به نظر می رسد یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های فدراسیون فوتبال در دوره جدید پرداختن به مبحث زیرساخت و توسعه ساخت‌وساز باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال می گوید که همه چیز در استقلال با پول حل نمی شود و برخی دستاوردها ساختنی هستند.
پرسپولیس روز جمعه چهارمین بازی خود در پیش فصل لیگ بیست و سوم را برگزار خواهد کرد.
امیر دریادار شهرام ایرانی درباره سامانه ها و تجهیزات ناوشکن دماوند که به زودی رونمایی می شود، گفت: با برنامه ریزی انجام شده این تجهیزات به‌روز، در همه ناوشکن‌ها نصب می‌شود. ناوشکن دماوند ۲ هم به موشک‌ های پدافندی و هم به موشک‌ های تهاجمی مجهز خواهد بود.
رئیس جمهور فرانسه بر تعهد خود به حمایت بلندمدت از کی‌یف تاکید و ابراز امیدواری کرد که عملیات تهاجمی ارتش اوکراین موفقیت‌آمیز باشد.
سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران ظهر امروز دیداری را با امیر قلعه نویی و مهدی تاج خواهد داشت.
با افزایش وابستگی متقابل اقتصادی کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس با ایران، کشور‌های ثروتمند عربی خلیج‌فارس اهرم‌های بیشتری در قبال تهران به‌دست خواهند آورد و سیاست‌های تهاجمی تهران را کُند خواهند کرد. ایران نیز به نوبه خود فرصت بازسازی اقتصاد خود را خواهد داشت. این مزایا توضیح می‌دهد که چرا، زمانی که ما چنین توافقی را در گفتگو با سیاست‌گذاران در عمان، قطر، عربستان سعودی و حتی ایران پیشنهاد کردیم، بازخورد مثبت دریافت کردیم. مقامات کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس نشان دادند که در صورت حمایت ایالات متحده، از چنین توافقی استقبال خواهند کرد.
اوکراین اعلام کرده که آمادگی برای تقابل تهاجمی علیه روسیه را تقریبا کامل کرده است و زمانی که این عملیات (در جنوب اوکراین) آغاز شود نقطه عطفی در این جنگ به شمار خواهد رفت.
مصاف استقلال – گل گهر مصاف تیم های تهاجمی لیگ برتر است. مصافی که بدون شک هر دو تیم برای کسب سه امتیاز آن برنامه ریزی کرده اند.
وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین(MIIT) مجموعه جدیدی از قوانین را برای مقابله با روش های تهاجمی اپلیکیشن های موبایل وضع خواهد کرد.
با ورود پیانو به ایران در سال ۱۲۸۱، عصمت الدوله جزو اولین زنان ایرانی بود که نواختن پیانو را فرا گرفت. عصمت‌الدوله در آن زمان نمی‌دانست که در آینده او را اولین زن پیانیست ایران خواهند دانست و نامش در لیست اولین‌ها ثبت خواهد شد.
استقلال دور برگشت به تیم متفاوتی به نسبت دور رفت تبدیل شده و با روند گلزنی که در پیش گرفته به نظر می رسد، در پایان فصل به احتمال قوی عنوان تهاجمی ترین تیم را از آن خود خواهد کرد.
پرسپولیس در شرایطی نیم فصل اول را با صدرنشینی پایان داده که تقویت در بخش تهاجمی این تیم قطعا در اولویت یحیی گل محمدی برای ادامه فصل خواهد بود.
تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به برد تیمش مقابل استقلال، گفت: در هر استادیومی که بازی کنیم شیوه‌مان چنین خواهد بود و شک نکنید در بازی جام حذفی هم فوتبال تهاجمی انجام می‌دهیم.
سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: : حسابرس فدراسیون اعلام انصراف کرده است. این موضوع هم در مجمع بعدی به رأی گیری گذاشته خواهد شد.
دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و گلگهر سیرجان جنگ بین دو قدرت تهاجمی و تدافعی لیگ خواهد بود.
با ترک تهران از سوی لوکادیا به طور حتم ترکیب و شیوه بازی پرسپولیس در دربی دستخوش تغییر خواهد شد.
رییس فدراسیون فوتبال بعد از مدت‌ها درباره وضعیت کارلوس کی‌روش و احتمال قطع یا ادامه همکاری با او واکنش نشان داد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش از الحاق بالگردهای تهاجمی «توفان» به این نیرو خبر داد و گفت: واحدهای شناوری که در آینده به دریا می‌روند به بالگرد پشتیبانی رزمی و بالگرد رزمی مجهز خواهند بود.
در عین حال غیبت یحیی در این مسابقه باعث خواهد شد اوسمار ویرا برزیلی پرسپولیس را در حین مسابقه کوچ کند که شاید انتظار تغییرات تهاجمی‌تر از سوی او هم رخ ندهد چرا که بالاخره او نیز مسائل فنی مورد نظر یحیی را در زمین پیاده خواهد کرد.
فرمانده عملیات نیروی دریایی آمریکا گفت که ایالات متحده با توجه به چالش‌های تهاجمی فزاینده چین و روسیه آماده نبرد خواهد بود.
کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی با انتشار پستی در اینستاگرام، برای بازگشت به تیم ملی ایران چراغ سبز نشان داد.
سرمربی صنعت نفت می گوید با رسیدن بازیکنان جدید در فاز تهاجمی، تیم او از نظر فنی وضعیت بهتری خواهد داشت.
محمد ربیعی فردا صدمین بازی خود روی نیمکت مس رفسنجان را در دربی کرمان تجربه خواهد کرد.
محمد ربیعی فردا صدمین بازی خود روی نیمکت مس رفسنجان را در دربی کرمان تجربه خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ