مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردغو ترکیه با برگزاری دیدارهای چهار وزن به پایان رسید و نمایندگان کشورمان به دو مدال طلا و یک مدال نقره دست یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سومین قهرمانی متوالی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مسابقات جهانی نوید روزهای روشنی را برای کشتی ایران می دهد.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران برای سومین بار پیاپی با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با کسب ۷ مدال طلا، نقره و برنز برای سومین بار پیاپی به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.
هرچند آمریکایی‌ها در پایان روز دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان صدرنشین شدند، اما این تیم ایران بود که بیشترین طلا را به دست آورد و در روز پایانی هم بیشترین فینالیست را دارد.
با راهیابی 4 آزادکار ایرانی به نیمه نهایی 5 وزن دوم مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان، تیم ملی ایران یک گام به قهرمانی نزدیک تر شد.
تیم ایران با کسب سه مدال طلا و پنج مدال نقره به عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا در اردن دست یافت.
تیم ایران با کسب ۳ مدال طلا و ۵ مدال نقره بعنوان قهرمانی رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا در اردن دست یافت.
مسابقات ۳ وزن از رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشار دوغو در استانبول ترکیه برگزار شد که تیم منتخب جوانان ایران به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافت.
مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردغو ترکیه با برگزاری دیدارهای چهار وزن به پایان رسید و نمایندگان کشورمان به دو مدال طلا و یک مدال نقره دست یافتند.
مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردغو ترکیه با برگزاری دیدارهای چهار وزن به پایان رسید و نمایندگان کشتی آزاد جوانان ایران به دو مدال طلا و یک مدال نقره دست یافتند.
مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان از حضور ۲۱ آزادکار جوان ایران در جام تختی خبر داد و گفت: این رقابت‌ها برای ما نیز حکم مسابقات انتخابی را دارد.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران برای آمادگی بیشتر درمسابقات قهرمانی آسیا اردوی آماده سازی خود را درشهرستان قائمشهر استان مازندران برپا کرد.
سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت های بین المللی کشتی جام رومن دیمیتریف، گفت: نتایج خوب کشتی ایران در این مسابقات مورد تمجید مسئولان روش قرار گرفت.
سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان ایران در گفتگو با یک رسانه روسی تاکید کرد که ملی پوشان جوان ایران از حضور در تورنمنت «دیمیتریف» تجربه خوبی برای قهرمانی آسیا کسب کردند.
تیم کشتی آزاد جوانان ایران با کسب ۵ مدال طلا، ۱ نقره و ۲ برنز عنوان قهرمانی جام دمیتیریف روسیه را از آن خود کرد.
رقابت های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام رومن دیمیتریف از روز جمعه در یاکوتسک روسیه برگزار می شود و تیم منتخب کشتی آزاد جوانان کشورمان با ۱۰ کشتی گیر در این مسابقات حضور یافته است.
رقابت های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام رومن دیمیتریف از روز جمعه در یاکوتسک روسیه برگزار می شود و تیم منتخب کشتی آزاد جوانان کشورمان با ۱۰ کشتی گیر در این مسابقات حضور یافته است.
سخنگوی دولت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد جوانان ایران را تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان عزیز تیم ملی کشتی، با غیرت و شایستگی و همت غرورآفرین خود در مصاف با حریفان توانستند بر سکوی افتخار بایستند و مایه شکوه و عزت کشورمان شوند.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: قهرمانی ارزشمند تیم کشتی آزاد جوانان در رقابت‌های جهانی بلغارستان نشانگر غیرت و امیدواری برای فتح قله‏‌های افتخار و فرداهای بهتر جوانان ایرانی است.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و ۴ برنز بالاتر از آمریکا و هند بر سکوی نخست جهان ایستاد.
تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان با کسب سه مدال طلا، یک مدال نقره و چهار مدال برنز عنوان قهرمانی پیکارهای جهانی بلغارستان را کسب کرد.
تیم کشتی آزاد جوانان ایران با کسب ۳ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۴ مدال برنز به عنوان قهرمانی رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ بلغارستان دست یافت.
حسین محمد آقایی کشتی‌گیر شایسته البرزی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران به مقام سوم مسابقات جهانی بلغارستان دست یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ