سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل برنامه‌های فضایی و موشکی ایران را خارج از حوزه و صلاحیت قطعنامه ۲۲۳۱ خواند و گفت: آماده‌ایم مذاکرات را در اولین فرصت برای بازگرداندن برجام و اطمینان از اجرای کامل آن توسط همه از سر بگیریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
مهاجم ایرانی روستوف یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل سوچی است.
آ ا ک آتن با دو بازیکن ایرانی خود آماده دیدار با دیناموزاگرب شد.
هافبک ایرانی الوحده در جریان تساوی امروز تیمش مقابل بنی یاس به میدان رفت.
تیم فوتبال نساجی امروز در یک دیدار تدارکاتی برابر الخلیج عربستان قرار می‌گیرد.
ایروانی برنامه‌های فضایی و موشکی ایران را خارج از صلاحیت قطعنامه ۲۲۳۱ خواند و گفت: آماده‌ایم مذاکرات را در اولین فرصت برای بازگرداندن برجام و اطمینان از اجرای کامل آن توسط همه از سر بگیریم.
باشگاه الهلال خود را آماده ارائه پیشنهادی اغوا کننده به مهدی طارمی کرده است.
حسن یزدانی با وجود برخی شایعات و نگرانی ها در روزهای اخیر بدون مشکل در تمرینات تیم ملی حاضر است.
آنگونه که رسانه ها خبر می دهند، پورتو چاره ای جز فروش مهدی طارمی ندارد، اتفاقی که باید در همین تابستان رخ دهد.
بجز سپاهان و تراکتور، دیگر تیم های لیگ برتر در پی انتخاب یا بقای سرمربی برای فصل بعد هستند، از پرسپولیس قهرمان گرفته تا استقلال و سایر تیم ها.
شهر سیده زینب(س) در جنوب دمشق، پایتخت سوریه، خود را برای پذیرایی از ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که امروز چهارشنبه در رأس هیئتی سیاسی و اقتصادی وارد سوریه شده آماده می کند.
معاون وزیر ارتباطات با سفر به مسکو ضمن بازدید از نمایشگاه فناوری اطلاعات روسیه موسوم به «سویاز ۲۰۲۳» با وزیر توسعه دیجیتال و ارتباطات جمعی روسیه دیدار کرد.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال‌سیتی انگلیس پس از پشت سر گذاشتن دو آسیب دیدگی طولانی‌مدت، گفت: آماده دعوت به تیم ملی هستم و می‌توانم در دو یا سه جام جهانی برای ایران بازی کنم.
مهاجم تیم ملی آماده است تا نمایش درخشان خود برابر انگلیس را به اجرا بگذارد.
مهاجم ایرانی ژیل ویسنته در دیدار برابر بنفیکا نیمکت‌نشین است.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن پس از حدود یک ماه تمرینات خود را به طور جدی‌تر دنبال می‌کند.
ستاره ایرانی پورتو در جمع ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل اتلتیکو مادرید دیده می‌شود.
اندونزی با هدایت سرمربی ایرانی خود برای اولین بار در تاریخ به مرحله گروهی جام ملت های آسیا صعود می کند.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگویی مفصل با بی بی سی به سوالات مختلفی پیرامون شرایط ملی پوشان و جام جهانی پاسخ داده است.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگویی مفصل با بی بی سی به سوالات مختلفی پیرامون شرایط ملی پوشان و جام جهانی پاسخ داده است.
وزارت امور خارجه ارمنستان اعلام کرد که ایروان آماده مذاکرات صلح و عادی‌سازی روابط با جمهوری آذربایجان است.
شناور شهید ناظری در سال‌های گذشته رونمایی شد و اکنون با معرفی شناور شهید سلیمانی و در آینده نزدیک شناور شهید ابومهدی، کاملا مشخص است که صنابع دفاعی کشورمان بویژه نیروی دریایی سپاه، به اشراف و تسلط کاملی روی طراحی جدید در ظاهر و بدنه دست یافته‌اند.
سفیر کشورمان گفت: موضوع از سرگیری مذاکرات و برگزاری دور ششم مورد اتفاق نظر است، اما ما منتظر فراهم شدن زمینه مناسب برای مذاکرات در عراق هستیم. کمیسیون‌های ایرانی و سعودی آماده از سرگیری مذاکرات هستند.
وزیر خارجه کشورمان ضمن اعلام اهدا یک میلیون دُز واکسن «برکت»، بر آمادگی ایران جهت تأسیس نمایشگاه فن آوری کشورمان در مالی تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ