پسر دیگو مارادونا مدعی شد پدرش از پیروزی آرژانتین در فینال جام جهانی خوشحال خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی، آخرین پیراهن تیم ملی آرژانتین که دیه‌گو مارادونای فقید به‌تن داشت را در اینستاگرامش به نمایش گذاشت.
شماره 10 افسانه‌ای بوکا جونیورز که پیش از این بر تن بازیکنانی مانند دیگو مارادونا، خوان رومان ریکلمه و کارلوس توس بوده است، شماره‌ای خواهد بود که ادینسون کاوانی بر تن می‌کند.
یکی از حرکات خارق‌العاده مسی در جریان برد 2 بر صفر آرژانتین برابر استرالیا در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است.
دالما مارادونا، دختر دیه‌گو مارادونا، با حمله به اورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، او را متهم کرد که مانع از حضورش در جشن قهرمانی ناپولی در سری آ شده است.
در انیمیشنی که باشگاه ناپولی به مناسبت قهرمانی این تیم در سری آ منتشر کرده دیه‌گو مارادونا جام قهرمانی را به تیم فعلی اهدا می کند.
اریک کانتونا، اسطوره منچستریونایتد، معتقد است که قهرمانی آرژانتین و ناپولی آرزوی دیه‌گو مارادونا بوده که برآورده شده است.
گل دوم میلان مقابل لچه شباهت زیادی به گل روسونری مقابل ناپولی در دیدار رفت چمپیونزلیگ داشت که نقش اول آن بازهم رافائل لیائو بود.
رفتار شخصی در مشهد که برای ارشاد دو خانم بی‌حجاب، با روشی غلط به نهی از منکر پرداخت محکوم است اما قطار کلمات شهردار سابق تهران در توئیتر و در واکنش به این عمل از ریل انصاف خارج شد.
سیلویو برلوسکونی، رییس سابق باشگاه میلان، از دلایلش برای نخریدن دیه‌گو مارادونا در زمان حضورش در راس این باشگاه پرده برداشت.
دیگو آرماندو مارادونا جونیور پس از چهار ماه عدم پرداخت دستمزد از سوی مدیران ناپولی یونایتد، از سرمربیگری این تیم استعفا داد.
بزرگان فوتبال اروپا و تعدادی از فاتحین سابق لیگ قهرمانان اروپا شانس زیادی برای موفقیت ناپولی در چمپیونزلیگ قائل‌اند.
ژوزه مورینیو در مصاحبه ای گفت که تکلیف قهرمان سری آ ا قبل از پایان فصل ، مشخص شده است .از نظراو ناپولی اسکودتو را برده است و آنها سزاوار قهرمانی هستند.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، معتقد است که لیونل مسی بالاتر از دیه‌گو مارادونا بهترین بازیکن تاریخ است.
یک هوادار آرژانتینی، که بعد از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 1986 دیه‌گو مارادونا را بر دوش گرفت و در خلق یکی از عکس‌های تاریخی فوتبال نقش داشت، از تجربه خود در آن روز گفت.
شاید در آن دنیا بهترین بازیکن تاریخ برای همیشه انتخاب شود، انتخابی که هیچ وقت در این دنیا به نتیجه نرسید.
دختر دیه‌گو مارادونا به گزارش‌های منتشر شده مبنی بر شکایت از لیونل مسی واکنش نشان داد.
لئو مسی با دریافت نامه‌ای احساسی پسرش تیاگو حالا شارژ روحی شده و برای فینال فردا آماده است اما از طرف دیگر فرانسه قصد دارد او را جریان مسابقه در یک قفس محبوس کند.
دیدار دو تیم آرژانتین و لهستان یادآور یک خاطره ویژه برای آلبی سلسته است.
پسر دیگو مارادونا درباره مسی و باخت شوکه‌کننده آرژانتین مقابل عربستان سعودی صحبت کرد.
دیه‌گو مارادونا جونیور معتقد است که نباید هیچ مقایسه‌ای بین پدرش و لیونل مسی صورت بگیرد.
باشگاه آژاکس با انتشار یک طرح کارتونی به استقبال دیدار امشب مقابل ناپولی رفته است.
باشگاه آژاکس با انتشار یک طرح کارتونی به استقبال دیدار امشب مقابل ناپولی رفته است.
جیووانی سیمئونه، مهاجم ناپولی در نیمه اول دیدار این تیم مقابل لیورپول گلزنی کرد. او که پسر دیه‌گو سیمئونه است امسال تابستان به ناپولی پیوست.
لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، با شانه شکسته در مصاحبه خبری پیش از دیدار تیمش با لیورپول شرکت کرد و گفت هواداران ناپولی ورزشگاه خانگی‌شان را برای لیورپول به جهنم تبدیل می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ