زیدآبادی گفت: با علنی شدن ماجرای علی‌رضا اکبری هم بعید است دبیر شورای عالی امنیت ملی در سمتش دوام بیاورد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
سخنگوی وزارت علوم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هیچ فرایند مخفیانه برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها وحود ندارد و نخواهد داشت.
پژمان بازغی رئیس صنف بازیگران سینما و بازیگر فیلم پرونده باز است، در اکران مردمی فیلم پرونده باز است در سینما ارگ تجریش نسبت به صدور حکم برای برخی سینماگران از جمله سعید روستایی واکنش نشان داد. او همچنین مضمون فیلم پرونده باز است را بخشش خواند و تاکید کرد این چیزی است که این روزها باید بیشتر به آن توجه کرد. پرونده باز است آخرین فیلم کیومرث پوراحمد همچنان در حال اکران است.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
زارع پور بار دیگر در پاسخ به این سؤال که آیا بحث تغییر مدیریت برخی استارتاپ‌ها وجود ندارد، گفت: «این‌ها حرف‌هایی است که در رسانه‌ها زده می‌شود؛ خیلی جدی نگیرید.»
هافبک سابق سپاهان می گوید جایی که مهدی هاشمی نسب حضور داشته باشد به خودش اجازه اعتراض نمی دهد.
ایوب والی کاپیتان فولادی‌ها در متنی اینستاگرامی به حواشی دیدار تیمشان مقابل صنعت نفت واکنش نشان داد.
تیم‌های عربستانی یکی پس از دیگری ستاره‌های نامدار فوتبال دنیا را جذب می‌کنند و درویش با ابراز نگرانی بابت این موضوع از جمله "باید به مصاف منتخب جهان برویم" از آن یاد می‌کند.
در پی مصاحبه رضا درویش که اشاره های نادرستی به باشگاه استقلال داشت، باشگاه آبی تهران بیانیه ای صادر کرد.
سید علی احمدی، تهیه‌کننده «خنداونه» در واکنش به اتفاقات اخیر در صداوسیما و صحبت‌های جبلی مبنی بر اینکه تلویزیون نیاز به چهره‌های هنجارشکن ندارد، نوشت: «جناب آقای جبلی عزیز، هنجارشکنان واقعی همکاران جدید الورود شما به رسانه ملی و اقایان جبهه نامحترم پایداری هستند که پایداری عجیبی در تعامل با دیگر دوستداران انقلاب و اسلام و این مرز و بوم دارند. اگر بشود دوستدار خطابشان کرد!
جمهوری اسلامی مانند هر نظام سیاسی دیگری، خود را نمایندۀ اکثریت مردم و در نتیجه نظامی قانونی و مشروع می‌داند که اوامرش باید مطاع باشد. شاهد و قرینه‌ای که برای اثبات برخورداری نظام از حمایت اکثریت مردم معمولاً ارائه شده است، حضور بیش از نیمی از واجدان شرایط رأی دادن در انتخابات مختلف بوده است.
زیدآبادی نوشت: این کدام قانون است که طبق آن می‌توان گردن شهروندی را به اتهام ناهنجاری شکست؟ فرماندهی که در برابر چشم عموم با این لحن و زبان تهدید می‌کند در خفا و دور از چشم مردم چه گفتار و رفتاری دارد؟
زیدآبادی نوشت: پرسش این است که چرا زنان وطن خودمان با همین سطح از پوشش مورد احترام قرار نمی‌گیرند و در عوض با آنان به زبان اهانت و بیزاری و تهمت برخورد می‌شود و مورد تعقیب قضایی قرار می‌گیرند؟
اظهارات حمید رسایی، درباره رقص و شادی مسافران نوروزی با واکنش احمد زیدآبادی مواجه شد.
زیدآبادی نوشت: حالا آمدیم و در باقیماندۀ زمستان، ابر‌های بارور آسمان ایران را در نوردیدند و سبب بارش کم‌سابقه‌ای از برف و باران در سراسر کشور شدند. در آن صورت، آیا امام جمعۀ کرج می‌پذیرد این بارش‌ها را باید به پای "وضعیت افتضاح حجاب" نوشت؟ اگر بپذیرد که باید مروّج کشف حجاب شود و اگر نپذیرد ادعای خود را در مورد پیوند بارش و حجاب نفی کرده است!
احمد زیدآبادی به یک توئیت واکنش نشان داد.
مهاجری در پاسخ به این سوال که پیامد حذف و کناره‌گیری آقای زیدآبادی در سیاست چه تاثیری می‌تواند در چهره سیاسی ایران بگذارد، گفت: من به آقای زیدآبادی احترام می‌گذارم و این تصمیمی است که ایشان گرفتند و تصمیم‌شان هم محترم است. بالاخره کسی که وارد عالم سیاست و رسانه می‌شود باید پی خیلی چیز‌ها را به تنش بمالد.
تا دیر نشده لازم است سازمان زندان‌ها یک گزارش صادقانه و دقیق از کل و جزء ماجرا در اختیار افکار عمومی قرار دهد و گرنه این ماجرا نیز زمینه‌ساز نزاع رسانه‌ای تازه‌ای خواهد شد.
یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اگر با این نسل با چوب و چماق برخورد شود، واکنش بعدی آن قطعا ابعاد تندتری پیدا می‌کند. زیرا آدمیزاد را نمی‌توانید منع کرده و اراده‌اش را نادیده بگیرید. هرجوری باشد عصیان می‌کند. راهش این است که سیستم نگاهش را عوض کند. راه شکل گیری احزاب و فعالیت مدنی و فضای دانشگاه‌ها را باز کند؛ بنابراین این وضعیت قابل ادامه دادن نیست.
واکنش گسترده به قطع رابطۀ تیرانا با تهران، گسترش تحریم‌های آمریکا به چند نهاد امنیتی و بیانیۀ به نسبت تند آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دربارۀ میزان ذخایر اورانیوم غنی‌شده در ایران را هم می‌توان به عنوان شواهد دیگری از آغاز دور تازه‌ای از تشدید فشار‌ها علیه ایران به شمار آورد
احمد زیدآبادی به رد و بدل شدن پاسخ‌های ایران و آمریکا با ژست قاطعیت واکنش نشان داد.
احمد زیدآبادی به اظهارات دبیرکل موتلفه واکنش نشان داد و نوشت: آقای بادامچیان! شما شما نظام را زیر سوال می‌بری یا میرحسین را؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ