بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به آب‌ندادن به زمین چمن ورزشگاه باهنر به رختکن برگشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی چندروز گذشته حدود ۱۰ هزارنفر در این شهر و روستا‌های اطراف، آب ندارند. با این که اکنون شبکه آب این شهر را شهرداری تعویض می‌کند، اما باز هم مردم، ما را ناتوان می‌خوانند. وقتی دیدیم که مسئولان به حرف مان گوش نمی‌دهند تصمیم به استعفای دسته جمعی گرفتیم.
ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ضمن اعتراض به وضعیت قطعی آب برخی محلات پایتخت در ۱۰ روز گذشته، نسبت به سکوت اعضای شورا در این خصوص انتقاد کرد.
دولت رضا پهلوی طی قراردادی با دولت وقت افغانستان، آب هیرمند را به صورت ۵۰ – ۵۰ با این کشور سهیم شد؛ قراردادی که در سال ۱۳۱۷ به امضای سیدباقر کاظمی و علی‌محمدخان، وزرای خارجه ایران و افغانستان رسید. این در حالی بود که تا پیش از آن، سهم حقابه ایران از رود هیرمند، بیش از ۵۰ درصد بود و البته افغان‌ها به این مسئله اعتراض داشتند و حتی در مورد همین قرارداد هم مجلس افغانستان زیر بار تصویب آن نمی‌رفت و خواستار سهم بیش از ۵۰ درصد از آب هیرمند بود!
متهم در تحقیقات تکمیلی انگیزه خود از انجام این اقدامات جنون‌آمیز را اعتیاد شدید و توهم حاصل از مصرف مواد روانگردان شیشه اعلام کرد.
تجمع مردم پنج شهرستان منطقه سیستان شامل زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان برای مطالبه حق آبه هیرمند در بستر تالاب بین‌المللی خشکیده «هامون» محوطه کوه خواجه برگزار شد. مردم سیستان با تشکیل زنجیره انسانی در اعتراض به عملکرد دستگاه دیپلماسی و کمیساریای آب ایران نسبت به پیگیری حق‌آبه رودخانه هیرمند از افغانستان اعتراض خود را به نمایش گذاشتند. / تسنیم
مردم سیستان با تشکیل زنجیره انسانی در اعتراض به عملکرد دستگاه دیپلماسی و کمیساریای آب ایران نسبت به پیگیری حق‌آبه رودخانه هیرمند از افغانستان اعتراض خود را به نمایش گذاشتند.
در بین دو نیمه بازی تراکتور و پیکان یک اتفاق عجیب رخ داد که اعتراض اعضای دو تیم را به همراه داشت.
طالبان برای متفرق کردن تظاهرات زنانی که در اعتراض به ممنوعیت تحصیل دختران در دانشگاه برگزار شده بود، از ماشین‌های آب پاش استفاده کردند. ویدئویی از استفاده جنگجویان طالبان از آب برای متفرق کردن دختران و زنان هرات را نشان می‌دهد، که چند نفر از معترضان بر اثر اصابت آب پرفشار به زمین می‌خورند.
تیم پتروپالایش تاکستان با پیروزی میلیمتری مقابل تیم بانک شهر و در امتیاز شماری به عنوان قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد دست یافت.
میرکاظمی گفت: عملکرد سال گذشته تبصره ۱۴ قانون بودجه در زمینه هدفمندی یارانه‌ها حدود ۳۴۰ هزار میلیارد تومان بود که دولت در لایحه بودجه امسال پیشنهاد کرد این رقم به ۴۷۰ هزار میلیارد تومان برسد اما مجلس در نهایت آن را به ۶۶۰ هزار میلیارد تومان رساند که مورد اعتراض سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت و همان زمان هم اعلام شد که این منابع قابل وصول نیست زیرا دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت حامل های انرژی و آب، برق و گاز ندارد.
جهرمی با بیان اینکه دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید، گفت: دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید و حرف آن ها را نشنید و با آنها امنیتی برخورد کرد و صدای آنها را خفه کرد. دولت قبل اجازه نداد صدای مردم شنیده شود و همین مسئله باعث شده تا حجم زیادی از اعتراض تجمیع شود و حالت انفجار به خودش بگیرد.
جهرمی با بیان اینکه دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید، گفت: دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید و حرف آن ها را نشنید و با آنها امنیتی برخورد کرد و صدای آنها را خفه کرد. دولت قبل اجازه نداد صدای مردم شنیده شود و همین مسئله باعث شده تا حجم زیادی از اعتراض تجمیع شود و حالت انفجار به خودش بگیرد.
گروه «شورش در برابر انقراض»، این اقدام فعالان محیط زیستی را اعتراضی به مواجهه با افزایش دمای کره زمین عنوان کرده‌اند. به گفته این گروه گرمایش زمین آب و هوای بی‌ثبات و عواقب جدی را برای تمام کره زمین به دنبال خواهد داشت.
عکسی از دو خانم معترض در کنار استخوان‌های دایناسور منتشر شد که بنری را به اهتزاز درآورده بودند که روی آن نوشته شده بود «چه اتفاقی می‌افتد اگر دولت آن (وضعیت آب و هوایی) را تحت کنترل نداشته باشد؟»
فعالان محیط زیست در برلین در اعتراض به فقر و سرما و تغییرات آب و هوا روی اثر چند میلیون دلاری کلود مونه پوره سیب زمینی پاشیدند.
لیتون مکسول، هافبک سابق لیورپول، امروز در دادگاهی در ولز به دست داشتن در قاچاق مواد مخدر اعتراف کرد.
خبرگزاری فارس نوشت:‌ آقای دایی شما شبیه دیگرانی نیستید که مانند کف روی آب خود را از دریای ملت ایران جدا کردند و خود را شریک خون‌های ریخته شده در این اغتشاشات کردند. مردم ایران برای شما احترام قائلند و شما را قهرمان ملی خود می‌دانند اما فراموش نکنید قهرمان ملی دروغ نمی‌گوید.
سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اعتراض بازیکنان تیم ملی به کیفیت لباس تیم ملی در اردوی قطر پیگیری شده است، گفت: قرار بود اردوی ما در کشور کانادا باشد و آب و هوای این دو کشور فرق دارد.
فعالان محیط زیست در برلین پایتخت آلمان در اعتراض به سیاست آب و هوا و محیط زیست دولت تظاهرات برگزار کردند و دستان خود را با چسب روی زمین چسباندند. نیروهای پلیس برای جدا کردن دست تظاهرکنندگان از روغن استفاده کردند و در ادامه آنها را بازداشت کردند.
شامگاه چهارشنبه، دوم شهریورماه مردم همدان برای دومین شب متوالی در اعتراض به قطعی و کمبود آب این شهر مقابل آرامگاه بوعلی سینا تجمع کردند./ منبع: فارس
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال بعد از دریافت گل اول تیمش، با عصبانیت به برانکارد کنار زمین لگد زد. این اقدام با واکنش نیرو‌های امدادی کنار زمین روبه‌رو شد و اعتراض کردند. ساپینتو در زمان به ثمر رسیدن گل ملوان همچنین بطری آب را به زمین کوبید تا حواشی‌اش در نیمه اول کامل شود.
امروز حدود ۵۰۰ نفر از مردم شهرکرد با در دست داشتن دست‌نوشته‌ها و سر دادن شعار‌هایی نظیر «زاده سرچشمه‌ایم تشنه‌ایم تشنه‌ایم» و «مسؤول بی‌کفایت استعفا استعفا» خواستار برطرف شدن مشکل آب شرب شهر شدند.
امروز مطالبی همچون آیا سرمایه گذاری روی طلا امن و پربازده است؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو + پیش بینی صالح آبادی از آینده قیمت دلار، توقف ۴ نماد جهت برگزاری مجمع، قیمت روز خودرو ۵ تیر ۱۴۰۱ | یک خبر مهم برای واردات خودرو، تحلیل غگل امروز ۵ تیر ۱۴۰۱، احتمالا کدام گروه‌ها مثبت اند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اساساً تا ضعف یک مجموعه پذیرفته نشود، بدیهی است اقدامی برای بهبود آن مجموعه شکل نمی‌گیرد. البته برخی این موضع گیری را تاکتیکی خوانده‌ و تاکید کرده‌اند دیدگاه تغییر نکرده، اما چیزی به جز مرور زمان نمی‌تواند دقت چنین ارزیابی‌هایی را بسنجد. با این اوصاف، باید صبر کرد و دید آیا گفته‌های جبلی منتهی به تغییری می‌شود یا آب از آب تکان نمی‌خورد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ