشور است، شرکت می‌کند.
همراه اول با حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ آخرین دستاوردهای فناورانه خود را در حوزه های جدید و پرطرفدار متاورس و انیمیشن به نمایش می گذارد.
دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ با رویدادها و بخش‌های جانبی در پارک فناوری پردیس از امروز آغاز به کار کرد.
همراه اول با حضور در نمایشگاه اینوتکس 2023 آخرین دستاوردهای فناورانه خود را در حوزه های جدید و پرطرفدار متاورس و انیمیشن به نمایش می گذارد.
ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی ریاست جمهوری در فراخوانی امکان حضور شرکت‌ها و خانه‌های خلاق و نوآوری را در رویداد فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۲۳ اعلام کرد.
رویداد نوآوری گیم «جینو» همزمان با برگزاری اینوتکس ۲۰۲۳ با حضور بازی‌سازها، گیمرها، استریمرها،رسانه گیم و علاقه‌مندان صنعت گیم در پارک فناوری پردیس برگزار می شود.
بیش از ۴۰ مشاور و منتور متخصص از سراسر کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ حضور می‌یابند و به رفع مسائل کسب‌وکار و توسعه ایده‌های استارتاپی کمک می‌کنند.
همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ در پارک فناوری پردیس، رویداد نکستیشن (ایستگاه آینده) با موضوع دگرگونی زندگی مردم متاثر از فناوری‌های جدید برگزار می‌شود.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تصمیم فرانسه، آلمان و انگلیس مبنی بر انحلال ساز و کار پشتیبانی مبادلات تجاری با ایران(اینستکس) را «ناامیدکننده» توصیف کرد.
بر اساس اعلام پارک فناوری پردیس، ثبت نام رقابت ملی پهپادها در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ آغاز شد.
«اینستکس» یکی از همان وعده‌های «تقریباً هیچ» اروپایی‌ها برای باقی نگه داشتن ایران در برجام بود که بعد از حدود چهار سال فقط با یک تراکنش مالی در خصوص تجهیزات درمانی پرونده آن بسته شد.
کنعانی دلیل اصلی ناکامی اینستکس را نبود اراده جدی و ناتوانی دولت‌های اروپایی در ایفای تعهداتشان در مسیر جبران خروج یکجانبه آمریکا از برجام، و همراهی آن‌ها با تحریم‌های غیرقانونی آمریکا دانست؛ همچنانکه این کشور‌ها در تمام طول زمان فعالیت اینستکس هیچ منبع مالی یا خط اعتباری بلندمدت به این کانال تزریق نکردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دولت‌های اروپایی در کنار بی عملی در خصوص سایر تعهدات خود، در راه اندازی مؤثر اینستکس نیز ناکام بودند.
تروئیکای اروپایی در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که ابراز حمایت از مبادلات تجاری با ایران یا به اصلاح "اینستکس" منحل شده است.
رقابت ملی استارتاپی «Inotex Pitch» و رویداد «Irancell Meetup»، در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هفتمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
براساس گزارش یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری «اینوتکس ۲۰۲۲» متخصصان بیش از ۲۰ کشور جهان از این رویداد بازدید کرده اند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هفدهمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد گفته که فعلا تصمیم دولت در مورد یارانه‌ها تغییر نکرده و فعلا واریز نقدی خواهد یافت. اما طبق گفته او، زمانی تصمیم دولت عوض می‌شود که گزارش نهایی دوره آزمایشی سامانه‌های کالابرگ آماده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ