وزنه برداران ایران برای رسیدن به مدال قهرمانی جهان کار بسیار سختی را در پیش دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان وزن ۵۶- کیلوگرم پسران ایران در رده های نوجوانان و جوانان به مدال طلا و نقره مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا دست یافت.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان برگزار شد که تیم ایران به ۳ مدال طلا و ۱ مدال نقره دست یافت.
عضو تیم ساندای جوانان ایران موفق شد سومین طلای تیم اعزامی ایران به رقابت‌های ووشو قهرمانی رده‌های سنی آسیا را کسب کند.
تیم والیبال نوجوانان ایران که امیدوار بود با کسب عنوان قهرمانی جهان چند رکورد را به نام خود ثبت کند در رسیدن به این این مهم ناکام ماند و با شکست برابر فرانسه در فینال، نایب قهرمان شد.
دومین روز از مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان با کسب نخستین طلای کاروان ایران توسط سید محمد حسینی در تالو آغاز شد.
صادق بیت سیاح به مدال نقره مسابقه پرتاب نیزه در رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان دست یافت.
در ادامه رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان در پاریس، رشید مسجدی، نماینده ایران در ماده پرتاب وزنه کلاس F53 به مدال طلا دست یافت.
مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردغو ترکیه با برگزاری دیدارهای چهار وزن به پایان رسید و نمایندگان کشورمان به دو مدال طلا و یک مدال نقره دست یافتند.
ساروی در دیدار پایانی نیز با نتیجه ۳ بر ۱ از سد یی مینگ لی از چین گذشت و به مدال طلا دست یافت. اما مهدی بالی در دیدار رده بندی با نتیجه ۵ بر ۱ مغلوب آرتور اوماروف از چک شد و در جایگاه پنجم ایستاد.
امین میرزازاده در مسابقات بین المللی قرقیزستان موفق به شکست فرنگی کار کوبایی شد تا مدال طلا را بر گردن بیاویزد.
رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی امروز به پایان می‌رسد که به غیر از کورس برای قهرمانی، تلاش برای رسیدن به دریافت جوایز انفرادی هم ادامه دارد. اینکه چه کسی آقای گل لیگ برتر می‌شود و کفش طلا را می‌برد یا اینکه دستکش طلایی قرار است به کدام دروازه‌بان برسد، از آن دست مواردی است که باید تا انتهای رقابت‌های امروز منتظرش ماند
کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال نقره رسید.
رقابتهای پنج وزن دوم سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شرایطی آغاز شد سه ملی پوش ایران با شکست برابر حریفان خود شانس رسیدن به فینال را از دست دادند.
تنها کشتی‌گیر تیم ملی آزاد ایران که در پنج وزن نخست به دیدار فینال راه یافته بود، در مبارزه نهایی برابر حریفی از مغولستان به پیروزی رسید و مدال طلای آسیا را بر گردن آویخت.
ملی‌پوش وزن ۶۷ کیلوگرم ایران با شکست در دیدار رده بندی به عنوان پنجمی مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کرد. ایمن طلب هم در دیدار فینال به کشتی گیر میزبان باخت و نقره گرفت.
کشتی‌گیر وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی ایران با پیروزی برابر حریف هندی خود به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کرد. تیم ملی کشتی فرنگی ایران چهار فینالیست دیگر دارد.
کشتی‌گیر وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی ایران با پیروزی برابر حریف هندی خود به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کرد. تیم ملی کشتی فرنگی ایران چهار فینالیست دیگر دارد.
کشتی گیر وزن 55 کیلوگرم تیم ملی ایران با پیروزی برابر حریف هندی خود به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کرد.
تیم بدمینتون دختران ایران به مدال طلای مسابقات فینال مناطق آسیا دست یافت.
نمایندگان کشورمان در سه وزن دوم رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
ملی‌پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان با شکست در دیدار فینال رقابتهای جهانی به مدال نقره دست یافت تا تیم ایران بدون طلا بماند.
تیم ملی کوراش جوانان ایران به مقام نایب قهرمانی رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند دست یافت.
پاراکمانداران ایران در بازی های کشورهای اسلامی به ۵ مدال شامل سه مدال طلا و دو مدال نقره دست یافتند.
تکواندوکاران نوجوان کشورمان در روز پنجم رقابت های قهرمانی جهان به یک مدال طلا و یک مدال نقره دست پیدا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ