بازار اجاره بها در محله امامت که یکی از محله های شرق تهران است قیمت های اجاره حدود ۵ تا ۱۰ میلیون است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«اولترالایت تی بی ۵۰» (Ultralite TB ۵۰) کاملا جدید یک نوع منحصر به فرد از تاپر کمپینگ است که دارای چهار دیوار سخت، یک سقف بلند ثابت و یک تخت بالای کابین است. این محافظ کاملا عایق فوم در بسته بندی ۱۵۰۰۰ دلاری (حدود ۷۵۰ میلیون تومان) با وزن کمتر از ۲۰۴ کیلوگرم ارائه می‌شود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل مالی اعضای تیم در شروع تمرینات پیش فصل چاره ای جز پرداخت نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان پیدا نکرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل مالی اعضای تیم در شروع تمرینات پیش فصل چاره ای جز پرداخت نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان پیدا نکرد.
میزان آب ورودی به سد‌های کشور تا ششم خردادماه معادل ۳۲میلیارد و ۸۶میلیون مترمکعب بوده که این عدد در مقایسه با سال گذشته که معادل ۲۵میلیارد و ۷۵میلیون مترمکعب بوده، ۲۸‌درصد کاهش داشته است. همچنین میزان آب خروجی از مخازن سد‌های کشور در این تاریخ معادل ۱۹میلیارد و ۸۵میلیون مترمکعب ثبت شده که این عدد در قیاس با سال گذشته که معادل ۱۷میلیارد و ۹۰میلیون مترمکعب بوده بیانگر کاهش ۱۱ درصدی است.
آژانس بین‌المللی انرژی اعلام کرد: تولید روزانه نفت ایران در چهارمین ماه سال جاری میلادی ۶۰ هزار بشکه افزایش یافت و ایران چهارمین تولیدکننده اوپک در این ماه شد.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در خیابان ونک واقع در محدوده ونک با ۳۰ سال ساخت باید ۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: ۷۵۰ تن برنج وارداتی در سطح بازار مشهد عرضه خواهد شد.
دادستان تهران تصریح کرد: در این پرونده، هشت متهم با هم‌دستی یکدیگر در مجموع ۱۳۹ میلیون و ۳۹ هزار و ۹۶۰ درهم امارات و ۷۵۰ میلیون و ۷۸۶ هزار و ۹۶ وون کره جنوبی از بانک‌های مسکن و پاسارگاد دریافت کرده‌اند و بدون ایفای تعهدات ارزی و واردات کالای مناسب، در مجموع ۱۰۶۳ میلیارد و ۷۸۲ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۴۶۳ ریال مال نامشروع تحصیل کردند.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت:مسال مجوع شاغلین کشور ۷۵۰ هزار نفر بیش از سال ۹۶ یعنی قبل از تحریمها است.
سرمای هوا مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی را به بیش از ۷۰۰میلیون مترمکعب در روز افزایش داده آن هم در شرایطی که پشتیبانی از این حجم مصرف در هرجای دنیا کار سختی است. اگرچه صنعت گاز در آماده‌باش کامل قرار دارد، ولی استان‌های شمال شرقی کشور با احتمال افت فشار روبه‌رو شده‌اند.
شاید این سوال در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد، اما اگر جابه‌جایی صفحات قاره‌ای را در طی صد‌ها میلیون سال در نظر بگیریم، کاملا معقول است که بپرسیم: «کشور‌ها یا شهر‌های مختلف قبلا کجا بوده‌اند؟»
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل ۱۰۴ میلیون دلار رسید.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۱۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.
محمدسعید سیف مدیرکل ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به وضعیت نیروی انسانی متخصص اظهار کرد: تعداد نیروی انسانی متخصص در ایران ۷۵۰ نفر در یک میلیون نفر جمعیت است و این میزان در کشور سنگاپور ۶۱۷۳ نفر در یک میلیون نفر و در کشور دانمارک ۶۳۷۴ نفر در یک میلیون نفر است. سیف ادامه داد: اینکه گفته می‌شود میزان IQ ایران بالاتر از جهان است، هیچ داده و مدرک برای اثبات آن نداریم ولی بر اساس آمارهای جهانی میزان IQ جامعه ایرانی به طور متوسط بین ۸۰ تا ۸۵ است.
مدیرکل ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: تعداد نیروی انسانی متخصص در ایران ۷۵۰ نفر در یک میلیون نفر جمعیت است و این میزان در کشور سنگاپور ۶۱۷۳ نفر در یک میلیون نفر و در کشور دانمارک ۶۳۷۴ نفر در یک میلیون نفر است. سیف ادامه داد: اینکه گفته می‌شود میزان IQ ایران بالاتر از جهان است، هیچ داده و مدرک برای اثبات آن نداریم، ولی بر اساس آمار‌های جهانی میزان IQ جامعه ایرانی به طور متوسط بین ۸۰ تا ۸۵ است.
درسال زراعی جاری پیش بینی شده است حدود ۲۷میلیون رأس دام، بیش از یک میلیارد و ۴۰۰میلیون قطعه طیور معادل تقریباً ۱۰۰درصد و حدود دومیلیارد و ۷۰۰میلیون قطعه آبزی زیرپوشش بیمه کشاورزی قرار گیرند.
بورس انرژی ایران هفته سوم مهرماه ۱۴۰۱ را با ۱۵ هزار و ۹۰۶ میلیارد و ۲۸۱ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۵۶۰ ریال ارزش معاملات به پایان رساند و بیش از ۱۵ هزار و ۷۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۷۵۰ ریال از این معاملات برای دادوستد ۹۶ هزار و ۳۰۹ تن فرآورده هیدروکربوری در تابلوی بازار فیزیکی این بورس انجام شد.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز دوشبنه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ به ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تعداد ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار نفر نام نویسی خود را در سامانه سماح قطعی کرده و مشمول بیمه اربعین می شوند.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۲۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به‌روز گذشته ۱۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید.
در این مدت بالغ بر ۲.۴ میلیارد دلار ایران به عراق کالا صادر کرده که بیان دیگر در هر ماه ۶۰۰ میلیون دلار صادرات انجام شده، در حالی که این رقم در سال گذشته ماهانه ۷۵۰ میلیون دلار بوده است، در این زمینه شاهد هستیم که ماهانه ۱۵۰ میلیون دلار از صادرات ایران به عراق کم شده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۸ میلیون و ۹۸۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۳۸ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ