یکی از برترین دریبل‌زن‌های جام جهانی شب گذشته با یک سوپرگل به استقبال تولدش رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگین وزن با آتیه کشتی آزاد ایران و فرزند فردین معصومی، ملی‌پوش پیشین کشتی ایران، درباره دلایل ایستادن مقابل کشتی‌گیر روس در وسط مبارزه فینال قهرمانی جوانان جهان و زل زدن به چشمان حریف توضیح داد.
پسر 6 ساله چینی که به نردبان در حال فروریختن چنگ زد تا پدرش را از سقوط بد نجات دهد.
ویدیویی از نوازندگی مرد جوان در مترو مورد توجه کاربران شبکه‌های مجازی قرار گرفت.
دختر ۱۵ ساله‌ای که از سوی دوستش به سرقت گردنبند متهم شده، می‌گوید هرگز دزدی نکرده است.
دروازه بان ملی پوش ایرانی احتمالا فصل آینده هم در اسپانیا حضور خواهد داشت و به نظر اخبار بازگشتش به ایران صحت نداشته باشد.
کریستین، پسر آندری شوچنکو، ستاره سابق میلان، برای گرفتن سلفی با لیونل مسی دست به کار جالبی زد.
محمد اسماعیل توکلی، سرپرست اورژانس استان تهران از ضرب و شتم نیروی اورژانس استان تهران خبر داد و گفت: هم‌اکنون کارشناس حادثه‌دیده تحت مراقبت پزشکی است و اداره حقوقی اورژانس پیگیر شکایت از این فرد است.
واکنش پسر یک استقلالی به حضور پرسپولیسی‌ها سر خاک پدرش
تا به خودم آمدم دیدم قربانی هوسرانی شده‌ام و گوهر پاکدامنی‌ام را از دست داده‌ام، داد زدم و شروع به زدن او کردم که گفت نترس من باهات ازدواج می‌کنم، آتشی در درونم شعله می‌زد و دنیا در مقابل چشمانم تار شده بود؛ گریه می‌کردم خودم را می‌زدم حالم آنقدر بد شد که به ناچار پس از مدتی دانشگاه را رها کردم هیچ یک از اعضای خانواده‌ام نمی‌دانستند که قصه چیست؟!
سرکلانتر هشتم تهران بزرگ، از وقوع انفجار مرگبار در جنوب تهران خبر داد و گفت: ماموران کلانتری ۱۰۸ نواب برای اقدامات اولیه در محل حادثه حضور دارند.
ژوائو مندس، پسر رونالدینیو، برای اولین بار با پیراهن بارسلونا به میدان رفت، اما عملکردش با انتقادات بسیاری روبرو شد.
متهم گفت: از پشت سر به نامادری‌ام نزدیک شدم و در یک لحظه دهانش را با دست گرفتم و او را روی زمین انداختم. یک بار چسب پهن را دور دهانش پیچیدم، ولی او با دستش آن را جدا کرد. برای آن که سروصدا نکند گلو و دهانش را محکم گرفته بودم که دیدم بی‌حرکت شد.
آلوارو رودریگز درست مثل رائول اولین گلش برای رئال را با مقابل اتلتیکو به ثمر رساند
محمدرضا حسنی رنجبر کارگردان فیلم کوتاه «پارادوپینگ» با موضوع تلاش یک پسر نوجوان برای ورود به یک تیم فوتبال، به ارائه توضیحاتی درباره این اثر پرداخت.
معمای مرگ پسر ۷ ساله با یک تب
متهم گفت: پسر شاکی از دوستانم است. او می‌گفت پدرش پولدار، اما خسیس است و پولی به او نمی‌دهد. وی از من خواست تا پدرش را به خانه‌ام بکشانم و چند ساعتی او را در اتاق حبس کنم. من هم دستور پسر شاکی را اجرا کردم و مرد پولدار را به بهانه اینکه راز پسرش را می‌دانم به خانه‌ام کشاندم و حساب‌هایش را خالی کردم.
سی‌تی‌اسکن‌های جدید مومیایی پسری که حدود دو هزار و ۳۰۰ سال پیش در مصر درگذشته است، نشان می‌دهد که جواهرات کمیابی درون بدن او قرار داده شده است.
رشت- معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به قتل مادری در رودسر توسط پسرش به وسیله داس گفت: قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.
خودسوزی پسر جان مادرش و یک کارگر را گرفت
سه آزادکار ایرانی به نیمه نهایی 5 وزن دوم مسابقات کشتی آزاد زیر 23 سال جهان راه یافتند.
امیررضا معصومی می تواند در اولین تجربه خود در مسابقات جهانی امیدها خودش را به عنوان یک مدعی در بزرگسالان هم مطرح کند.
امیررضا معصومی می تواند در اولین تجربه خود در مسابقات جهانی امیدها خودش را به عنوان یک مدعی در بزرگسالان هم مطرح کند.
یقینا امیرحسین زارع یکی از غمگین‌ترین چهره‌های کاروان کشتی ایران در صربستان است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: شب گذشته هر دو پای یک پسر بچه ده ساله به طرز خطرناکی بین کابین آسانسور و دیوار کناری گیر کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ