تیم فوتبال نساجی امروز در یک دیدار تدارکاتی برابر الخلیج عربستان قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه گفت: با همان سرعتی که از دیوار سفارت عربستان بالا رفتند، با همان سرعت از آن سوی دیوار به پایین افتادند. ایران هنوز نتوانسته توافق با عربستان را در راستای اهداف اقتصادی خود پیش ببرد.
جمعی از زائران ایرانی مقیم خارج از کشور که برای حج امسال به عربستان آمده اند، با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار و مشکلات خود برای حضور دراین کشور را بیان کردند.
الاتحاد نماینده کشور میزبان در جام باشگاه‌های جهان خواهد بود.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امیدواریم توسعه روابط ایران با همسایگان و کشورهای عربی مانند عربستان تأثیر مثبت خود را در عرصه اقتصادی هم بگذارد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امیدواریم توسعه روابط ایران با همسایگان و کشورهای عربی مانند عربستان تأثیر مثبت خود را در عرصه اقتصادی هم بگذارد.
نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بررسی شرایط میزبانی عربستان از جام ملتهای زنان وارد ریاض شد.
حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس با بیان اینکه یک روز تمامی کفر در برابر جمهوری اسلامی قرار گرفته بود و علی‌رغم همه دشمنی‌های استکبار از ترور، اغتشاش، کودتا، تحریم و فتنه، اما مقاومت ملت ایران جواب داد و امروز آمریکا و اسرائیل را ضعیف‌تر از گذشته می‌بینیم و آمریکا امروز به واماندگی افتاده و دست گدایی پیش کشور‌ها دراز کرده که ایران را دریابید که مرا بپذیرید.
هیأت ایرانی در دو گروه کاری در ریاض و جده اقدامات لازم را جهت راه اندازی سفارت و سرکنسولگری و نیز فعالیت نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان همکاری اسلامی انجام خواهد داد.
با اعلام روزنامه الریاضیة، تیم فوتبال الفیحاء نیز مجوز حرفه ای حضور در لیگ قهرمانان را دریافت کرد.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: برقراری ارتباط میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان قطعاً به نفع سعودی‌ها، ایران، منطقه و جهان اسلام خواهد بود.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: توافق ایران و عربستان به نفع کشورهای منطقه است و نشان می‌دهد اختلافات با گفتگوی بین بخشی درون منطقه قابل حل است.
تیم فوتبال فولاد خوزستان ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الفیصلی عربستان به پیروزی رسید و به مرحله بعد صعود کرد.
تیم فوتبال فولاد خوزستان ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الفیصلی عربستان به پیروزی رسید و به مرحله بعد صعود کرد.
با اعلام فدراسیون فوتبال قطر بلیط فروشی دیدارهای یک هشتم نهایی از امروز آغاز شد.
باشگاه الهلال عربستان به عنوان نماینده قاره آسیا در جام باشگاه‌های جهان شرکت می‌کند.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن بیانیه مشترک اخیر چین و عربستان گفت: دستگاه دیپلماسی باید با قدرت و قاطعیت جواب این بیانیه را دهد که دیکته شده اسرائیل و آمریکا به نوکرشان یعنی عربستان است.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه مشترک چین و عربستان گفت: امیدوارم چین و عربستان درک دقیق و واقعی‌تری از مواضع ایران داشته باشد.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: عربستان سعودی حتی رنگ انتخابات را هم ندیده است، اما در رسانه‌های دست نشانده خود ملت بزرگ ایران را به فضای گفتگو و دیپلماسی توصیه می‌کند.
یکی از رهبران حماس از آزادی محمد الخضری نماینده سابق حماس در عربستان سعودی از سوی مقامات این کشور و عزیمت وی به اردن خبر داد.
رئیس کمیسیون قضایی با بیان اینکه ابتدا باید در طرف سعودی نشانه‌ای از تمایل به برقراری مجدد ارتباط دیپلماتیک با ایران باشد، عنوان کرد: شیوه گفت‌وگو این نیست که با یک دست خنجر در پهلوی ایران بزنند و دست دیگر را با هدف حسن نیت به سمت ایران دراز کنند.
ابوالفضل عمویی گفت: با میانجیگری دولت عراق، بین جمهوری اسلامی ایران و دولت عربستان سعودی ۵ دور مذاکره برگزار شد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: یکی از همشهری‌های ما توسط عربستان در ایام حج بازداشت شده و علیرغم تلاش‌ها هنوز آزاد نشده است. آزادی او پیگیری شود.
نماینده دائم عربستان سعودی در سازمان ملل متحد ضمن اتهام‌زنی به ایران درباره تلاش برای دستیابی به سلاح اتمی، خواستار پیوستن تل‌آویو به پیمان عدم اشاعه سلاح‌های هسته‌ای شد.
وحید جلال زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگوی تفصیلی با شبکه العالم پیرامون آخرین وضعیت مذاکرات وین و برجام، هدف از سفر بشار اسد به تهران، آتش سوزی هفته گذشته در پارچین، مذاکرات ایران و عربستان در بغداد و ... توضیحاتی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ