رصدکنندگان کانال ها‌ی فروش سوال می‌گویند، از ابتدای برگزاری امتحانات نهایی، به‌طور متوسط ۵ تا ۲۰ دقیقه پس از برگزاری آزمون سوالات منتشر شده است. از میان تمام رشته‌ها، بیشترین تقاضا برای دستیابی به سوالات علوم تجربی است، پس از آن رشته علوم انسانی و کمترین تقاضا هم برای رشته ریاضی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ی گسترده‌ی خانواده‌ی بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
کرمان-رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به بیانیه وزارت اطلاعات درباره دستگیری اعضای شبکه گسترده تروریستی- صهیونیستی در کشور گفت: دستگیرشدگان سوابق متعددی از اقدام علیه امنیت نظام دارند.
کرمان-رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به بیانیه وزارت اطلاعات درباره دستگیری اعضای شبکه گسترده تروریستی- صهیونیستی در کشور گفت: دستگیرشدگان سوابق متعددی از اقدام علیه امنیت نظام دارند.
وزارت اطلاعات از بازداشت اعضای شبکه تروریستی - صهیونیستی به همراه ۴۳ بمب خبر داد که قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان کردستان و مازندران را داشتند.
وزارت اطلاعات طی بیانیه‌ای از بازداشت شبکه تروریستی - صهیونیستی به همراه ۴۳ بمب خبر داد که قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان کردستان و مازندران را داشتند.
در تحقیقات اولیه پلیس فتا مشخص شد بیش از ۱۵ صفحه مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال فعالیت در این خصوص هستند و با تبلیغات گسترده اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند که با اقدامات تخصصی و فنی گردانندگان تمامی صفحات شناسایی شدند.
اعضای شبکه گسترده تروریستی - صهیونیستی به همراه ۴۳ بمب توسط نیروهای امنیتی کشورمان بازداشت شدند؛ سرشبکه‌ها در دانمارک و هلند اقامت دارند.
مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتقادهای گسترده نمایندگان مجلس و هنرمندان روبرو شده است. نمایندگان مجلس به حذف مجلس از قانون گذاری انتقاد داشته و این مصوبه را مبهم و غیرقانونی می دانند.
مرکز مبادله ایران اعلام کرد مقرر شده تأمین و تخصیص ارز اربعین با مدیریت مرکز مبادله ارز و طلای ایران و از طریق شبکه گسترده بانکی به سرعت و با گستردگی انجام پذیرد.
مرکز مبادله ایران اعلام کرد مقرر شده تأمین و تخصیص ارز اربعین با مدیریت مرکز مبادله ارز و طلای ایران و از طریق شبکه گسترده بانکی به سرعت و با گستردگی انجام پذیرد.
انتشار تصاویری از شست و شوی دیگ و قصابی مقابل سردر دانشگاه تهران بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است. برخی کاربران از این اقدامات مقابل مهمترین مرکز علمی کشور را نادرست و نوعی کج سلیقگی ارزیابی کرده‌اند.
وزارات اطلاعات با صدور اطاعیه‌ای اعلام کرد: با اقدامات گسترده اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، ۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه سازمان یافته بازداشت شدند.
سرقت و تخریب گسترده منصوبات مخابراتی اعم از مرکزی و آبونه شبکه تلفن ثابت در حجم بالا و تکرار مکرر آن عمده علت قطع طولانی مدت ارتباطات مشترکین خطوط تلفن ثابت در زاهدان است
آشغال‌های دوست‌داشتنی که در آن به اتفاقات سال ۸۸ اشاره می‌شد، نزدیک به ۶ سال توقیف بود. سرانجام این فیلم در اواخر سال ۱۳۹۷ با دریافت پروانه نمایش روی پرده رفت و با وجود اکران نه‌چندان گسترده، توانست بیش از ۳۰۰ هزار تماشاگر را به سالن‌های سینما بکشاند. این فیلم در هفته اول نمایش بیش از یک میلیارد تومان فروش داشت. به نظر می‌رسد استقبال مخاطبان به دلیل مضمون و نوآوری‌هایی که در فیلمبرداری و جلوه‌های ویژه آن استفاده شده بود، نیز است.
حملات DDos یکی از خطرناک‌ترین و جدیدترین حملاتی است که در بستر اینترنت انجام می‌شود. DDoS مخفف عبارت Distributed Denial of Service است و هدف از این حملات خراب کردن سرویس مورد نظر نیست بلکه شبکه و سرور مورد نظر را وادار به ناتوانی در ارائه سرویس عادی با هدف قرار دادن پهنای باند شبکه یا اتصال پذیری می‌کند.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: با توجه به شبکه گسترده بهزیستی، کودکانی که در ردیف معلولان آموزش پذیر قرار می‌گیرند به ما معرفی می‌شوند تا ما خدمات آموزشی را به آنها ارائه دهیم.
«محمد صلاح» پس از پیروزی مراکش مقابل پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی هیچ واکنشی نداشت و این امر جنجال گسترده ای را در شبکه های اجتماعی به راه انداخت.
وزارت اطلاعات از شناسایی و انهدام شبکه گسترده بین المللی توزیع مواد مخدر که از طریق بکارگیری اتباع بیگانه فعالیت کیلوگرم محموله های مواد مخدر را در کشور پخش می کرد، خبر داد.
شرکت انرژی اوکراین اعلام کرد: شبکه برق کشور پس از حملات تروریستی روسیه هنوز نمی‌تواند به طور کامل فعالیت خود را از سر بگیرد.
خبرگزاری فرانسه و شبکه جهانی «بی بی سی» از وقوع چند انفجار در کی یف پایتخت اوکراین خبر دادند. طبق این گزارش‌ها، صدای آژیر هشدار حملات هوایی هم در این شهر شنیده شده است.
نیر دفوری خبرنگار نظامی شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی درصدد اجرای عملیاتی گسترده و پیچیده در اردوگاه جنین است.
دانشمندان به وجود یک شبکه عصبی گسترده در مغز پی برده اند که مختص پردازش نگاه افراد است. برای اثبات این موضوع گونه‌ای از میمون‌ها که با نام ماکاک شناخته می‌شوند مورد آزمایش قرار گرفتند که در طی آن، زمانی که یکی از میمون‌ها دیگری را زیر چشمی می‌پایید، در سیستم عصبی میمون دیگر، دسته‌ای از نورون‌های عصبی درحال انتشار بود.
گلایه‌های گسترده مردم از کیفیت اینترنت طی ماه‌های اخیر بسیار تکرار شده و وزارت ارتباطات هم دلیل آن را توسعه نیافتن کافی زیرساخت‌ها طی سال‌های گذشته دانسته و اعلام کرده است که با توسعه شبکه فیبر نوری، این مشکل را حل خواهد کرد.
اینکه دولت قصد دارد به جای پرداخت یارانه نقدی به مردم سبد کالایی در قالب سیستم کوپن دهد این موضوع سیاست درستی است که در پیش گرفته شده، زیرا اگر قرار باشد ماهانه هزاران میلیارد تومان پول داغ پرفشار به جامعه تزریق شود، این مورد باعث تورم بسیار شدیدی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ