یک منبع مطلع در سازمان زندان‌ها گفت: اصل ماجرا در بند سرقتی‌ها رخ داده و مربوط به بخش زندانیان امنیتی نبوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو منبع مطلع ادعا کرده‌اند این توافق در ماه مارس تقریبا کامل شده بود، اما مذاکرات در این‌باره به دلیل دستگیری یکی از دو تبعه ناشناس آمریکایی توسط ایران متوقف شد.
یک منبع مطلع: این دومین بار است که چنین اتفاقی در این شهرستان رخ داده است.
روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی با اشاره به این که آمریکا و کشور‌های اروپایی تلاش‌های دیپلماتیک برای حل‌وفصل مسئله هسته‌ای ایران را از سر گرفته‌اند، با استناد به ادعای منابع مطلع مطرح کرد که نماینده‌ای از ایران در سازمان ملل و رابرت مالی در ماه‌های اخیر گفتگو‌های مستقیم داشته‌اند.
خبرگزاری رویترز به نقل از منبع مطلع خبر داد که رئیس جمهور آمریکا هیچ دعوتی از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به واشنگتن انجام نداده است.
یک منبع مطلع در دفتر مشاور امنیت ملی عراق اعلام کرد که علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران برای امضای یک توافق امنیتی مهم با عراق به بغداد سفر می‌کند.
یک منبع مطلع به تایمز گفت: دولت از این اقدام حمایت می‌کند. سپاه باید تا الان تحریم می‌شد، اما کل روند آن فعلا متوقف شده است.
یک منبع مطلع به هاآرتص اطلاع داد که رژیم صهیونیستی طی هفته‌های گذشته کمک‌های اطلاعاتی خود به اوکراین درخصوص ایران را افزایش داده است.
در پی انتشار جزواتی با عنوان «بولتن تهیه شده توسط یک رسانه برای فرمانده کل سپاه در فضای مجازی»، یک منبع مطلع در سپاه به این خبرگزاری گفت: این ادعا که فرمانده کل سپاه برخی اخبار را از طریق بولتن تهیه شده توسط یکی از مسئولان یک رسانه دریافت می‌کند غیرواقعی و کذب است.
یک «منبع مطلع» گفت: به اذعان دست‌اندرکاران تولید این جزوه‌ها، مطالب مذکور بدون طی کردن مراحل صحت‌سنجی، و صرفاً با هدف جمع‌آوری شنیده‌ها و شایعات در فضای مجازی و محافل رسانه‌ای گردآوری و در اختیار معدودی از افراد قرار داده شده.
یک منبع مطلع در وزارت خارجه گفت:با توجه به‌ برنامه پر اهمیت دیگری که در تهران در دستور کار قرار دارد، موضوع سفر با هدف شرکت در نشست مذکور از دستور کار خارج شد.
یک منبع مطلع در وزارت امور خارجه در این رابطه گفت: «وزیر امور خارجه در یک جلسه بسته گفت که پیامی در شب آتش سوزی در اوین و در همین رابطه به نقل از وزیر خارجه آمریکا، توسط وزیر خارجه یک کشور منطقه به ایشان منتقل شد.»
هنوز جزئیات طرح جدید صیانت منتشر نشده، اما یک منبع مطلع در مجلس گفت «هر آنچه که برای محدودسازی اینترنت مد نظر تندرو‌های مجلس بوده، عملا رخ داده و اکنون تندرو‌ها به دنبال جرم‌انگاری فعالیت در فضای مجازی هستند»
منابع مطلع از رای گیری روز چهارشنبه شورای امنیت سازمان ملل متحد پیرامون پیش نویس قطعنامه روسیه درباره آزمایشگاه های بیولوژیک در اوکراین خبر دادند.
«جوان» نوشت: یک منبع مطلع خبر داد که تهران و مسکو به طور مشترک، نامه‌ای به شورای امنیت داده‌اند که در آن بحث پهپاد‌ها انکار و طرح مسئله در شورای امنیت نیز غیرقانونی اعلام می‌شود.
خبرگزاری رویترز به نقل از دو منبع مطلع از سفر قریب الوقوع هیاتی از جنبش حماس به سوریه خبر داد.
یک منبع مطلع امنیتی گفت: کشته شدگان "عبدالمجید ریگی "و "یاسر شه بخش" هستند که در حوادث روز گذشته زاهدان کشته شدند.
یک منبع مطلع از دستگیری فاطمه سپهری از دعوت‌کنندگان به آشوب و اغتشاش علی‌رغم تذکرهای پیاپی خبر داد.
این منبع مطلع با بیان اینکه برخی طرف‌های خارجی در تلاش هستند تا از فضاسازی رسانه‌ای برای اعمال فشار به ایران بهره گیرند و روزانه ادعاها و داده‌های غلط متعددی در مورد محتوا و روند مذاکرات منتشر می‌نمایند، تأکید کرد که در چنین شرایطی نباید به انتشار مطالبی دست زد که رسانه‌ای را به تریبون و پایگاه دشمن بدل می‌کند.
به گفته یکی از این منابع مطلع، «روند بارگیری دوباره محموله این نفت‌کش تکمیل شده است». پیش‌تر منبع دیگری گفته بود که این روند روز یک‌شنبه تکمیل شده است.
یک منبع سیاسی مطلع در گفتگو با شفق نیوز فاش کرد که مقتدی صدر، رهبر جریان صدر ابتکارعمل جدیدی را برای خروج از بحران سیاسی در عراق پیشنهاد کرده است.
یک منبع مطلع اعلام کرد به دنبال ادعاهای اخیر حمیدرضا نقاشیان مبنی بر وجود پرونده ای در وزارت اطلاعات در مورد ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (ره) و به دنبال استعلام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) از وزارت اطلاعات در این مورد، این وزارتخانه علاوه بر تکذیب رسمی اظهارات نقاشیان، رونوشتی از نامه خود را به مقام قضایی ارسال نموده است.
یک منبع مطلع ادعاهای اخیر حمیدرضا نقاشیان مبنی بر وجود پرونده‌ای در وزارت اطلاعات در مورد ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (ره) را تکذیب کرد.
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از یک منبع مطلع اعلام کرد که ایران همچنان خواستار تضمین‌های قویتر از واشنگتن برای عدم شانه خالی کردن مجدد از توافق است.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس به رسانه‌ها گفته که دولت برای جایگزینی کالابرگ با یارانه نقدی مصمم است و تا پایان شهریور تصمیم خود را عملی می‌کند. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد که یارانه مرداد ۱۴۰۱ نیز به صورت نقدی پرداخت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ