هافبک میانی مس رفسنجان با اشاره به حضور در این تیم، ابراز امیدواری می‌کند اتفاق خوبی را تا پایان فصل شکل دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع نشر کتاب در کشور را به‌رغم برخی زمینه‌های نامساعد، رو به پیشرفت خواندند و خاطرنشان کردند: عمده زمینه‌های نامساعد در زمینه نشر مربوط به گرانی کاغذ و در برخی موارد، نامرغوب بودن کاغذ است، البته وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر‌های خوبی درباره آغاز مقدمات تولید کاغذ مرغوب دادند
روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، می‌گوید خاطرات خوبی که در بایرن مونیخ تجربه کرده همیشه در ذهنش خواهد ماند.
استقلال در شرایطی عصر شنبه مقابل پارس جنوبی به میدان می‌رود که خاطرات خوبی از ورزشگاه تختی جم ندارد.
کارشناس بازار سرمایه گفت: ۶۰ تا ۷۰ درصد از سهم‌های موجود در بازار سرمایه از بازارهای موازی خود عقب هستند و شاید یک سوم ارزش واقعی خود باشند. سهامداران باید دقت کرده و هر سهمی را خرید نکنند تا خاطرات منفی سال ۹۹ دوباره تکرار نشود.
در طول سال‌هایی که با کی روش در تیم ملی کار کردیم، خاطرات خوب زیادی داشتیم اما برجسته ترینش که خاطره خیلی خوبی برای خیلی ها هم است، بازی با کره جنوبی و صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ است. پس از آن هم بازی با مراکش می‌تواند برای همه جذاب باشد.
فوتبال ایران و کرواسی از چیرو بلاژویچ  خاطرات خوبی دارند .
معاون اول دولت های یازدهم و دوازدهم، گفت: شخصیت فردی آقای حبیبی مورد احترام همه اعضای دولت بود و وزرا و معاونین رئیس جمهوری احترام خاصی برای آقای حبیبی قائل بودند. خودش هم راجع به مسائل فرهنگی و توسعه ای کشور و ساماندهی مسائل دولت نظرات بسیار خوبی داشت. به همین دلیل فارغ از اینکه معاون اول رئیس جمهور چه اختیارات قانونی دارد، چون اولین فردی بود که در این جایگاه قرار گرفت، طوری آنجا را سامان داد که در دوره های بعد که معاون اول های دیگری به جای آقای دکتر حبیبی قرار گرفتند، همان سامان را ادامه دادند.
مهدی قایدی در حال بازگشت به روزهای خوب خود است و این اتفاق به طور حتم برای استقلال خاطرات خوبی را رقم خواهد زد.
کاپیتان سیتی معتقد است که بازیکنان این تیم در فصل جاری انگیزه و عطش فصل های قبل را ندارند.
محققان با استخراج عطر-منظره در مصر باستان می‌توانند بفهمند که مردمان باستان این بو‌ها را چگونه تفسیر می‌کردند. رایحه یکی از قوی‌ترین تجربه‌های انسان است. افراد می‌توانند تفاوتِ بو‌ها را به خوبی تشخیص دهند. امروزه، دانشمندان می‌دانند که بو‌ها می‌توانند به سرعت خاطرات را تحریک کنند؛ و اغلب هر بویی معنایی دارد که با آن تداعی می‌شود. بوی کباب و چمن یادآور خاطرات تابستان است.
بورس در آبان ماه ۱۴۰۱وضعیت خوبی داشته و توانست خاطره های روزهای خوب را دوباره زنده کند.
کاپیتان تیم ملی تکواندو گفت: در سه مسابقه در کشور مکزیک به میدان رفتم و خاطرات خیلی خوبی از حضور در این کشور دارم.
تقابل دوباره تراکتور و ملوان در لیگ برتر یادآور خاطرات خوبی برای شاگردان بردیف است.
سرپرست تیم ملی کیوکوشین کاراته WKFB افغانستان گفت: در سال‌ها اخیر ورزشکاران افغانستانی خوبی برای سبک کیوکوشین کاراته WKFB تربیت شده اند که حتی در مسابقات لیگ ایران نیز حضور پیدا کرده‌اند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با ملوان همیشه خوب بوده است و خاطرات خوبی از این تقابل در ذهن فوتبالی ها وجود دارد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، امروز تاکید کرد که به ژاوی اعتماد کامل دارد و به او گفته است که باید در فصل جاری قهرمان لالیگا شوند. او نسبت به درخشش بارسا در ال‌کلاسیکو هم خوشبین است.
فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی فردا گفت که انتظار دارم یک بازی جذاب را شاهد باشیم.
کارلوس کی‌روش از تقابل با سنگال خاطرات خوبی ندارد و به دنبال شکست این تیم همراه با ایران است.
سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید دیدار دوستانه برابر گل گهر آنها را به خوبی آمده شروع دوباره مسابقات کرده است.
دکتر «منصوره اتحادیه» نویسنده، پژوهشگر و استاد بازنشسته دانشگاه تهران متولد سال ۱۳۱۲ است. با وجودی که بخشی از مهم‌ترین دوران زندگی‌اش را خارج ایران زندگی کرده، خاطرات خوبی از تهران و زندگی در آن دارد و خودش را تهرانی می‌داند و می‌گوید این شهر را با همه سختی‌ها، دود و دم و مشکلات بسیارش دوست دارد.
مظاهر رحیم پور، بدنساز هوادار می‌گوید نباید گذشته‌ای که با پرسپولیس داشته فراموش شود و او در لیگ و آسیا خاطرات خوبی با این تیم دارد.
سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا با بیان این‌که خیلی به تیم ایران و استعدادهایش علاقه‌مند است، گفت: والیبال ایران استعدادهای خوبی دارد و سال‌ها در بین تیم‌های برتر دنیا قرار خواهد داشت.
گوستاوو پویت، سرمربی سابق بوردو، خاطرات خوبی از کار کردن با ژول کُنده در این باشگاه دارد.
ما، هواداران نیوول، خاطرات خوبی از ناسیونال نداریم، اما می‌دانی که چقدر برای من مهم هستی و برای هر چیزی که نیاز داری آماده‌ام. هی گوردو، همانطور که گفتم، برای تو بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم به زودی تو را ببینیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ