قوه قضائیه می‌گوید یک سالن برای اسکان موقت خانواده بازداشتی‌های اخیر زیر پل اوین احداث می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت محیط زیست، برنامه ریزی عمرانی و تغییرات اقلیمی ترکیه به طور رسمی با ساخت سد الجزیره بر روی رودخانه دجله در استان شرناق موافقت کرد.
زلزله ۴.۲ ریشتری ساعت ۳:۵۷. دقیقه بامداد، عمق ۱۶ کیلومتری زمین در استان خوزستان، حوالی سالند را لرزاند.
۱۵۰۰ ورزشکار ورزشکار اصفهانی اختتامیه لیگ‌های فوتبال و فوتسال استان اصفهان را جشن گرفتند.
دکتر آمنه لاهوتی ،متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با اشاره به اینکه یائسگی زردرس به معنای قطع فرآیند آزاد شدن تخمک و قاعدگی پیش از ٥٠ سالگی است، تاکید می کند :اگر خانمی که زودتر از ٥٠سالگی دچار یائسگی شده است توده ای در سینه نداشته و سابقه بدخیمی های زنانه را در خانواده نداشته باشد با داروهای هورمونی می توان تداوم خونریزی ماهیانه و امکان باروری را در وی حفظ کرد. اما اگر به دلایلی درمان دارویی ممکن نباشد ، شانس باردار شدن همچنان با روش های اهدایی برای این خانم وحود دارد .
باوجودی که مسابقات اخیر کشتی همه در سالن بازسازی شده هفتم‌ تیر برگزار شده، اما چند استان به دنبال میزبانی از جام تختی هستند.
مشهد ـ رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ۴۲ سوله بحران و سالن ورزشی در مشهد با ظرفیت ۳۲ هزار نفر در ایام نوروز ویژه اسکان اضطراری آماده شده است.
رودخانه دجله در عراق این روزها حال و روز خوشی ندارد و یکی از شاخه های آن در استان میسان شاهد افت شدید سطح آب است.
رودخانه دجله در عراق این روزها حال و روز خوشی ندارد و یکی از شاخه های آن در استان میسان شاهد افت شدید سطح آب است.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در کنفرانس طولانی مدت، به مشکلات عدیده تیمش اشاره کرد.
رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور به عنوان اولین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی روزهای 28 لغایت 30 دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزارشد.
یکی از محصولاتی که در توکیو اتو سالن ۲۰۲۳ به نمایش در می‌آید، کراس اوور جدید مزدا با نام ام اکس-۳۰ اسکای اکتیو آر-ئی وی است. البته این کراس کوچک خیلی از یک خودروی پرفورمنس فاصله دارد، اما موتور‌های روتاری مزدا همیشه یک فناوری جالب برای مخاطبان رویداد‌های خودرویی بوده است.
با پیگیری‌ها و مذاکرات فدراسیون والیبال، باشگاه‌ها می‌توانند با مجوز شورای تامین و ستاد کرونای استان خود حداکثر از ۳۰ درصد ظرفیت سالن برای حضور تماشاگران استفاده کنند.
تخریب عصب بینایی با روش‌هایی مثل فیزیوتراپی مغزی یا لیزر امکان پذیر نیست و اگر تخریب عصب بینایی در مراحل اولیه رفع شود ممکن است بینایی برگردد و شاید هم برنگردد.
فدراسیون بسکتبال ایران از امکان حضور هواداران دو تیم شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان در سالن آزادی تهران خبر داد.
دومین اردوی تیم ملی هاکی سالنی کشور جهت آماده سازی جام جهانی 2023 آفریقای جنوبی، در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
مسابقات قهرمانی کشتی در سه استان تهران، مازندران و لرستان با جنجال‌های بسیاری همراه شد.
قوه قضائیه اعلام کرد: برای رعایت جنبه‌های اسلامی، اخلاقی و انسانی، یک سالن برای اسکان موقت خانواده بازداشتی‌های اخیر زیر پل اوین، احداث خواهد کرد.
اولین اردوی تیم ملی هاکی سالنی کشور جهت آماده سازی جام جهانی ۲۰۲۳ آفریقای جنوبی ، در شهر یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
اولین اردوی تیم ملی هاکی سالنی کشور جهت آماده سازی جام جهانی ۲۰۲۳ آفریقای جنوبی ، در شهر یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
سالن شهدای هفتم تیر تهران به صورت مادام العمر در اختیار هیات کشتی استان تهران و فدراسیون کشتی قرار گرفت.
سالن شهدای هفتم تیر تهران به صورت مادام العمر در اختیار هیات کشتی استان تهران و فدراسیون کشتی قرار گرفت.
سالن اجتماعات سازمان جمعیت هلال احمر استان دچار آتش سوزی شده بود که توسط ۴۰ آتش‌نشان این حریق اطفاء شد.
مشهد ـ سرپرست معاونت گردشگری و زیارت شهرداری مشهد گفت: برای امسال ۳۰ سالن ورزشی و سوله بحران برای اسکان اضطراری پیش‌بینی کرده‌ایم.
از آنجا که گذرنامه مسافران پرواز شماره ۶۶۵۴، مهر خروج از کشور خورده آن‌ها امکان خارج شدن از سالن فرودگاه را ندارند این مسئله موجب شده که مسافران از شب گذشته تاکنون به ناچار در کف سالن فرودگاه امام بخوابند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ