قرار است بیرانوند در روز‌های آتی زیر نظر فیزیوتراپیست‌های تیم ملی کار کند، اما وضعیت او برای دیدار روز سه شنبه با سنگال مبهم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که پرسپوليس مهیای حضور در اردوی ترکیه می‌شود، وضعیت یکی از کلیدی‌ترین پست‌های این تیم کاملا نامشخص است.
قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران دیدار با کوبا در هفته سوم لیگ ملت‌ها از دست داد.
بیلد لیست ورودی و خروجی های لورکوزن تا اینجای نقل و انتقالات تابستانی را منتشر کرده است.
دروازه‌بان ملوان که در فصل صعود این تیم نقش پررنگی در این موفقیت به جا گذاشت، همچنان شرایط مبهمی برای ادامه همکاری با انزلی‌چی‌ها دارد.
وضعیت عارف غلامی مدافع تیم فوتبال استقلال برای دیدار با پرسپولیس مبهم است.
با وجود مطرح شدن جدی نام مربی ترکیه ای برای هدایت تیم ملی بسکتبال، رئیس فدراسیون تاکید دارد که هنوز در مورد این مربی یا هر گزینه دیگری به نتیجه قطعی و نهایی نرسیده است.
بازیکن تاثیرگذار در گلزنی های فصل جاری پرسپولیس شرایط مبهمی برای بازی کردن در یک چهارم جام حذفی دارد.
مرحله نخست و ۶ ماهه همکاری سرمربی کره‌ای تیروکمان ایران در حالی رو به پایان است که تمدید قرارداد و در مجموع ادامه همکاری او در وضعیت مبهم و پیچیده‌ای قرار دارد.
مرحله نخست و ۶ ماهه همکاری سرمربی کره‌ای تیروکمان ایران در حالی رو به پایان است که تمدید قرارداد و در مجموع ادامه همکاری او در وضعیت مبهم و پیچیده‌ای قرار دارد.
چهار بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت شانس اندکی برای حضور در هفته هفدهم برابر ملوان دارند.
موضوع بسیار مهم دیگری که مینویی به آن اشاره می‌کند، مدارکی است که یک موکل در اختیار وکیل خود قرار می‌دهد و با بازداشت وکیل، فرایند پیگیری پرونده می‌تواند با گره‌های بسیاری مواجه شود: «موکل در مورد اوراق پرونده و مدارکش سرگردان است. من و آقای کامفیروزی موکلان مشترکی داریم. در این مدت برخی از آنها با من تماس گرفته‌ و گفته‌اند فلان مدرک‌مان را برای ارائه به فلان مرجع قضائی نیاز داریم و آن مدرک دست آقای کامفیروزی است. دسترسی دوباره به این مدارک کار بسیار سختی است و چه‌بسا از برخی از این اوراق تنها یک نسخه موجود باشد؛ مثل اصل نامه پزشک، استشهادیه و‌... . این موضوع استیصالی را برای موکل و وکیل جدید پرونده به همراه دارد که بسیار پیچیده است».
در آستانه دیدار سرنوشت ساز برابر پرتغال، وضعیت ستاره کلیدی کره‌ای‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
سه بازیکن تیم ملی فوتبال ولز برای دیدار مقابل ایران وضعیت مبهمی دارند.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران با وجود مرخص شدن از بیمارستان همچنان وضعیت نگران کننده ای برای ادامه رقابت‌های جام جهانی دارد.
شاید ستاره تیم ملی که چهل‌ویکمین گلش با لباس ایران را در شصت و پنجمین بازی ملی‌اش مقابل سنگال به ثمر رساند، نتواند دیدار اول ایران مقابل انگلیس را از ابتدا شروع کند
کریم بنزما در آخرین جلسه تمرینی فرانسه قبل از عزیمت به قطر تنها 15 دقیقه تمرین کرد ولی خودش معتقد است به بازی برابر استرالیا خواهد رسید.
زهرا نعمتی که بعد از بازی‌های پارالمپیک از حضور در هر اردو و مسابقه‌ای فاصله گرفت، تصمیمات تلویحی برای آغاز به کار دوباره‌اش گرفته اگر چه هنوز ابهاماتی در مورد شرایط او وجود دارد.
مدافع مصدوم استقلال هنوز در ناحیه دوقلو احساس درد می‌کند و وضعیتش برای دیدار با ذوب‌آهن مشخص نیست.
تیم فوتبال استقلال در فاصله تعطیلات لیگ برتر با چند اتفاق خود را آماده برگزاری دیدار حساس برابر گل گهر می کند که مهمترین آن شارژ مالی بازیکنان از سوی باشگاه برای ادامه مسابقات بود.
وضعیت علیرضا بیرانوند برای مسابقه دوستانه بعدی تیم ملی مقابل سنگال مبهم است.
مهاجم استقلال فعلا در تمرینات گروهی این تیم حضور ندارد و وضعیتش برای بازی با گل‌گهر نامشخص است.
با وجود مطرح شدن نام بهرام رضاییان هنوز حکم سرپرستی تیم ملی برای هیچ فردی صادر نشده است.
وضعیت مهاجم استقلال برای مسابقه هفته ششم این تیم مقابل نساجی امروز مشخص می‌شود.
وضعیت همکاری دو باشگاه پیکان و میلانو در هاله ای از ابهام قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ