فرهاد مجیدی می تواند امروز انتقام شکست در دیدار رفت برابر البطائح را بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسابقات نیمه نهایی پنج وزن اول رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان عصر امروز (دوشنبه) در شهر امان اردن برگزار شد.
نخستین جلسه تمرینی امروز استقلال زیر نظر جواد نکونام، برگزار می شود.
آرش رضاوند بازیکن استقلال چند هفته ی پیش در برنامه ی فوتبال برتر از عدم دریافت مطالبات مالی خود از باشگاه استقلال و فولاد گله مند بود.
در شرایطی که پنج بازیکن پرسپولیس به پایان رسیده، آنها در انتظار تماس باشگاه برای تمدید قرارداد هستند.
تیم بسکتبال دنور ناگتس برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه قهرمان NBA شد.
تبریز- راه آهن تبریز- میانه که ۲۲ سال از کلنگ زنی آن سپری می‌شود، اکنون به اتمام رسیده و طی هفته جاری با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.
روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا عبور اینتر از سد میلان و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا را در کانون توجه قرار داده‌اند.
در حالی که بسیاری از گندم کاران چشم انتظار رونمایی از قیمت خرید تضمینی گندم بالای نرخ ۱۷ هزار تومان بودند، وزارت جهاد کشاورزی نرخ کمتری را اعلام کرد؛ رقمی که باعث گلایه کشاورزان و برخی نمایندگان مجلس شده است.
در حالی که بسیاری از گندم کاران چشم انتظار رونمایی از قیمت خرید تضمینی گندم بالای نرخ ۱۷ هزار تومان بودند، وزارت جهاد کشاورزی نرخ کمتری را اعلام کرد؛ رقمی که باعث گلایه کشاورزان و برخی نمایندگان مجلس شده است.
عثمان دمبله، ستاره مصدوم بارسلونا، از اواسط هفته آینده می تواند به تمرینات گروهی تیمش ملحق شود.
رقابتهای پنج وزن اول سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا با کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز برای تیم ملی ایران به پایان رسید. نتایجی که برخلاف انتظارات رقم خورد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: کیفیت خدمات معاینه فنی و دقت و صحت انجام کار در مراکز معاینه فنی شهر تهران ممتاز و برجسته است.
جدول رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات پس از پایان بازی‌های هفته بیست و یکم و در شرایطی که تنها پنج هفته تا پایان مسابقات باقی مانده، شاهد تغییر خاصی نبود.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مراحل پلی‌آف و پلی‌اوت لیگ برتر مردان با سیستم ویدئوچک برگزار می‌شود.
مانوئل فرناندز پس از حضور در تمرینات گروهی به نظر می‌رسد رفته رفته آماده حضور در مسابقات شده است.
بهترین مهاجم این فصل فوتبال اروپا در یک اتفاق کم‌سابقه در لیگ جزیره موفق به گلزنی نشد!
در پایان دور مقدماتی رقابتهای پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان که در اسپانیا برگزار می شود، دو ملی پوش ایران راهی فینال شدند و دو نماینده دیگر به گروه بازنده ها رفتند.
پونفرادینا با بسته ماندن دروازه‌اش توسط گلر ایرانی به تساوی مقابل گرانادا دست پیدا کرد.
در حالی که حدود شش ماه از پایان پذیره‌نویسی سرخابی‌ها گذشته و وعده‌های زیادی در مورد زمان بازگشایی نماد دو باشگاه از سوی سازمان خصوصی سازی داده شده است این نمادها بازگشایی نشدند تا اینکه این روز‌ها خبر از احتمال بازگشایی نماد‌های استقلال و پرسپولیس شنیده می‌شود.
سیاوش یزدانی به‌طور رسمی کارش را زیر نظر ریکاردو ساپینتو استارت زد.
صاحبان پنج رسانه بزرگ دنیا صهیونیست‌ها هستند که در برهه‌ای از زمان ۹۴ درصد از اخبار دنیا در این رسانه‌ها تولید می‌شد و انتشار می‌یافت. با آمدن اینترنت و ماهواره که خاستگاه آن ارتش آمریکا است، باز هم محتوای اخبار در دست آن‌ها است.
محمد محبی که به گزینه اول استقلال در نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است به زودی وارد تهران می‌شود تا قرارداد خود را با استقلال رسمی کند.
در جدیدترین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا، خودرو شاهین متعلق به شرکت خودروسازی سایپا در بورس پذیرش شد.
هنوز باشگاه شارلروا انتقال این بازیکن ایرانی را رسما اعلام نکرده، ولی به نظر می‌رسد کار‌های انتقال او انجام شده و بزودی علنی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ