فقط در مهرماه امسال و همزمان با آغاز دریافت آبونمان‌های اجباری جدید، ۲۶۵ میلیارد و ۷۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است؛ همچنین طبق گزارش جام‌جم، از ۲۹ میلیون خط تلفن ثابت فعال در کشور، ۵ میلیون مربوط به تلفن‌های روستایی است که شامل افزایش آبونمان نشده، اما ۲۴ میلیون خط دیگر به طور میانگین ۱۵ هزار تومان آبونمان ثابت پرداخت خواهند کرد؛ یعنی حدود ۳۶۰ میلیارد تومان افزایش درآمد ماهانه و ۴۳۲۰ میلیارد تومان افزایش درآمد سالانه برای مخابرات!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم بزرگ اربعین، یک سفر زیارتی است اما در این سفر، ممکن است با مخاطراتی مواجه شوید؛ بنابراین هوشیاری و توجه شما برای حفظ سلامتی مهم است.
با توجه به جلسات برگزار شده مخابرات و رگولاتوری وضعیت تمدید یا عدم تمدید پروانه شرکت مخابرات ایران تا ۲۷ تیرماه مشخص می‌شود.
اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) با پیگیری‌های حقوقی بین‌المللی وزارت ارتباطات، استارلینک را ملزم به رعایت قوانین سرزمینی جمهوری اسلامی ایران کرد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پی عدم پایبندی شرکت مخابرات به تعهدات خود برای افزایش کیفیت شبکه، در نامه‌ای به به این شرکت هشدار داد.
فیشینگ پیامکی یکی از انواع کلاهبرداری پیامکی است که کلاهبردار به اطلاعات شخصی و مهم شما دست پیدا می‌کند. این اطلاعات می‌تواند رمز بانکی شما باشد، به همین دلیل توصیه می‌شود تا به لینک‌های ناشناس در پیامک اعتماد نکنید.
رشت- رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت:در پی اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان سیم برق و تجهیزات انتقال نیرو و کابل مخابرات، ۳۸ سارق و ۳ مالخر در گیلان شناسایی و دستگیر شدند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شرکت مخابرات ایران تعهد داده است تا یک سوم از افزایش تعرفه را صرف مشکلات بازنشستگان کند.
معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران گفت: سوخت‌رسانی با تأسیسات خطوط لوله و مخابرات منطقه تهران در نوروز ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده اصفهان از وزیر ارتباطات درخصوص علت عدم اجرای قانون به کارگیری ایثارگران در شرکت مخابرات، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده اصفهان از وزیر ارتباطات درخصوص علت عدم اجرای قانون بکارگیری ایثارگران در شرکت مخابرات، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت در امور داخلی شرکت مخابرات ایران، عزل و نصب در این شرکت و به کارگیری نیروی انسانی در آن نقشی ندارد.
وزیر آموزش و پرورش امروز در واحد ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری پاسخگوی سوالات و مشکلات و شنوای درخواست‌های مردمی بود.
نماینده مردم میانه در مجلس گفت: شرکت مخابرات باید پاسخ دهد که چرا در این وضعیت گرانی‌ها، حق اشتراک یا آبونمان تلفن ثابت را ۲۰ هزار تومان کرده است.
در پانصد و نوزدهمین جلسه شورای رقابت در ۱۷ آبان ماه، شورای رقابت پیرو وصول شکایات در خصوص اجرا نشدن مفاد مصوبه ۵۰۹ شورای رقابت با موضوع درج مبالغ اضافی در قبوض تلفن ثابت و اخذ آن از مشترکین، رأی به محکومیت شرکت مخابرات در ارتکاب رویه ضد رقابتی داده و برای توقف اجرای این تصمیم غیرقانونی، از قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور درخواست رسیدگی کرده است.
در پی اعلام رأی محکومیت شرکت مخابرات به ارتکاب رویه ضد رقابتی در افزایش تعرفه تلفن ثابت از سوی شورای رقابت، شرکت مخابرات تلفن های مرکز ملی رقابت را قطع کرد.
شورای رقابت در پانصد و نوزدهمین جلسه خود در ۱۷ آبان ماه، شرکت مخابرات را به ارتکاب رویه ضدرقابتی محکوم کرد.
شورای رقابت در پانصد و نوزدهمین جلسه خود در ۱۷ آبان ماه، شرکت مخابرات را به ارتکاب رویه ضدرقابتی محکوم کرد.
مرکز انتقال نفت کاشان به‌صورت موقت تحویل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به‌عنوان بهره‌بردار شد.
دورین بوگدان مارتین، نخستین زنی است که به عنوان دبیرکل اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) منصوب شد.
«محمدرضا بیدخام» مدیرکل ارتباطات مخابرات و امور بین الملل مخابرات گفت: علت اختلال به وجود آمده در برخی سرویس‌های مشتریان در شهر تهران در این مجموعه به دلیل قطع برق است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: آسمان مهران فردا و پس فردا (۲۲ و ۲۳ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک با بیشترین و کمترین دمای ۴۵ و ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
شیراز - دادستان کل کشور گفت:هر تصمیمی در خصوص کارخانه مخابرات راه دور شیراز باید منافع اشخاص ذی حق و مصلحت جامعه را در بر داشته باشد.
در پی آتش سوزی روز گذشته حوضچه مخابراتی، وزارت ارتباطات اعلام کرد که شرکت مخابرات باید خسارت های وارده به مشترکین را جبران کند.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اگر استقلال به دنبال پیروزی برابر سپاهان است بازی در هفته اول یا آخر نباید برای آنها فرقی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ