فرمانده نیروی دریایی ارتش از الحاق بالگردهای تهاجمی «توفان» به این نیرو خبر داد و گفت: واحدهای شناوری که در آینده به دریا می‌روند به بالگرد پشتیبانی رزمی و بالگرد رزمی مجهز خواهند بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرمان- فرمانده هوانیروز ارتش از الحاق ۵ فروند بالگرد به ناوگان بالگردی هوانیروز خبر داد.
یک بالگرد اورژانس، به علت نقص فنی در منطقه ای از استان کهگیلویه و بویراحمد، مجبور شد فرود سخت داشته باشد.
یک بالگرد سازمان اورژانس کشور، به علت نقص فنی در منطقه ای از استان کهگیلویه و بویراحمد سقوط کرد.
یاسوج- بالگرد امدادی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد دقایقی پیش دچار نقص فنی و آتش سوزی شده است.
دریادار دوم زیراهی در پایان اظهار کرد: نقطه اوج حمایت امریکایی ها از نفتکش های قاچاق سوخت و متخلف آبان ماه سال ۱۴۰۰ بود که در آن عملیات پیچیده در دریای عمان، آمریکایی ها با ۵ ناوچه نظامی و چندین جنگنده ، بالگرد و هواپیمای با سرنشین و بدون سرنشین با سرافکندگی مجبور به ترک منطقه شدند.
یک فروند بالگرد روسی Ka-۵۲ در منطقه «ورونژ» از سوی شورشیان «واگنر» هدف قرار گرفت.
منابع اردنی از سقوط یک بالگرد در این کشور و زخمی شدن دو خلبان آن خبر دادند.
منابع اردنی از سقوط یک بالگرد در این کشور و زخمی شدن دو خلبان آن خبر دادند.
کرج- رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز گفت: امداد هوایی با انتقال مصدوم با صدمات متعدد از ارتفاعات ورکش برغان ناجی جان وی شد.
صبح امروز در پی اعلام نیاز مادر باردار ۳۸ ساله به خدمات اورژانسی، بلافاصله بالگرد اورژانس هوایی شهرستان الیگودرز به بخش بشارت اعزام شد و نوزاد در بالگرد به دنیا آمد.
منابع عبری گزارش دادند که آمریکا با خریداری ۲۰ فروند جنگنده بالگرد از نوع آپاچی АН-۶۴А از رژیم صهیونیستی در صدد تحویل این بالگردها به ارتش اوکراین است.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند در پی سقوط یک فروند بالگرد این کشور در کریمه، هر ۲ خلبان جان‌باختند.
تمرین رژه بالگردی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(دوشنبه ۲۸ فروردین‌ماه) در در رمپ پروازی مرکز آموزش تکاور نزاجا پرندک برگزار شد.
فرمانده هوانیروز ارتش در حاشیه برگزاری تمرین رژه بالگردی گفت: در رژه بالگردی فردا به مناسبت 29 فروردین (روز ارتش) دستاوردهای جدید ما همچون موشک شفق به نمایش درمی‌آید.
کرمان - معاون امداد و نجات هلال احمر کرمان از ارسال جعبه سیاه بالگردی که در بافت سقوط کرد به تهران خبر داد.
در این حادثه 14 تن از جمله وزیر ورزش وجوانان ومدیر کل ورزش وجوانان استان کرمان دچارمصدومیت و به بیمارستان بافت منتقل شدند.
هلیکوپتر روسیه در فرودگاه موگادیشو سومالی هدف رگبار گلوله قرار گرفت.
به‌رغم هشدار روسیه به غرب درباره تحریک اوکراین برای حمله به «کریمه»، انگلیس تعدادی بالگرد نظامی ویژه جنگ‌های دریایی به اوکراین تحویل داد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی در ۲۳ رسته تسلیحاتی به خودکفایی قابل اتکا دست یافته است و این توان در عرصه‌های گوناگون اعم از ضدزره، سامانه‌های پهپادی و بالگردی کاملاً مشهود است.
نشست هم اندیشی مشترک سازمان هواپیمایی کشوری با نمایندگان شرکت‌های بالگردی غیرنظامی و نمایندگان بالگردی نظامی کشور به منظور معرفی کارگروه بالگردی در سازمان برگزار شد.
فرمانده هوانیروز با اشاره به نصب همه امکانات بالگردهای پیشرفته دنیا بر روی بالگردهای ارتش گفت: هوانیروز امروز با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعت دفاعی قادر به تولید بالگرد است.
رزمایش اقتدار۱۴۰۱ نزاجا در منطقه عمومی اصفهان با ستون کشی ادوات زرهی،توپخانه و بالگردی با حضور سرلشکر محمدی باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرماندهان عالی رتبه ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پی اقدامات هوانیروز ارتش در رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ گفت: این اتفاق توانمندی بالایی را به ناوگان عظیم بالگردی نیروی زمینی ارتش و کشورمان اضافه کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پی اقدامات هوانیروز ارتش در رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ گفت: این اتفاق توانمندی بالایی را به ناوگان عظیم بالگردی نیروی زمینی ارتش و کشورمان اضافه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ