با پیگیری‌ها و مذاکرات فدراسیون والیبال، باشگاه‌ها می‌توانند با مجوز شورای تامین و ستاد کرونای استان خود حداکثر از ۳۰ درصد ظرفیت سالن برای حضور تماشاگران استفاده کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم هندبال سپاهان اعلام کرد تیمش فرصت زیادی برای شادی ندارد و از فردا برای جام باشگاههای آسیا آماده می شود.
دیدار تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در مرحله نهایی لیگ غرب آسیا با حادثه سقوط یک تماشاگر همراه بود.
ورزشگاه پاس قوامین به چند دلیل در سال‌های گذشته مجوز برگزاری مسابقات با حضور تماشاگر را ندارد.
ستاره سال‌های نه چندان دور فولاد، یکی از تماشاگران ویژه بازی فولاد و نساجی بود.
اکران نوروزی 1402 با نمایش چهار فیلم «غریب»، «فسیل»، «عروس خیابان فرشته» و «بچه‌های طوفان» از امروز آغاز شد و بدین ترتیب سال اقتصادی تازه سینمای ایران از امروز کلید خورد؛ سالی که مسیری پرنشیب را پیش رو خواهد داشت، هرچند هنوز برای داوری پیرامون سال دشوار است.
وزیر بهداشت، نسبت به عواقب حوادث چهارشنبه آخر سال هشدار داد و گفت: آسیب های چشمی قابل برگشت نیست.
رئیس سازمان لیگ ضمن دفاع از اعمال محدودیت برای تماشاگران و منع حضور تماشاگران مهمان در سالن‌ها گفت: چون زورمان نمی‌رسید ناچار به اتخاذ این تصمیمات شدیم تا بتوانیم محیطی آرام داشته باشیم.
رئیس سازمان لیگ ضمن دفاع از اعمال محدودیت برای تماشاگران و منع حضور تماشاگران مهمان در سالن‌ها گفت: چون زورمان نمی‌رسید ناچار به اتخاذ این تصمیمات شدیم تا بتوانیم محیطی آرام داشته باشیم.
سازمان لیگ بسکتبال حضور تماشاگران تیم مهمان در سالن تیم میزبان را ممنوع اعلام کرد.
آشغال‌های دوست‌داشتنی که در آن به اتفاقات سال ۸۸ اشاره می‌شد، نزدیک به ۶ سال توقیف بود. سرانجام این فیلم در اواخر سال ۱۳۹۷ با دریافت پروانه نمایش روی پرده رفت و با وجود اکران نه‌چندان گسترده، توانست بیش از ۳۰۰ هزار تماشاگر را به سالن‌های سینما بکشاند. این فیلم در هفته اول نمایش بیش از یک میلیارد تومان فروش داشت. به نظر می‌رسد استقبال مخاطبان به دلیل مضمون و نوآوری‌هایی که در فیلمبرداری و جلوه‌های ویژه آن استفاده شده بود، نیز است.
رضا خالقی فر مهاجم سرشناس فوتبال کشور در تلاش است در سال های پایانی حضور در فوتبال به عنوان بازیکن یک خاطره جالب برای خود به ثبت برساند.
پیام میزبانی بصره در شرایطی در بین کشور‌های دنیای در حال دست به دست شدن است که ایران به عنوان یکی از امن‌ترین و ثروتمندترین کشور‌های منطقه سال‌های زیادی است که از گرفتن یک میزبانی مهم در بازی‌های فوتبال در سطح آسیا عاجز مانده است. از آن بدتر اینکه درست در همین روز‌ها که ورزشگاه معروف شهر بصره پر از تماشاگر می‌شود، فدراسیون فوتبال و شورای تأمین استان‌های ایران بازی‌های لیگ برتر را بدون حضور تماشاگران برگزار می‌کنند
مسئله‌ای که در این بین ذهن مخاطبان فوتبال را اذیت می‌کند، این است که چطور نهاد‌های امنیتی پیگیر حضور تماشاگران فوتبال نمی‌شوند؟ آیا نبودن تماشاگر مثلا در سالن‌های تئاتر و سینما اذیت‌کننده است، ولی در ورزشگاه‌ها این موضوع موهبت تلقی می‌شود؟
در خصوص پیگیری پرونده حسین محمدی (بازیگر) طی هفته گذشته دو جلسه کارشناسی در خانه سینما برگزار شد، جلسه اول با حضور وکیل انتخابی این بازیگر برگزار شد و وضعیت پرونده‌اش مورد بررسی قرار گرفت. مهمترین نکته وجود وکیل تسخیری و عدم رضایت قاضی پرونده به وکالت وکیل انتخابی بود و در مورد شرایط حصول به این مقصود بحث و تبادل صورت گرفت. / رسول صدرعاملی در پاسخ به این سوال که اخیرا ریاست سازمان سینمایی وضعیت بیکاری اهالی سینما را به اوضاع ناآرام اخیر مربوط دانسته، وضعیت سینما را چگونه می‌بیند؟ پاسخ داد: مشکل بیکاری اعضاء خانه سینما از سال قبل شروع شده و ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد و توسط سینماگران در ابتدای امسال گوشزد شده بود. توقف تولید در ابتدای سال و سخت گیری در مجوزها باعث شد که سینماگران کار نکنند. مشکل کاهش تماشاگر از سال قبل آغاز شده است و شاید عوامل آن را باید در روش‌های مدیریت هم جستجو کرد.
در آستانه دربی تهران بازیکن سال های نه چندان دور استقلال و پرسپولیس درباره شرایط این بازی صحبت‌هایی مطرح کرد.
فدراسیون کشتی از فراهم نشدن شرایط حضور تماشاگران در سالن مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی خبر داد.
فرهاد مجیدی در استادیوم الوصل فراموش نشدنی است. او سال های سال برای این تیم در لیگ برتر امارات بازی کرد و خاطرات شیرینی برای تماشاگران این تیم ثبت کرد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد حضور تماشاگر در مسابقات لیگ‌های داخلی منوط به نظر شورای تامین و ستاد ملی مبارزه با کرونا در استان‌ها است.
کمی دردناک است، ملوان بعد از سال های سال به لیگ برتر بازگشته و حال باید در استادیوم پیر انزلی که نامش شده سیروس قایقران در غیاب تماشاگر! پذیرای استقلال باشد.
پرسش اساسی این است که آیا با توجه به عدم حضور تماشاگران، اساساً سالن‌های سینما بازگشایی می‌شوند تا این فیلم‌ها فرصت اکران بیابند؟ همچنین آیا فیلم‌ها حاضر می‌شوند به قیمت انتخاب به عنوان نماینده ایران برای اسکار، قید اکران در زمان مناسب را بزنند و درآمد حاصل از اکران در موعد مناسب را از دست دهند؟
تازه‌ترین ساخته کریستوفر نولان از چنان قدرتی برخوردار است که با وجود اکران در اوج دوران شیوع کرونا، توانست سیلی از تماشاگران را به سالن‌های سینما بکشاند و هرچند به فروشی میلیارد دلاری نرسید، موفقیت چشمگیر داشت؛ اثری ۱۵۰ دقیقه‌ای که همه منتقدین درباره‌اش هم‌رای نیستند.
فیلم‌های «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان، «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر، «لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی، «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «علفزار» به کارگردانی کاظم دانشی، «قدغن» به کارگردانی مجید مافی و «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی در ترکیب نوروز سال ۱۴۰۱، از هجده اسفند روی پرده می‌روند.
این شرایط تماشای فیلم را شبیه حضور در سالن‌های کنسرت یا تماشای تئاتر خواهد کرد که با توجه به قیمت این محصولات هنری، گروه محدودتری توان استفاده از آنها را دارند و عمدتاً طبقه برخوردارِ اقتصادی که جمعیت زیادی نیز نیستند، مشتری ثابت این عرصه‌ها به ویژه کنسرت‌ها هستند.
انگیزه تعطیلی سالن‌های سینما عمدتاً کاهش تماشاگران و فقدان منطق اقتصادی برای حفظ سالن‌ها بوده است. برای درک این موضوع باید توجه کرد اغلب سالن‌هایی که رو به تعطیلی گذاشته‌اند، در مناطق کمتر برخوردار شهرها واقع شده‌اند که ساکنان آن مناطق سینما همچون اکثریت مردم ایران از سبد خریدشان حذف کرده‌اند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ