دروازه‌بان اسبق تیم ملی معتقد است که علیرضا بیرانوند در جام جهانی، در ترکیب اصلی تیم ملی قرار خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی قطر و نیوزلند پس از انجام نیمه اول نیمه کاره رها شد.
هافبک مورد علاقه کارلوس کی‌روش تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارد.
کارلوس کی‌روش رفت و دست خبرنگاران به او نرسید، اما دست کم می‌شود گوشه کوچکی از انبوه سوالات در مورد عملکرد او را برای ثبت در تاریخ گرد هم آورد.
دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال آمریکا به آمریکا بابت برنامه‌هایی که کارلوس کی‌روش سرمربی ایران در نظر دارد، هشدار داد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی برای رسیدن به پیروزی نیاز به تمرکز و آرامش دارد گفت: ترکیبی که برابر ولز انتخاب شده بود بدون اشتباه کار کرد.
سردار آزمون در گفت و گو با یک سایت روسی درباره شادی عجیب خود با کارلوس کی‌روش توضیح داده است.
خوشحالی سردار آزمون و کارلوس کی‌روش توت فرنگی روی کیک پیروزی دلچسب ایران برابر ولز بود.
مشخص شدن اسکواد ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی اسامی ۸۳۱ بازیکن حاضر در این مسابقات نیز از سوی فیفا معرفی شد.
بر حسب عملکرد بازیکنان و سلیقه کارلوس کی‌روش می‌توان حدس زد که قریب به ۲۲ بازیکن ایرانی به طور قطعی در ترکیب تیم ملی ایران خواهند بود. در‌این‌بین، اگر امید ابراهیمیِ باتجربه در بازی با نیکاراگوئه مصدوم نمی‌شد، این تعداد را می‌شد ۲۳ نفر اعلام کرد. اگر چنین موضوعی قطعی باشد، آن وقت پرسش درباره حضور احتمالی چهار بازیکن دیگر در تیم ملی باقی می‌ماند. درباره همین چهار نفر هم نیاز به گمانه‌زنی چندان زیادی نیست؛ چون تقریبا سه نفر از آن‌ها مهره‌هایی هستند که احتمالا به جام جهانی می‌روند و فقط شاید یک سورپرایز در فهرست نهایی تیم ملی وجود داشته باشد
این اولویت‌نبودن فوتبال فقط در ذهن مسئولان ذی‌ربط جا خوش نکرده است. اگر در روز‌های اخیر بخشی از صحبت مربیان و بازیکنان لیگ‌برتری هم مرور شود، مشخص می‌شود که آن‌ها هم چندان به فوتبال فکر نمی‌کنند. یحیی گل‌محمدی، سروش رفیعی، جواد نکونام و ارسلان مطهری در زمره چهره‌های شاخصی هستند که به‌صراحت اشاره کرده‌اند فوتبال در اولویت نیست.
محمد محبی با بازگشت به لیگ برتر فوتبال ایران می‌خواهد اولین حضور در جام جهانی را تجربه کند.
جواد نکونام در عرصه باشگاهی در سال‌های اخیر در فوتبال ایران موفق بوده و به طور حتم در صورت حضور در کادر فنی تیم ملی مورد تایید بازیکنان خواهد بود و می‌تواند تاثیر گذار باشد و از نظر شخصیتی هم شایسته احترام در کادر فنی تیم ملی است.
ماجدی: کی‌روش فعلا فقط کار مدیریتی کرده
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید نباید گول نتایج انگلیس، آمریکا و ولز را در بازی‌های دوستانه و لیگ ملت‌ها خورد.
سرمربی پرتغالی تیم ملی تیمش را با چهار تغییر در نیمه دوم مصاف با سنگال راهی میدان کرده است.
شاگردان کارلوس کی‌روش توانستند به روند شکست‌ناپذیری اروگوئه پس از هفت مسابقه پایان بدهند.
پیشکسوت استقلال و تیم ملی معتقد است باید از کی‌روش و برانکو عبور کنیم چرا که آنها هرچیزی برای اضافه‌کردن به فوتبال ایران داشتند، ارائه کردند.
کی‌روش: من فقط جواد نکونام را می‌خواهم
کی‌روش به‌ازای هر بردی که با ایران به دست می‌آورد، اعم از بازی دوستانه و رسمی، دست‌کم ۱۱ هزار یورو به دستمزدش اضافه می‌کند. با توجه به اینکه سه بازی دوستانه قبل از شروع جام جهانی در برنامه تیم ملی گنجانده شده و سه بازی هم در مرحله گروهی جام جهانی وجود دارد، پس کی‌روش حداقل شش بازی فرصت خواهد داشت تا به پایه قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران بیفزاید. واضح است که او حتی اگر بازی‌ها را نبرد و فقط مساوی هم کند، باز می‌تواند به پاداش تیم ملی فکر کند.
گرشاسبی تاکید کرد که نکونام در صحبتی که با او داشته است دستیاری در تیم ملی را نپذیرفته و تنها سرمربیگری تیم ملی پیشنهادی است که روی آن فکر می‌کند.
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
فرهاد کاظمی که مدتی است از فوتبال دور شده و به‌نظر قصدی هم برای بازگشت ندارد، شرایط فوتبال ایران را راضی‌کننده نمی‌بیند‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ