کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال نقره رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
هرچند آمریکایی‌ها در پایان روز دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان صدرنشین شدند، اما این تیم ایران بود که بیشترین طلا را به دست آورد و در روز پایانی هم بیشترین فینالیست را دارد.
تیم دانش آموزی رباتیک ایران در دومین روز از رقابت های رباتیک در مسابقات جهانی پکن، توانستند در دو بخش مقام سومی را کسب کنند.
دومین روز از مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان با کسب نخستین طلای کاروان ایران توسط سید محمد حسینی در تالو آغاز شد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با نامناسب خواندن شرایط این تیم برای فصل پیش روی فوتبال ایران گفت: با این روند وضعیت استقلال هر روز بدتر می شود.
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه روز شنبه ۳ تیرماه آخرین کاروان حجاج ایرانی وارد عربستان شدند، گزارشی را درباره عملیات حج امسال ارائه کرد.
مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردغو ترکیه با برگزاری دیدارهای چهار وزن به پایان رسید و نمایندگان کشورمان به دو مدال طلا و یک مدال نقره دست یافتند.
پرونده مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیست آسیا با برگزاری رقابتهای روز پایانی بسته شد.
در ادامه دومین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیست آسیا در مالزی نمایندگان ایران صاحب دو مدال به رنگ نقره و برنز شدند.
در ادامه دومین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیست آسیا در مالزی نمایندگان ایران صاحب دو مدال به رنگ نقره و برنز شدند.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که قهرمانی‌اش از مسابقات قهرمانی آسیا را قطعی کرده بود، توسط ملی پوش وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کرد تا پرونده ملی پوشان با طلا بسته شود.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:امروز کشور به معنای واقعی در بخش نیروی زمینی خودکفا است و در پدافند هوایی نیز به فناوری روز دست یافته ایم.
طارمی پس از پایان کار تیم ملی ایران در جام جهانی به پرتغال بازگشت و ۹ روز پس از دیدار مقابل آمریکا، در مسابقه هفته دوم مرحله گروهی لیگ‌کاپ از دقیقه ۸۳ بازی با چاوز به زمین رفت که در این حضور کوتاه مدت فرصتی برای گلزنی به دست نیاورد، ولی شب گذشته او یک نیمه درخشان در جدال با ویزلا داشت.
در روز دوم رقابت‌های ووشو قهرمانی جوانان جهان ۲۰۲۲ اندونزی، ملی پوشان ایران به ۶ برد دست یافتند.
پرهام مقصودلو در مسابقات سریع تاتا استیل در روز اول به یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست دست یافت.
در فاصله چهار روز تا دیدار برابر ایران، جیمز مدیسون تمرین امروز انگلیس را از دست داد.
در ادامه رقابتهای کاراته قهرمانی جهان در رده های سنی مختلف، نمایندگان کشورمان در روز دوم هم از دست یابی به مدال بازماندند.
روز نخست دوازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان با برگزاری پیکارهای کاتای انفرادی و کومیته رده نوجوان پسران و 54+ کیلوگرم دختران به پایان رسید.
احتمالا همه ما منتظر 27 روز دیگر هستیم- بعد از بازی ایران و انگلیس، که محکم تر از همیشه همدیگر را در آغوش بگیریم.
بجنورد- معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: دشمن روز به روز مواضع خود را از دست داده و مناطقی همچون عراق، سوریه و افغانستان از اختیار آمریکا خارج شده است و به زودی در فلسطین نیز شکست خواهند خورد.
در آخرین رنکینگ فیفا قبل از آغاز جام جهانی که چند روز دیگر به صورت رسمی اعلام می شود، ایران در رتبه بیستم قرار دارد.
با شکست یزدانی و نخودی ایران هردو فینال رقابت‌های روز دوم را مقابل کشتی‌گیران نامدار آمریکایی از دست داد.
در اولین روز مسابقات کاپ آسیایی تایلند شاگردان محمد ابوحیدری به یک مدال طلا و نقره دست یافتند.
رئیس جمهور گفت: تعالی ایران جز در سایه اطلاع‌رسانی منصفانه به دست نخواهد آمد و روز خبرنگار مجالی برای پاسداشت حقیقت‌جویی، شفافیت و حق مردم بر دانستن و دسترسی آزاد به اطلاعات است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ