بازیکن ندادن به تیم ملی از تیم امید به تیم جوانان سپری کرده است و از تصاویر کاملا پیداست، اردوی تیم جوانان با تعداد بازیکنان کمتری نسبت به دعوت شده ها آغاز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سایت خبری «ترانسفرمارکت» در گزارشی به بررسی و معرفی گران‌ترین بازیکنان فوتبال در لیگ کشورمان پرداخته است.
طبق لیستی که سایت ترانسفر مارکت منتشرکرده، محمدحسین کنعانی‌زادگان ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر تا این لحظه محسوب می‌شود.
طبق لیستی که سایت ترانسفر مارکت منتشرکرده، محمدحسین کنعانی‌زادگان ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر تا این لحظه محسوب می‌شود.
طبق لیستی که سایت ترانسفر مارکت منتشرکرده، محمدحسین کنعانی‌زادگان گرانترین بازیکن لیگ برتر تا این لحظه محسوب می‌شود.
لیونل مسی ستاره آرژانتینی به دلیل مشکلات پاسپورت خود برای دقایقی در فرودگاه پکن بازداشت شد. یک سایت آرژانتینی تایید کرد که رودریگو دی پائول هافبک آتلتیکو مادرید که به بادیگارد مسی معروف است تصمیم گرفت در کنار بهترین دوست خود بماند، در حالی که بقیه بازیکنان آرژانتین در یکی از سالن‌ها منتظر او بودند. تیم ملی آرژانتین و استرالیا روز پنجشنبه در ورزشگاه کارگران پکن چین که اخیراً بازسازی شده است، به مصاف یکدیگر می‌روند. لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی به تازگی به اینتر میامی پیوسته است.
سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در آستانه 100 روز مانده به آغاز جام جهانی، 100 گلزن برتر این رقابت‌ها را معرفی کرد که حدادی در رده 66 قرار دارد.
سایت «گل پوینت» پرتغال در پایان این بازی حساس آمار و امتیازات بازیکنانی که در استادیوم لوز به میدان رفتند را منتشر کرد. بر اساس آمار این وب سایت، طارمی با کسب ۶.۹ امتیاز بهترین بازیکن زمین لقب گرفت
سازمان لیگ فوتبال ایران در تاریخ 18 مهرماه 1401 با انتشار اطلاعیه‌ای اسامی محرومان جام حذفی را اطلاع رسانی کرده است.
شماری از بازیکنان فعلی و پیشین در پارتی شبانه دستگیر شدند.
حضور نام یک مهاجم گمنام در لیست بازیکنان منچستریونایتد در سایت رسمی این باشگاه سرو صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد.
پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی توسط فرانسه، سایت مشهور گاردین تصویری کنایه‌آمیز از بازیکنان اصلی تیم‌ها منتشر کرده است.
پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی توسط فرانسه، سایت مشهور گاردین تصویری کنایه‌آمیز از بازیکنان اصلی تیم‌ها منتشر کرده است.
سایت فدراسیون جهانی فوتبال آمار تیم ملی ایران در جام جهانی بعد از بازی با ولز را بروزرسانی کرد. طارمی، حاج صفی، آزمون و حسینی در این آمار بالاتر از سایر بازیکنان تیم ملی قرار دارند.
سایت مشهور gettyimages تصاویر آفیشیال مربوط به بازیکنان شرکت‌کننده ایران در جام جهانی را منتشر کرد.
وب سایت ESPN مدعی شد که ایران با در اختیار داشتن یک نسل طلایی، می تواند از گروه خود در جام جهانی صعود کند.
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به صورت رسمی در سایت فیفا اعلام شد و کارلوس کی‌روش بازیکن دیگری را به لیست اضافه نکرد.
تیم ملی ایران مملو از بازیکنان ممتاز است و مردم ایران مشتاقانه منتظر حضور در ششمین دوره مسابقات هستند تا از مرحله گروهی از طریق تیم فعلی فراتر بروند.
سایت برزیلی فهرست گرانترین بازیکنان ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی قطر در حالی منتشر شده است که تنها ۹ کشور از ۳۲ کشور شرکت کننده در جام جهانی قطر بازیکنانی با ارزش بازاری حدود ۸۰ میلیون یورو دارند.
کاربران سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به سالار آقاپور به عنوان آینده‌دارترین ستاره فوتسال قاره کهن رای دادند.
سایت انگلیسی HITC در گزارشی به معرفی ۵ بازیکن خطرناک تیم ملی فوتبال ایران پرداخت.
باشگاه پرسپولیس نامه مربوط به رقم قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی‌اش را آپدیت کرد تا مشخص شود ادعای مطرح شده در مورد رقم بازیکنان خارجی تازه‌وارد این باشگاه درست نیست. البته از ابتدا هم مشخص بود نماینده باشگاه سپاهان بر اساس رقم اعلام شده در سایت ترانسفر مارکت که یک گمانه‌زنی و عدد تخمینی است این توئیت را مطرح کرده است.
سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در بخش «فیفا پلاس» به معرفی پنج بازیکن تیم ملی فوتبال ایران پرداخت که باید بازی‌های آن‌ها در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دید.
سایت ترانسفر مارکت با ارزشگذاری باشگاه استقلال، شاگردان ریکاردو ساپینتو را با ۱۶.۶۵ میلیون یورو گرانترین تیم لیگ لقب داد. در میان با ارزش‌ترین بازیکنان لیگ، یورگن لوکادیا، شکار بزرگ پرسپولیس با ارزش ۲ میلیون یورو در صدر قرار گرفت.
عملکرد دیوانه کننده مهدی طارمی باعث شد تا او به یکی از معدود بازیکنانی تبدیل شود که نمره کامل 10 را از سایت پرتغالی گل پوینت دریافت کرده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ