سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان باید با کلکسیونی از بهترین‌ها روبرو شویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهران غفوریان، مصطفی راغب، جواد خیابانی، امیرعلی اکبری، وحید شمسایی و منصوره مصطفی‌زاده ازجمله میهمانان مهلا بوده‌اند که صحبت‌های آن‌ها در این برنامه در روز‌های گذشته با واکنش‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها روبه‌رو بوده است. رجانیوز این برنامه را «مسجد ضرار» خواند که باید تخریب شود.
بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، اکبر طبری با احتساب ایام بازداشت قبلی، صرفا در بخش ارتشاء باید ۱۲.۵ سال حبس را تحمل کند.
لازم است که با آمریکا گفتگو داشته باشیم و اتفاقا اخیرا وزیر خارجه پیشین ایران، دکتر علی اکبر صالحی، این موضوع را مطرح کرد که می‌توانیم تعامل داشته باشیم. ما هم اکنون در وضعیتی قرار داریم که بهتر است خودمان با آمریکا معامله کنیم و جریان واسطه‌گری را قطع کنیم.
فایتر ایرانی گفت: اگر علی اکبری میخواهد ثابت کند که حریفان قبلی با زد و بند برایش چیده نشده اند، ماه آینده بدون اینکه بهانه ای سرهم کند، ابتدا باید مقابل فایتر کره ای که شکست خورده بود مبارزه کند و بعد از آن مقابل "آناتولی مالیخین" وارد رینگ شود!
قائم مقام فرهنگستان علوم، انتقاد خود را در عرصه سیاست بین‌الملل عنوان کرد و ادامه داد: در نقد به سیاست بین‌الملل می‌توانیم بگوییم تکلیف تعاملات بین الملل ما واضح نیست و باید روی این مسئله تامل کنیم. در اینجا برگزاری این کنگره امیدبخش و نشان مثبتی است، چرا که از بستر دانشجویی استفاده می‌شود و دانشجویان و جوانان پرتحرک، با نشاط و آرمان‌گرای حقیقت‌بین در چارچوب واقعیات، آرمان‌های خود را ترسیم می‌کنند.
اولین بار علیرضا زاکانی، حامی سرسخت ابراهیم رئیسی در مناظره با مصطفی تاج‌زاده از اکبر طبری نام برد و اعلام کرد که «او همان فردی است که «بیچاره‌کننده دو رئیس قوه قضائیه» است.» و تاکید کرد که عزل او کافی نیست. طبری باید محاکمه شود. این حرف‌ها باعث شد که ردپای زاکانی در پرونده اکبر طبری نمایان شود.
آمازون و گوگل و دیگر تهیه کنندگان سرویس ابری غیر اروپایی که خواهان برچسب امنیت سایبری اتحادیه اروپا هستند تا داده های حساس را کنترل کنند، فقط باید با یک شرکت اروپایی همکاری کنند.
اکبر فلاح اعتقاد دارد با وجود رفع مشکلات باید از پژمان درستکار و تیمش تا المپیک 2024 پاریس حمایت کرد.
حسن اکبری - معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست - درباره آخرین وضعیت «ایران» - یوز ماده ایرانی در اسارت - اظهار کرد: هنوز سونوگرافی برای «ایران» انجام نشده است چراکه نظر تیم دامپزشکی بر طی کردن روند طبیعی بوده است. بدین جهت به طور قطعی نمی‌دانیم که باردار است یا خیر؟ او گفت: اگر ایران حامله باشد که احتمال آن وجود دارد، همه چیز آماده است.
باشگاه داماش گیلان امروز در یک تصمیم عجیب اکبر میثاقیان را از کار برکنار کرد!
بدنه هواپیما اگر به رنگ سفید باشد، چه در آسمان آفتابی و چه در آسمان ابری، تضاد رنگی بیشتری نسبت به رنگ آبی خواهد داشت. البته محققان اعلام کرده‌اند که این نتیجه قطعی نیست و باید تحقیقات بیشتری در این رابطه انجام دهند.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه برخی نمایندگان می‌گویند، یکی از وزرای دولت روحانی که با علیرضا اکبری (جاسوس انگیس) مرتبط بوده بازداشت شده است، گفت: تا این لحظه وزیری که در پرونده مورد بحث ارتباط داشته باشد نداریم؛ هیچ پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه برخی نمایندگان می‌گویند، یکی از وزرای دولت روحانی که با علیرضا اکبری (جاسوس انگیس) مرتبط بوده بازداشت شده است، گفت: تا این لحظه وزیری که در پرونده مورد بحث ارتباط داشته باشد نداریم؛ هیچ پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است.
کیهان نوشت: براساس توصیه روزنامه جمهوری اسلامی برای یافتن ردپای جاسوس‌ها باید به سراغ کسانی بروند که مانند علیرضا اکبری همه توان خود را برای دفاع از برجام و FATF و مدعیان اصلاحات هزینه کرده بودند.
وزارت اطلاعات درمورد علیرضا اکبری اعلام کرد: ابهت دستگاه اطلاعاتی انگلیس و حاشیه‌ی امنِ جواسیس آن شکسته شد و افسران اطلاعاتی آن سازمان با این چالش مواجه‌اند که از این پس، چگونه باید آبرو و اعتبار خود را نزد عوامل خویش، ترمیم نمایند؟
جمهوری اسلامی نوشت: دیدیم که پیشانی پینه بسته هم می‌تواند ابزاری برای خیانت باشد، دیدیم که سوابق انقلابی گری هم می‌تواند وسیله‌ای برای فریب باشد، دیدیم که تندروی و توسل به شعار‌های دوآتشه علیه این و آن هم می‌تواند پوششی برای چهره‌های دست آموز دشمنان باشد و دیدیم که شعار‌های آتشین علیه قدرت‌های خارجی دادن و مخالفت با برجام و اف‌ای‌تی‌اف هم می‌تواند راهی برای جلوگیری کردن از پیشرفت کشور باشد.
آنتونی بلینکن در این نشست خبری گفت: «ما در محکوم کردن اعدام علیرضا اکبری، شهروند دو تابعیتی انگلیسی-ایرانی که اقدامی سیاسی و غیرمنصفانه بود کنار دولت بریتانیا ایستاده‌ایم. این الگوی دیگری از سوءرفتار‌های ایران شامل بازداشت، شکنجه، اعترافات نادرست و اعدام‌های ناعادلانه است.»
علی اکبر رائفی پور با بیان اینکه هاشمی‌رفسنجانی با عرب‌ها، خاتمی با اروپا و احمدی‌نژاد با آمریکای لاتین روابط خوبی داشتند و می‌توانستیم با استفاده از ظرفیت این افراد و برقراری روابط با محوریت آنان با این کشورها، وضعیت بهتری را برای کشور رقم بزنیم، گفت: اما از آنها به نفع منافع ملی بهره‌برداری نکردیم. این موضوعات مسائلی است که باید از آنها در شیوه حکمرانی خوب به‌درستی استفاده کنیم و صرفا منافع ملی را در این قالب تعقیب کنیم.
حسین شریعتمداری نوشت: لطفاً در افشای اطلاعات به دست آمده - و یا حداقل- در افشای بخش‌های رسواکننده دشمن کوتاهی نکنید. از اطلاعات کسب شده باید به موقع استفاده شود وگرنه با مرور زمان و عبور از موقعیت موثر، به کاغذ پاره‌هایی تبدیل می‌شوند که به درد کارخانه‌های مقوا و کارتن‌سازی می‌خورند!
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادعا کرد: اقدامات ایران در بازداشت‌های خودسرانه و غیرعادلانه، اعترافات اجباری و اعدام‌هایی که انگیزه سیاسی دارند، کاملا غیرقابل قبول است و باید متوقف شود.
زیدآبادی گفت: با علنی شدن ماجرای علی‌رضا اکبری هم بعید است دبیر شورای عالی امنیت ملی در سمتش دوام بیاورد!
علی اکبر گرجی: برخی، تنها یک قرائت خاص از اسلام را اجرا می‌کنند. در این دو ماه کم وبیش جوانان ما توانسته‌اند آزادی‌های خود را در این زمینه کسب کنند و در عمل گشت ارشاد حضور ندارد، اما در خیابان‌ها رفتار‌ها و پوشش‌ها محترمانه است، زیرا مردم ایران به‌صورت سنتی و در گذارِ تاریخ مردمی عفیف بوده‌اند. نکته دیگر آن است که باید قوانین را به نحوی اصلاح کنند که قانون تبدیل به چیزی شود که اکثریت مردم می‌خواهند. قانونی که با نگاه عمومی ناسازگار بوده و بیانگر اراده عموم ملت نباشد، اعتبار ندارد.
حسن اکبری -معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست - درباره وجود تصویر یوز روی پیراهن تیم ملی فوتبال در ادوار اخیر جام جهانی اظهار کرد: وجود تصویر یوز روی پیراهن تیم ملی طبیعتا همه را حساس و به مشارکت در حفاظت از این گونه ارزشمند ترغیب کرده است؛ به عبارتی این موضوع تاثیرگذار بوده است و در صورت تداوم می‌تواند همچنان موثر باشد.
ملاقات خصوصی هرچند در بخش‌هایی چندان درام استواری نداشت و همچون اغلب فیلم‌های این دوره از جشنواره در ارائه یک پایان درست نیز وامانده بود اما در مجموع بهترین فیلم تا روز چهارم بود. بازی هوتن شکیبا نیز اگرچه تفاوت چشمگیر با بازیهای قبلی‌اش نداشت اما او با رعایت برخی جزئیات، توانسته بود موفق عمل کند. در مقابل «ماهان» اثر ضعیف بود که حتی انتخابش در میان فیلم‌های جشنواره نیز جای سوال داشت و باید گفت فیلم ماقبل نقد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ