اردبیل - رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان اردبیل گفت: ۵ نفر از ورزشکاران نابینا و کم بینای استان اردبیل در ۴ رشته ورزشی حضور موفق داشته و در اردوهای تیم ملی حاضر هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سایپایدک از حضور فعال سایپایدک در طرح خدمات و امداد اربعین حسینی سال جاری خبر داد.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: در پرونده‌هایی که مربوط به صیانت از حقوق بیت المال است، نماینده مدعی العموم حضور فعال داشته باشد.
ایران در اجلاس کمیته اسلامی هلال بین‌الملل در جده حضور فعال داشته است.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس با پشت سر گذاشتن مصدومیت، حضوری فعال در آخرین تمرین سرخپوشان داشت.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپوليس با پشت سر گذاشتن مصدومیت، حضوری فعال در آخرین تمرین سرخپوشان داشت.
هلدینگ ماهان به همراه ۲ شرکت فولادی و معدنی در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنایع فولاد، معادن، فلزی، ریخته‌گری، متالورژی و تجهیزات وابسته، حضوری فعال داشت.
تمرین عصر امروز تیم ملی ایران با حضور فعال دروازه بان ها همراه با سایر بازیکنان همراه بود.
حضور فعال بانک آینده در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
در دومین روز از اردوی تیم ملی موسی سلامت جانباز طرفدار پرسپولیس که معمولا در دیدارهای این تیم حضوری فعال دارد، در کنار بازیکنان و اعضای تیم عکس یادگاری گرفت.
وزیر اقتصاد از حضور فعال بخش خصوصی در خرید وفروش نفت و میعانات گازی با رونمایی از اوراق سپرده نفتی و میعانات گازی خبر داد.
خاندوزی وزیر اقتصاد گفت: تمام مجوزهای کسب‌وکار بدون حضور و بدون کاغذ از طریق سامانه ملی مجوزها از امروز انجام می‌شود
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش با حضور فعال و مقتدرانه در اقیانوس‌های بزرگ دنیا، پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در دوردست‌ها به اهتزاز درآورده است.
بانک تجارت به عنوان حامی بزرگ صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با حضور در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، آخرین دستاوردها و خدمات خود را برای تداوم حمایت از این صنعت ارزش آفرین ارائه کرده است.
در آیین تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران که با حضور دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور و خاندوزی وزیر اقتصاد برگزار شد، از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به‌عنوان یکی از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران در سامانه "تراز" وزارت اقتصاد و دارایی تقدیر شد.
بر اساس توییت رسمی ایلان ماسک، کمپانی توییتر در حال حاضر تنها ۲۳۰۰ کارمند فعال دارد. این عدد پنج برابر تعداد کارمندان شبکه اجتماعی ایرانی روبیکاست! از زمانی که ایلان ماسک به‌طور رسمی ریاست توییتر را بر عهده گرفت، این شبکه اجتماعی به‌طور مداوم در صدر اخبار حضور داشته است.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: کسانی که معترض هستند را به کمیسیون (حقیقت‌یاب) دعوت کنیم تا حضور فعال داشته باشند زیرا کمیسیون متشکل از ۴ سازمان و وزارت‌خانه به درد هیچکس نمی‌خورد و هیچ ارزش و کارکردی ندارد و یکجانبه نگری دارد در صورتی که باید ۲ جانبه باشد و ریشه‌ها را دریابند و مشکلات جامعه را حل کنند.
پدیده لیگ برتر این روزها حضوری فعال در تمرینات تیم ملی دارد و رویای حضور در جام جهانی را در سر می‌پروراند.
هافبک ملی پوش پرسپولیس با وجود مصدومیت حضوری فعال در دور جدید تمرینات تیم ملی ایران دارد.
هافبک ملی پوش پرسپولیس با وجود مصدومیت حضوری فعال در دور جدید تمرینات تیم ملی ایران دارد.
مربی پرسپولیس طی دوره غیبت بیرانوند که در اردوی تیم ملی حضور دارد، در نقش گلر در تمرینات حضوری فعال داشته است.
فدراسیون ورزشهای همگانی در مراسمی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک از شهرداران طرح ملی «شهر فعال» این فدراسیون تجلیل کرد.
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: وظیفه ما به عنوان پلیس امنیت و آرامش شهروندان است باید تلاش کنیم که خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم.
سود سهام عدالت سهامدارانی که قبلاً دریافت نکرده و شماره حساب جدید در سجام اعلام کرده‌اند، از روز شنبه اول مردادماه ۱۴۰۱ واریز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ