بررسی‌های انجام شده ازسوی دستگاه‌های امنیتی درمیان جمعیت بازداشت‌شدگان در حوادث‌اخیر نشان می‌دهد بخش قابل‌توجهی از جوانان دستگیر شده، تحت‌تأثیر القائات جریان‌های معاند، برای به خیابان آمدن تحریک شده‌اند؛ جریان‌هایی که زمینه‌ساز تحمیل خسارت‌های معنوی، مادی و جسمی قابل‌توجهی به مردم عادی شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل محمدی در بازی حساس برابر تراکتور علاوه بر محمد عمری درهای ترکیب را به سوی یک بازیکن جوان دیگر از محصولات آکادمی گشود.
هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با رقم خوردن نتایج قابل توجه و درخشش چندین بازیکن به پایان رسید.
ساکت الهامی، سرمربی هوادار در غم از دست دادن عموی خود عزادار است.
آلوارو خیمنز برای اولین بار در مقابل خبرنگاران تمرین خود را پشت سر گذاشت.
پیام نیازمند در تمرین روز سه‌شنبه سپاهان مثل همیشه با استقبال بسیار خوبی از سوی هواداران مواجه شد.
حتی رفتن رنگ و رو از ویدئوهای کم تعداد قدیمی باعث نمی‌شود، که تکنیک عجیب و غریب ناصر محمدخانی از ذهن هواداران پرسپولیس پاک بشود.
سرمربی مس رفسنجان بعد از برد تیمش مقابل استقلال خوزستان از نمایش شاگردانش راضی نبود.
کاپیتان استقلال با انگیزه زیاد کار خود را شروع کرده؛ او امیدوار است در لیگ بیست و سوم دوران اوج خود را تکرار کند.
هواداری‌ها تمرینات سخت پیش فصل را زیر نظر محمود فکری و دستیارانش سپری می‌کنند.
هافبک تیم پیکان تصمیم به ادامه همکاری با این باشگاه گرفته است.
روزنامه انگلیسی فاش کرد که همزمان با پایان ریاست دبیرکل کنونی ناتو تا اکتبر سال آتی، رئیس‌جمهور آمریکا به دنبال جایگزینی استولتنبرگ با رئیس کنونی کمیسیون اتحادیه اروپا است.
چهره معروف فوتبال، به داد تیم ملی والیبال در آمریکا رسید!
خداد عزیزی می گوید باید چهره های ورزشی و هنری اجازه دهند زندگی آنها نوشته شود چون خواندن زندگی نامه این افراد برای مردم همیشه جذاب بوده است.
تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر فوتسال به طور قطعی مشخص شدند.
چهره شهر گرمی و جاده‌های مواصلاتی بعد از سیل
با پایان مسابقات لیگ برتر برگزاری کلاس های مربیگری فوتبال در شهرهای مختلف آغاز شده تا مربیانی که فاقد مدرک هستند، موفق به برگزاری دوره ها و نشستن روی نیمکت تیم ها شوند.
شیخ دیاباته وضعیت چندان خوبی در پرسپوليس ندارد.
اقدام رهبر انقلاب و قوه قضاییه گام مهمی برای آرامش بخشیدن به جامعه و فضای سیاسی کشور بود لذا انتظار است بعد از این حکم همه جناح های سیاسی و چهره های مشهور سیاسی و همه مسئولان سابق و فعلی به گونه ای اظهار نظر و عمل نمایند که اقدام آنها در راستای همین هدف مهم باشد و صدور بیانیه های شعاری و بدون مبنا و تنش زا هیچ تاثیر مثبت و گام موثری در این زمینه نخواهد بود.
معاون اول قوه قضاییه گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی موثر ترین چهره مبارزه با تروریسم بود و تبیین و تحلیل ابعاد حقوقی بیانیه گام دوم انقلاب امری ضروری است
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
فاضلی معتقد است این لحظه تاریخی که در آن، جامعه درهای ذهن خود را می‌بندد بسیار خطرناک است و لحظه خطرناک‌تر آن است که هم دَرِ ذهنش را ببندد، هم آن فضای خالی را با چیزهای دیگر پُر کند. لحظه‌ای که جامعه بین ویرانی محتمل، ناشی از خشونتی که خود اعمال می‌کند و ویرانی قطعی، ناشی از ادامه روند موجود تصمیم بگیرد. این لحظه‌ای بسیار خطرناک است و فقدان میان‌داران «موثر» را یادآوری می‌کند.
اقداماتی که دیگران با یک کشور انجام می‌دهند معمولا در تعیین این موضوع که آن دولت تصمیم می‌گیرد با دیگر کشور‌ها چه نوع رفتاری داشته باشد بسیار موثر است.
مهدی طارمی سه‌شنبه شب توانست با درخشش در ماه سپتامبر بهترین مهاجم لیگ پرتغال نام گیرد. او اکنون مهمترین مهره پورتو شناخته می‌شود و نقشی موثر در پیروزی‌های این تیم ایفا کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ