کشتی‌گیر وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی ایران با پیروزی برابر حریف هندی خود به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کرد. تیم ملی کشتی فرنگی ایران چهار فینالیست دیگر دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرنگی کار سنگین وزن ایرانی در آخرین مبارزه امشب، تیم ملی را صاحب سومین مدال طلای جهان کرد.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران برای سومین بار پیاپی با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با کسب ۷ مدال طلا، نقره و برنز برای سومین بار پیاپی به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست تیم میزبان به مقام سومی و مدال برنز تور جهانی چین دست یافت.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست تیم میزبان به مقام سومی و مدال برنز تور جهانی چین دست یافت.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای سومین بار به مدال نقره قهرمانی جهان دست یافت. تیم قدرتمند کشورمان هفت پیروزی پیاپی در این رقابت‌ها کسب کرده بود
نوزدهمين دوره پيكارهاي كاراته قهرماني قاره كهن با عنوان سومي تیم ملی ایران به پايان رسيد.
تیم ملی سپک تاکرای زیر ۲۱ سال ایران موفق شد در اولین حضورش در مسابقات قهرمانی جهان به عنوان سومی دست پیدا کند.
تیم ملی سپک تاکرای زیر ۲۱ سال ایران موفق شد در اولین حضورش در مسابقات قهرمانی جهان به عنوان سومی دست پیدا کند.
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها مغلوب آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک توکیو شد، اما یک امتیاز از این تیم قدرتمند گرفت.
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها مغلوب آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک توکیو شد اما توانست یک امتیاز را به اندوخته های اندک خود اضافه کند.
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها مغلوب آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک توکیو شد اما با بازیکنان انگشت شمار یک امتیاز از این تیم قدرتمند گرفت.
تیم ملی والیبال ایران در سومین و چهارمین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها و در کمتر از ۲۰ ساعت به مصاف آرژانتین و کوبا می‌رود؛ تیم‌هایی که مدال برنز المپیک را در کارنامه کاری خود دارند.
محسن محمدسیفی ووشوکار تیم ملی ایران و دارنده مدال طلای جهان و بازیهای آسیایی که به تازگی فعالیت خود را در رشته هنرهای رزمی ترکیبی MMA شروع کرده است توانست نور الاسلام مصری را در زمان یک دقیقه و ۳۷ ثانیه در بحرین شکست دهد و به سومین برد پیاپی خود در سازمان Brave Combat Federation دست یابد.
تیم ملی مچ اندازی ایران با کسب ۵۳ مدال رنگارنگ، کسب عنوان نایب قهرمانی بخش بزرگسالان و سومی مجموع به کار خود در بیست و یکمین دوره مسابقات آسیایی پایان داد.
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در حالی برای ایران به پایان رسید که تیم ملی کشورمان در ۱۰ وزن تنها موفق به کسب یک مدال طلا شد و به عنوان سومی این رقابت‌ها بسنده کرد.
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در حالی برای ایران به پایان رسید که تیم ملی کشورمان در ۱۰ وزن تنها موفق به کسب یک مدال طلا شد و به عنوان سومی این رقابت‌ها بسنده کرد.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با صعود دو نماینده ایران به فینال و قهرمانی زودهنگام ملی‌پوشان کشورمان پیگیری شد.
پنج ملی‌پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به فینال سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند تا تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آستانه کسب پنج مدال طلا قرار بگیرد.
کشتی گیر وزن 79 کیلوگرم ایران با پیروزی در دیدار فینال، مدال طلای مسابقات کرواسی را به خود اختصاص داد.
روز پنجم از رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان با یک نشان برنز دیگر برای تیم ملی کشورمان به پایان رسید.
تیم ملی کشتی آلیش بانوان موفق به کسب ۳ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۵ مدال برنز و عنوان قهرمانی در بازی های جهانی عشایر در کشور ترکیه شد و یک عنوان قهرمانی و یک عنوان سومی را به ارمغان آرود.
در پایان پیکارهای سومو قهرمانی اوپن آسیا، تیم ملی ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۴ نقره و ۴ برنز پس از کشورهای روسیه و قرقیزستان بر سکوی سوم ایستاد.
در پایان پیکارهای سومو قهرمانی آسیا، تیم ملی ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۴ نقره و ۴ برنز پس از کشورهای روسیه و قرقیزستان بر سکوی سوم ایستاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ