وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه رییس جمهور چک سفید امضا به هیچ مدیر و مسئولی نداده است، گفت: رییس جمهور این حق را دارد که هر زمان صلاح دانست تصمیمات لازم برای تغییرات را اتخاذ کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال زیر 16 سال ایران در آسیا را تبریگ گفت.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی مقتدرانه، امیدآفرین و بدون باخت تیم ملی والیبال را تبریک گفت.
لولا ده سیلوا، رییس جمهور برزیل، از انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور به هیچ وجه راضی نیست.
اولویت نخست دولت سیزدهم همانگونه که وعده داده شده بود، سفر به مناطق مختلف کشور اعم از شهرها و روستاهاست و در طول ۲ سال گذشته شاهد سفرهای مستمر رییس جمهور و اعضای کابینه به مناطق مختلف به ویژه نقاط محروم هستیم.
سخنرانی رییس جمهور کشورمان در همایش بزرگداشت هفته قوه قضائیه آغاز شد.
جوبایدن رییس جمهور آمریکا اعلام کرد ریسک های هوش مصنوعی برای امنیت ملی و اقتصاد باید بررسی شود وی در این زمینه خواستار مشاوره کارشناسی خواهد شد.
تصاویری از حضور حجت الاسلام رئیسی رییس جمهور در جمع پرشور نمازگزاران و شیعیان اندونزی در مرکز اسلامی جاکارتا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
عبداللطیف جمال رشید، رییس جمهور عراق، مازن عبدالله هلال الفرایه، وزیر کشور اردن و هیئت همراه را در کاخ بغداد به حضور پذیرفت.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: فردا هدیه‌ای از طرف رئیس جمهور به همه فرهنگیان داده خواهد شد.
دیدار روز گذشته رییس جمهور با کارگران کارخانه هفت تپه که به دلیل سیاست‌های غلط دولت‌های گذشته با بحران مواجه شده بود، امید تازه‌ای را در دل کارگرانی ایجاد کرده است که در آستانه ۱۱ اردیبهشت ماه، روز کارگر به دلیل سیاست‌های غلط معاونت صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت به تعطیلی کشیده شده است. حالا کارگران امیدوارند که رییس جمهور صدای آن‌ها را هم بشنود و دلیل تعطیلی چندین کارخانه منسوجات نبافته در کشور طی روز‌های گذشته را از وزارت صنعت، معدن و تجارت جویا شود.
آقای عبداللطیف‌ رشید رئیس جمهور عراق و هیأت همراه عصر امروز شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دو تعهد داریم؛ یک تعهد در قبال رئیس جمهور و تعهد دیگر درباره مردم. هرکدام از این تعهد‌ها نقض شود، رییس جمهور این حق را دارد که این قصه را باطل کنند.
ولودیمیر زلنسکی گفت: متاسفانه ما خبر‌های آشکارا پوچ و مخرب داریم؛ تصور چیزی که ورشکستگی کامل چنین موسساتی را بیشتر ثابت کند، دشوار است.
«الکساندر لوکاشنکو» رییس جمهور بلاروس روز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ با محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در محل مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
ژنرال سابق ناتو ، به عنوان رئیس جمهور جدید چک سوگند یاد کرد.
آلبرتو فرناندز، رییس جمهور آرژانتین، نتوانست با بازیکنان این تیم پس از فتح جام جهانی 2022 عکس بگیرد.
رئیس جمهور جمهوری چک از تلاش خود برای تکمیل فرایند انتقال سفارت این کشور از تل آویو به بیت المقدس خبر داد.
بازیکنان تیم‌ملی کره‌جنوبی پس از بازگشت به کشور برای صرف ناهار راهی دفتر ریاست جمهوری خواهند شد.
رئیس جمهور اوکراین در مصاحبه ای با تلویزیون جمهوری چک اعلام کرد: نباید از احتمال وقوع جنگ هسته ای ترسید.
رئیس جمهوری در ادامه فرآیند نظارت ستادی به دستگاه‌های اجرایی، دقایقی پیش به وزارت آموزش و پرورش رفت و از نزدیک در جریان عملکرد این وزارتخانه قرار گرفت.
رئیس شورای اروپا از بررسی تحریم های جدید علیه روسیه در اجلاس سران اتحادیه اروپا که قرار است در پراگ جمهوری چک برگزار شود خبر داد.
در حالی که معاون اول رئیس جمهور دستور داده بود تا خدمات اقتصادی-اجتماعی دستگاه های خدمات رسان بدون استعلام کد سامانه املاک و اسکان ارائه نشود، اما بررسی ها حاکی است این دستور مخبر اجرای نشد.
بیژن ثابت: «بسیار مفتخر و سپاسگزار هستم که رئیس جمهور بایدن من را به عنوان سفیر ایالات متحده در جمهوری چک معرفی کرده است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ