اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«زمانی که فوتبال را شروع کردم خیلی از مربیان و اهالی ورزش تعجب کردند و گفتند مگر می شود در شهری که مهد کشتی ایران است و همه سمت این رشته می روند یکی عاشق فوتبال باشد؟»
یحیی گل محمدی در بازی حساس برابر تراکتور علاوه بر محمد عمری درهای ترکیب را به سوی یک بازیکن جوان دیگر از محصولات آکادمی گشود.
هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با رقم خوردن نتایج قابل توجه و درخشش چندین بازیکن به پایان رسید.
ساکت الهامی، سرمربی هوادار در غم از دست دادن عموی خود عزادار است.
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
ورزشگاه قدیمی شهید عضدی شهر رشت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و پس از بازسازی کامل، افتتاح شد.
سید حسن خمینی در بازدید از کارگاه طراحی گرافیک امام مردم گفت: سازمان زیباسازی چهره شهر را متحول کرده است.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: در بازی شطرنج یک معادله وجود دارد که همه از بین می‌رود و این شاه است که می‌ماند. وقتی شهردار را بی اعتبار و بی خاصیت و بی حیثیت کنیم کمک به جبهه انقلاب نیست. مگر ما چند چهره همچون شهردار تهران و آقای قالیباف داریم؟.
زاکانی: در آینده نزدیک چهره شهر در حوزه زیباسازی، نظافت، نوسازی و ... تغییر خواهد کرد. در کنار این تغییرات چاره‌ای نداریم جز این که تحول کالبدی شهر را مد نظر قرار دهیم، در این تحول نیز محوریت با مساجد است. همچنین، تلاش می‌کنیم میان مدارس و خانواده‌ها یک پیوستگی با محوریت مساجد ایجاد کنیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در سال ۱۴۰۱ نیز علی رغم تنش قیمتی که وجود داشت با روند نوسازی با تأخیر مواجهه شدیم، ولی این کار انجام شد و مخازن جدید به مناطق ۲۲ گانه شهر تهران تحویل داده شد. به این ترتیب با اقدامات سال گذشته و آنچه که در ۱۴۰۲ انجام خواهد شد؛ در حوزه نوسازی مخازن زباله، چهره شهر تهران تغییر خواهد کرد و شهروندان شاهد نوسازی این مخازن خواهند بود.
رای پایین اعضای مجمع فدراسیون وزنه برداری به حسین رضازاده بزرگترین ورزشکار ایرانی این رشته در تاریخ از لحاظ کسب مدال و افتخارات در میادین جهانی و المپیک پیام معناداری برای این چهره سابق شورای شهر بود. گویا رضازاده محبوبیت زیادی بین اهالی وزنه برداری ندارد.
یک بازگشتِ فوتبالی دیگر به شهر انزلی حسابی به دل امیر قلعه‌نویی نشست.
علی دایی و پژمان جمشیدی دو چهره مطرح ورزشی بودند که به گزارش روزنامه همشهری، به دلیل حمایت از اعتراضات، بیلبورد‌های تبلیغاتی‌شان از سطح شهر جمع شده بود
رسول خادم و احسان علیخانی و پرویز پرستویی امروز صبح در شهر خوی در حال کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده دیده شدند.
حضور وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال، در دربی شهر مادرید که روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود تنش‌های همیشگی این مسابقه را بیشتر خواهد کرد.
محققان اخیرا با استفاده از تکنولوژی دیجیتالی، چهره جمجمه‌ای ۹ هزار ساله را بازسازی کردند که در نزدیکی شهر باستانی جریکو، با صدف‌هایی فرو رفته در جای چشم‌هایش پیدا شد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: لایحه پاکت حجمی منجر به بهبود کیفیت فضای زندگی اعم از فضای بیرونی و درونی تأثیر گذار است و منجر به زیبایی و بهبود وضعیت چهره شهر می‌شود.
خسروی شهردار منطقه ۱۸ شهر تهران گفت: ورودی شهر تهران از سمت بزرگراه آزادگان در شان این شهر نیست.
در پایان رقابتهای هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد رده بندی تیمی مسابقات در دو گروه اعلام شد که طی آن تیم‌های بانک شهر و پتروپالایش صدرنشین شدند.
در پایان رقابتهای هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد رده بندی تیمی مسابقات در دو گروه اعلام شد که طی آن تیم‌های بانک شهر و پتروپالایش صدرنشین شدند.
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به جمع‌آوری مخازن زباله درسطح شهر گفت: تهیه مجدد این مخازن زمان می‌برد،هزینه هر مخزن نیز ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان است. وقتی این مخازن آتش زده می‌شود، چاره ای نیست.
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به جمع‌آوری مخازن زباله درسطح شهر گفت: تهیه مجدد این مخازن زمان می‌برد،هزینه هر مخزن نیز ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان است. وقتی این مخازن آتش زده می‌شود، چاره ای نیست.
یک سال از روی کار آمدن دوباره طالبان در افغانستان و کنترل شهر‌های این کشور به دست این گروه گذشت. در این یک سال چهره شهر‌های افغانستان تغییر کرده، بسیاری از مراکز آموزشی و فرهنگی و نهاد‌های اجتماعی تعطیل شده و یا تغییر کاربری داده است و قوانین تازه‌ای در شهر‌ها و در میان مردم حاکم شده است. زنان از صحنه فعالیت‌های اجتماعی حذف شده و مدارس آن‌ها تقریبا تعطیل شده است. چهره‌ی شهر‌ها امنیتی است و در جای جای شهر نیرو‌های نظامی طالبان که عمدتا از جوانان تشکیل شده است، کنترل اوضاع را به دست گرفته‌اند. مقامات بلند پایه طالبان همچنان در تلاشند تا روابط بین‌المللی خود را گسترش دهند، اما توفیق چندانی کسب نکرده‌اند.
کارگران شهرداری کوت عبدالله که به دنبال اعتراضات ۶ ماهه نسبت به نامعلوم بودن نحوه احقاق حق‌شان، این‌بار قصد دارند اعتراضات را بدون واهمه از هر سرانجامی، تا دریافت مطاالبات ادامه دهند، دیروز گفتند که به دنبال محقق نشدن وعده‌های مسوولان جدید شهری و از جمله شهردار کوت عبدالله و تعویق ۷ ماهه در پرداخت حقوق‌های یک میلیون تومانی ۱۲۰ نیروی بلاتکلیف فضای شهری و لایروبی، چاره رسیدن به حقوق صنفی، مثل دفعات قبل و طی این ۳ سال این بوده که جمع‌آوری زباله‌ها و پاکسازی شهر از فاضلاب همیشه جاری در کوچه‌ها و خیابان‌ها را متوقف کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ