فاضلی معتقد است این لحظه تاریخی که در آن، جامعه درهای ذهن خود را می‌بندد بسیار خطرناک است و لحظه خطرناک‌تر آن است که هم دَرِ ذهنش را ببندد، هم آن فضای خالی را با چیزهای دیگر پُر کند. لحظه‌ای که جامعه بین ویرانی محتمل، ناشی از خشونتی که خود اعمال می‌کند و ویرانی قطعی، ناشی از ادامه روند موجود تصمیم بگیرد. این لحظه‌ای بسیار خطرناک است و فقدان میان‌داران «موثر» را یادآوری می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته داوران تصمیم به انتخاب یک داور وسط برای حضور در کنار زمین برای بازی سپاهان و استقلال گرفته است.
کورس و حرکات خطرناک راننده BMW با رانننده یک کامیون در کف بزرگراه‌های تهران، صحنه دلهره آوری را به وجود آورده است.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال می‌گوید در ست سوم بازی با آرژانتین یک شوک به تیم وارد شد.
استادیومی که با انرژی خورشیدی تامین برق می‌شود، تنها 5 دقیقه بعد از شروع بازی عراق - اردن با قطعی پروژکتورها مواجه شد.
داور وسط بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در دقایق پایانی بازی دو تیم مصدوم و تعویض شد!
علیرضا بیرانوند پس از پایان بازی با هوادار، دقایقی با گلزن تیم حریف صحبت کرد.
واکنش عجیب آنتونی به بی توجهی داور پس از خطای بازیکن حریف باعث به وجود آمدن یک دعوا نسبتا شدید در دقیقه 70 بازی یونایند-برایتون شد.
لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ، در اواسط بازی این تیم برابر هرتابرلین نیمکت را ترک کرد تا بسیاری منتظر جنجالی تازه باشند.
کارلو آنچلوتی در مورد جایگیری عجیب فده والورده در شروع بازی هفته قبل رئال برابر چلسی توضیح داد و گفت که هدف گلزنی به کپا از وسط زمین بود.
به نظر می رسد که اوضاع در منچستریونایتد حتی پس از جدایی کریستیانو رونالدو هم عادی نشده است.
بازی تیم‌های پیکان و صنعت نفت با یک حاشیه عجیب همراه بود.
ساپینتو وسط بازی به یار خارجی آلومینیوم پیشنهاد داد!
رامین رضاییان تاثیرگذارترین بازیکن تیم ملی در دیدار با کنیا بود.
تنها چند روز پس از درگیری روملو لوکاکو و نیکولو بارلا، درگیری زشت دیگری بین دو بازیکن دیگر اینترمیلان در جریان بازی امشب مقابل پورتو به وجود آمد. این بار آندره اونانا و ادین ژکو در متن ماجرا قرار داشتند.
بعد از پایان بازی بایرلورکوزن و موناکو اتفاقات عجیبی در زمین رخ داد که سردار آزمون نیز در آن نقش داشت.
دروازه‌بان کنگویی-فرانسوی تیم لانس در لحظات پایانی بازی با پاریس حرکتی را اجرا کرد که همه را به یاد احمدرضا عابدزاده انداخت.
وینسنت ابوبکر که رقیب شماره یک رونالدو در النصر به شمار می رود، به شکل عجیبی زمین بازی را ترک کرد.
ملی‌پوش ایران در جام جهانی ۹۸ معتقد است مسائل روحی و روانی و فشاری که روی تیم ملی وجود داشت به اضافه ارنج اشتباه کی‌روش باعث رقم خوردن سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال ایران شد.
کمیته داوران در شرایطی از مدت‌ها قبل از جوان‌گرایی صحبت کرده که سن و سال داوران تازه وارد لیگ برتر چنین موضوعی را نشان نمی‌دهد.
کمیته داوران در شرایطی از مدت‌ها قبل از جوانگرایی صحبت کرده که سن و سال داوران تازه وارد لیگ برتر چنین موضوعی را نشان نمی‌دهد.
آیا تا کنون از خود پرسیده‌ایم که به چه حقی کودکانگی فرزندان این ملت را نقض می‌کنیم؟ و چرا اصلا به خود اجازه می‌دهیم وارد حریم رویا‌های کودکانه فرزندان این مرز و بوم شویم؟ واقعا با کدام اصل اخلاقی می‌خواهیم به آیندگان بگوییم که این جامعه سیاست‌زده، تشنه تراشیدن پیچیده‌ترین موضع‌گیری‌ها سیاسی به کودکان زیر ۱۰ سال بوده است؟ چگونه به تاریخ پاسخ دهیم که برخی‌ها تلاش کرده‌اند، اعتراض را به مدارس ابتدایی یعنی به میان کودکان زیر ۱۱ سال بکشانند و ما نیز به پای دیدن فیلم‌هایی از کنش سیاسی این کودکان نشسته‌ایم؟ چه کسی و کدام اصل اخلاقی به ما اجازه می‌دهد که کودکان را با آموزش‌های از قبل خود، به پای دوربین‌ها بکشانیم؟
سعید عزت اللهی می‌گوید از نقش جدید خود در تیم وایله لذت می‌برد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در اعتراض به سئوالی که از او در خصوص تلاش برای شبیه سازی و گرفتن پنالتی صورت گرفت، مصاحبه‌اش را با شبکه پرتغالی نیمه تمام گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ