معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: امنیت در بازار تهران برقرار است و دستگاه قضاء با مخلان امنیت برخورد می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غلامرضا نوشت: تا یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله‌ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
بناب- معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: استان آذربایجان شرقی در صف اول امنیت غذایی کشور قرار گرفته است.
عضو کمیسیون امنیت ملی خطاب به وزیر کشور گفت: آقای غلامرضا، معاون سیاسی جنابعالی که آن را به عنوان رئیس ستاد انتخابات انتخاب کرده اید را هر چه سریع‌تر عزل کنید وگرنه مجلس آن را عزل خواهد کرد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اقدام به ایجاد ستاد جدید «توسعه اقتصاد دانش‌بنیان غذا و کشاورزی» با هدف حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیانی در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی و تحقق برنامه‌های آتی دولت کرده است. این ستاد به شکل تخصصی قرار است زیست‌بوم نوآوری، فناوری و توسعه بازار اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه غذا و کشاورزی را در کشور توسعه دهد.
میراحمدی عنوان کرد: در حال حاضر فعالیت‌های آموزشی به‌طور کامل و در یک شرایط آرام در حال انجام است و برنامه‌ای برای تعطیلی مدارس وجود ندارد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور خبر داده که در این رابطه چند نفر در 5 استان دستگیر شده اند و گفته است: برخی موارد هم بوده که جنبه غیرمعاندانه داشته اند و ارشاد شدند.
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: دشمنان ما به قدری احمق و کم حافظه‌اند که از یک طرف تاکید و دعوت به تعطیلی مدارس می‌کنند و از طرف دیگر تبلیغ می‌کنند که این اقدامات کار نظام است و می‌خواهد از دختران انتقام بگیرد و مانع درس خواندن آنان شود.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان به امنیت ملی اعلام نمود:علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان به امنیت ملی اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره‌ای از وزارت دفاع، سابقه معاون وزیر را نداشته است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان به امنیت ملی اعلام نمود: علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.
مراجع قانونی در کشور هر کدام وظایف خودشان را دارند و آن چیزی که اتفاق افتاد یک اقدام قانونی بود و کار خلاف قانونی صورت نگرفته است.
اصفهان- معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ارتقای گردشگری در حوزه هوایی یک هدف مهم برای توسعه و امنیت کشور بوده و لازم است دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع موجود همکاری کنند.
اصفهان- معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ارتقا گردشگری در حوزه هوایی یک هدف مهم برای توسعه و امنیت کشور بوده و لازم است دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع موجود همکاری کنند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: وزیر صمت: خبری از قیمت های عجیب و غریب نیست/ فارس: کاهش ۹۰۰ تومانی قیمت ارز آزاد در چند ساعت /معاون رئیس جمهور: افزایش حقوق کارمندان پلکانی است! /«روضه» مداح معروف به دلیل «مشکل امنیتی» تعطیل شد ... را می‌خوانید.
وزیر کشور اردن در واکنش به کشته شدن معاون رئیس پلس شهر معان در جریان اعتراضات این کشور، برای عاملان آن خط و نشان کشید.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: امنیت در بازار تهران برقرار است و دستگاه قضاء با مخلان امنیت برخورد می‌کند.
سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، قبل از اینکه دشمنان بخواهند سرزمین‌ها را اشغال کنند، ذهن‌ها را اشغال می‌کنند. این کار را هم با روش‌های هنرمندانه‌ای انجام می‌دهند؛ در همین اغتشاشات بدون هیچ محدودیتی هزینه‌هایی می‌شد، در اعترافات بود که دشمنان قیمت می‌دادند، مثلاً شعارنویسی سه میلیون تومان یا شعار شبانه دو میلیون تومان. حمله به مأمور ۵۰ میلیون تومان یا کشتن مأمور برای افراد شرایط پناهندگی یا فرصت خدمات قابل توجهی را در خارج از کشور فراهم می‌کرد. مشوق‌ها و مسائل پیشنهادی داده می‌شود تا افراد را تهییج و تحریک کنند.
معاون وزیر کشور گفت: هیئت وزیران به منظور ایجاد رضایتمندی و ارتقای امنیت شغلی دهیاران، پیشنهاد وزارت کشور مبنی بر اصلاح آئین‌نامه استخدامی دهیاری‌های کشور را به تصویب رساند.
معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: نیروی انتظامی حقیقتاً بازوی امنیت، اقتدار و سربلندی ملت ایران است.
میر احمدی با اشاره به بازداشت شروین حاجی پور گفت: وی به دستور یکی از نهادهای امنیتی بازداشت شد و پس از آنکه خبر به مرکزیت رسید وی آزاد شد هر تصمیمی که گرفته برای انتشار فیلم به خواست خودش بوده است.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: از این به بعد دستگیرشدگان صحنه اغتشاشات، تا زمان محاکمه دیگر به هیچ وجه آزاد نخواهند شد و دادگاه‌های آن‌ها به سرعت برگزار می‌شود و احکام بسیار قاطع و بازدارنده‌ای برای آن‌ها صادر خواهد شد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور درباره فیلم منتشر شده از لحظه بیهوش شدن مهسا امینی گفت: در فیلم کامل دوربین مداربسته، هیچ صحنه مهمی به غیر از آن چیزی که منتشر شده وجود ندارد.
وزیر کشور، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور را مسئول رسیدگی به حادثه مهسا امینی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ