ندادن حق عضویت یونسکو؛ دلیل ثبت زورخانه به‌نام آذربایجان بجای ایران
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برگزاری عادلانه انتخابات فدراسیون‌ها یکی از انتظارات به حق از وزارت ورزش است تا نامزدها درشرایطی برابر برای کرسی ریاست با یکدیگر رقابت کنند. اتفاقی که در چند فدراسیون رخ نداده است.
کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی منچستریونایتد در مصاحبه‌ای به شوخی گفت که راسموس هویلوند هنوز حق ایجنتی او را برای انتقالش نداده است.
تیم گهرزمین سیرجان با محرومیت دو جلسه‌ای دو ستاره خود پیش از آغاز لیگ برتر مواجه شده است.
بحث محل خدمت همان شایعه‌ای است که چند‌سالی دردسرساز شده و روی صدور ویزای آمریکا اثرگذار است. پیش از این عنوان شده بود که در قوانین جدید، آمریکایی‌ها به ایرانی‌هایی که خدمت سربازی‌شان را در سپاه انجام داده‌اند، به‌سختی ویزا می‌دهد.
رهبر انقلاب اسلامی با قدردانی از اقدام گروه‌های مبارز فلسطینی برای وحدت عمل در عرصه سیاسی و میدانی، آن را بسیار مهم ارزیابی و بر استمرار حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مردم و گروه‌های مبارز فلسطین تاکید کردند.
رهبر انقلاب اسلامی با قدردانی از اقدام گروه‌های مبارز فلسطینی برای وحدت عمل در عرصه سیاسی و میدانی، آن را بسیار مهم ارزیابی و بر استمرار حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مردم و گروه‌های مبارز فلسطین تاکید کردند.
عضو ایرانی هیئت رییسه فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ در خصوص ماجرای دست ندادن ورزشکار اوکراینی با نماینده ایران توضیح داد.
اگر شما بخواهید بر یک ساختمان ۵ طبقه دو طبقه جدید اضافه کنید، باید همه محاسبات ساختمان را دوباره انجام دهید، چون بار‌های وارده به ساختمان تغییر می‌کند. ساعت روزانه نیز همین گونه است. ساعت رسمی در سراسر کشور برقرار است، ادارات، مراکز آموزشی، حمل‌ونقل، مغازه‌ها و بازار، امور بانکی، خواب و استراحت مردم، همه آن‌ها تحت‌تاثیر این ساعت قراردادی هستند و اگر بخواهید ادارات را چند ساعت زودتر آغاز کنید، همه این متغیر‌ها تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند. در همین مورد آغاز به کار زودتر مترو کل برنامه‌ریزی فنی و موازنه اقتصادی مترو را دگرگون می‌کند.
پپ گواردیولا با اشاره به تصمیمش برای بازی ندادن به رودری در فینال 2021 لیگ قهرمانان گفت، همیشه حق با نفر برنده است و بازنده در اشتباه است.
بپه ماروتا، رئیس باشگاه اینتر، تاکید کرد که دلیلی برای قطع همکاری با سیمونه اینزاگی وجود ندارد.
در غیاب کوین یامگای مصدوم کماکان اولویت ساپینتو استفاده از صالح حردانی در پست مدافع راست است.
آنتوان گریزمان از اینکه بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا نشده، عصبانی است و گفت که همین خشم به او انگیزه مضاعف بخشیده است.
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دو تعهد داریم؛ یک تعهد در قبال رئیس جمهور و تعهد دیگر درباره مردم. هرکدام از این تعهد‌ها نقض شود، رییس جمهور این حق را دارد که این قصه را باطل کنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه رییس جمهور چک سفید امضا به هیچ مدیر و مسئولی نداده است، گفت: رییس جمهور این حق را دارد که هر زمان صلاح دانست تصمیمات لازم برای تغییرات را اتخاذ کند.
بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به آب‌ندادن به زمین چمن ورزشگاه باهنر به رختکن برگشتند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر معلم مدرکی را در سیستم بارگذاری نکرده باشد؛ یا مدرک خود را در جای درستی قرار نداده یا علی‌رغم بارگذاری، مدرکش دیده نشده است حقش را به وی بر می‌گردانیم.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در عرصه اقتصاد مقاومتی به دلیل عمل نکردن به فرمایش حضرت آقا چنین مصیبتی می‌بینیم بنابراین باید دولت انقلابی توجه ویژه‌ای به معیشت مردم داشته باشد و این موضوع جزو برنامه‌های دولت است.
بازیکن ندادن به تیم ملی از تیم امید به تیم جوانان سپری کرده است و از تصاویر کاملا پیداست، اردوی تیم جوانان با تعداد بازیکنان کمتری نسبت به دعوت شده ها آغاز شده است.
قتل مرد جوان به دلیل ندادن پول غذا
راب پیج، سرمربی تیم ملی ولز، معتقد است که تیم ملی ایران برای کسب سه امتیاز برابر این تیم به میدان خواهد رفت.
کیهان نوشت: علمایی که به دفاع از حق و به دفاع از مظلوم نپرداختند و هنوز ساکتند و یا در سخنان خود صراحت به خرج ندادند، در این امتحان سرافراز نبودند.
با وجود درخواست‌ها از تاتنهام برای استراحت دادن به هری کین در جام اتحادیه انگلیس، در آستانه جام جهانی، کادر فنی این تیم می‌گوید نمی‌تواند بازی نکردن کین را تضمین کند.
مهدی آیتی گفت: مسئولان برای کاهش تنش‌ها باید به اصول قانون اساسی برگردند. قانون اساسی صراحت دارد که مردم حق دارند تجمعات بدون حمل سلاح برگزار کنند. چرا وزارت کشور در همه این 43سال یک بار هم مجوز برگزاری یک تجمع به منتقدان نداده است؟
فوزی برهوم سخنگوی حماس گفت که ادامه عدم تحویل پیکرهای شهدای فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی جنایتی شنیع است که خوی وحشیانه آنها را آشکار می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ