توپی که دیه‌گو مارادونا در جام جهانی ۱۹۸۶ با دست وارد دروازه انگلیس کرده بود تا صحنه مشهور به دست خدا را خلق کند در یک حراجی به مبلغ ۲.۴ میلیون دلار فروخته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای تیم حریف استقلال نسبت به اعلام پنالتی برای این تیم بشدت اعتراض کردند.
اندریک که سال گذشته برای جذب او سر و صدای زیادی شد و رئال توانست او را از چنگ بارسا خارج کند، جایگاهش در پالمیراس را کاملا از دست داده است.
در آخرین تمرین رئال مادرید آردا گولر برای ثانیه‌هایی پا به توپ شد، ولی مربی به او تاکید کرد که به توپ ضربه بزند. مارکا و آ اس ادعا کرده‌اند که با شرایط فعلی او به الکلاسیکو هم نخواهد رسید.
در آخرین تمرین رئال مادرید آردا گولر برای ثانیه‌هایی پا به توپ شد، ولی مربی به او تاکید کرد که به توپ ضربه بزند. مارکا و آ اس ادعا کرده‌اند که با شرایط فعلی او به الکلاسیکو هم نخواهد رسید.
میسون گرین‌وود با سپری کردن دوری طولانی مدت از زمین فوتبال، تمرینات با یک مربی خصوصی را آغاز کرده است.
امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی ایران که در لالیگا ۲ توپ می‌زند کار عجیبی انجام داد.
فریدون عباسی، نماینده کازرون گفت: نظام روزانه‌ای و دقیقه‌ای هزینه می‌کند تا این نماینده در مجلس بنشیند این همه کارمند، خودرو و ساختمان که نگهداری همه این‌ها هزینه است، چقدر پول هواپیما داده می‌شود و چقدر پول دفاتر نمایندگان است. چرا باید این گدابازی‌ها را درآوریم و به ماشین شاسی بلند گیر بدهیم؟ مگر قیمت ماشین شاسی بلند چقدر است؟
سعید مظفری‌زاده توضیح متفاوتی درباره برخورد توپ به دست بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه دارد.
صحبتها و بحثهای مختلف مربوط به لحظه برخورد توپ به دست گئورگی گولسیانی ادامه دارد، ذات این صحنه با هر تشخیصی از سوی داور جنجالی می‌شد.
برخورد توپ به دست سرخیو بوسکتس در دیدار بارسا و اتلتیکو جنجالی شده و اتلتیکو مادرید مدعی است یک پنالتی از این تیم گرفته شده است.
استقلال – هوادار بدون شک یکی از بازی های خاطره انگیز این فصل لیگ برتر است. نه فقط به خاطر 7 گلی که داشت. حاشیه های این بازی شاید تا مدت ها قابل بحث باشد.
برخورد توپ به دست مدافع مس کرمان جنجالی ترین صحنه دیدار با صنعت نفت آبادان را رقم زد.
تصویر واضحی از تماس توپ به دست ستاره فرانسوی یوونتوس پیش از تک گل دربی ایتالیا وجود ندارد و دنیله کیفی به همین دلیل گل را تأیید کرد.
اگر هنگام لمس توپ توسط دست، دست بازیکن حجم بدن را به طور غیر طبیعی افزایش داده باشد این یک تخلف هند است.
برخورد توپ به دست مدافع وستهام، جنجال بزرگی داوری در انگلیس را رقم زده است.
مدافع با تجربه سپاهان صحبت‌های جالبی را در خصوص صحنه‌ای که توپ را یه بیرون نزد بر زبان می‌آورد.
بعد از برخورد توپ با دست مدافع مس رفسنجان مکالمه جالبی بین شهباززاده و توکلی صورت گرفت.
خنده جنجالی رونالدو و دختر توپ جمع کن!
میتوما مهاجم ژاپن توپ را از بیرون به دهانه دروازه اسپانیا فرستاد و در حالی که به نظر می‌رسید توپ به خارج رفته باشد اما در نهایت این گل مورد تایید قرار گرفت.
کریستیانو رونالدو ادعا کرده بود که اگر در سال 2019 توپ طلا به لیونل مسی برسد، فوتبال را کنار خواهد گذاشت.
مارکو آسنسیو هنوز باور ندارد که داور در بازی روز گذشته رئال و خیرونا برخورد توپ به دستش را پنالتی اعلام کرده باشد. او در توییتر به این اتفاق واکنش منفی نشان داد.
بعد از جنجال در نیمه اول دیدار امشب آرسنال و لیورپول به خاطر برخورد توپ به دست مدافع آرسنال در محوطه جریمه حتی هواداران این تیم هم معتقدند این صحنه پنالتی به سود لیورپول بوده.
بعد از پیروزی 2-1 چلسی مقابل کریستال پالاس اعتراض به داوری این مسابقه به دلیل صحنه بحث‌برانگیز برخورد توپ به دست تیاگو سیلوا بالا گرفته است.
برخورد توپ به دست بازیکن نفت داخل محوطه جریمه این تیم، توسط داور پنالتی تشخیص داده نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ