بر اساس اعلام بانک مرکزی اجاره بهای مسکن در مرداد امسال نسبت به مرداد سال گذشته رشد ۴۵ درصدی داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: مطمئنم دختران ما می‌توانند پا به پای مردان در وزنه‌برداری رشد کنند و این حرکت رو به جلو ادامه داشته باشد.
اگر روند قیمت‌های پایین در زنجیره ارزش افدرا که به راحتی تهیه می‌شود ادامه یابد، افغانستان به کمک مافیای غربی به زودی می‌تواند نقش مهمی در تجارت جهانی مواد مخدر مصنوعی بازی کند.
فرزین گفت: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده اجرای برنامه تثبیت اقتصادی بوده که اساس آن، کنترل ارز و پول است و معتقدیم اگر این دو کار به درستی انجام شود آرامش در بازار‌ها ایجاد می‌شود.
شاخص کل امروز رشد حداقلی را ثبت کرد تا تردیدها در بازار سرمایه همچنان ادامه دار باشد.
نکته مهم معاملات امروز رشد برخی از تک نمادهای بازار سرمایه بوده و کاهش ارزش معاملات خرد بود.
سرپرست وزارت صمت گفت: با همکاری موثر بانک مرکزی، تامین ارز صنایع به‌ویژه صنایع خودرو بدون هیچ وقفه‌ای ادامه دارد، ضمن این که واردات خودرو با رفع موانع عملیاتی شده و ترخیص این خودروها تسریع شده است.
عضو اتاق بازرگانی ایران در یادداشتی زوایای مختلف وضعیت فعلی رشد اقتصادی کشور را تشریح کرده است.
امروز بازار سرمایه توانست باز هم قله جدیدی را فتح کرده و در جایگاه ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد قرار بگیرد.
یک کارشناس بورس گفت: من فکر می کنم امسال سال خوبی برای بازار سرمایه باشد اما روشن است که این بازار قطعا نمی تواند عقب ماندگی خود را از سایر بازارهای مالی مانند طلا و مسکن و خودرو و ... در کوتاه مدت جبران کند.
با توجه به انتشار اخباری در خصوص ایجاد اختلال و توقف در روند صادرات از کشورمان به عراق، رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق ضمن تکذیب اینگونه اخبار از تداوم صادرات به عراق خبر داد.
شاخص کل بورس در معاملات امروز بازار سرمایه با رشد خفیف ۶۷۵ واحدی به کار خود پایان داده است.
یک مقایسه آماری بین فصل جاری و فصل گذشته لالیگا نشان می دهد که بارسلونا چه پیشرفت بزرگی کرده ولی رئال همان روند سابق را ادامه داده است.
معضلی که مدتهاست لکه ای زشت بر چهره فوتبال انداخته است با بی توجهی مسئولان فرهنگی و انضباطی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ همچنان ادامه دارد و هر هفته «آبروریزی» جدیدی را رقم می‌زند.
بورس امروز با رشد بیش از ۱۸ هزار واحدی مواجه شده و توانست به جایگاه
قیمت طلا در معاملات اولیه امروز (چهارشنبه) در تلاش برای رشد است، در حالی که سرمایه‌گذاران به دنبال سرنخ‌هایی در مورد سرعت افزایش نرخ بهره جلسه سیاست‌گذاری هفته آینده فدرال رزرو ایالات‌متحده در نشست هفته آینده بودند.
بورس در هفته گذشته با رشد ۷ هزار واحدی نسبت به هفته گذشته به کار خود در معاملات روز چهارشنبه پایان داد تا کماکان کف سازی برای صعود ادامه داشته باشد.
هفدهمین دوره فراخوان جهت پذیرش عضویت در مرکز رشد پارک فناوری پردیس آغاز شد و تا ۱۶ آذرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۶۲۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۴ هزار و ۳۵۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: نیروهای مسلح در عرصه‌های گونان رشد جهشی قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند که باید این روند با سرعت بیشتری ادامه یابد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اصلاحات گسترده‌ای برای تبدیل دوره سربازی به دوران رشد، تعالی و توانمندسازی جوانان ایران انجام شده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اصلاحات گسترده‌ای برای به‌کارگیری مؤثر کارکنان وظیفه در مأموریت‌های اصلی و تبدیل دوره سربازی به دوران رشد، تعالی و توانمندسازی جوانان ایران انجام شده است.
سخنگوی گمرک گفت: تجارت غیر نفتی کشور در ماهِ مرداد، به ۸ میلیارد و ۱۰۹ میلیون دلار رسید که نسبت به مرداد سال قبل رشد ۲۵.۴ درصدی داشته است.
رئیس جمهور روسیه ضمن تبریک سالگرد استقلال پاکستان روابط دو کشور را در چارچوب های مختلف از جمله مبارزه با تروریسم رو به رشد ارزیابی کرد.
امیرعلی صادقی یک بار دیگر در دیدارهای تدارکاتی استقلال موفق به گلزنی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ