محمد نادری هنوز این پیشنهاد وسوسه انگیز و ۲۰ میلیارد تومانی را نپذیرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی لاریجانی در جمع گروهی از کارآفرینان استانی گفت: متمرکز اداره کردن کشور غلط است و باعث میشود نخبگان استانی احساس مشارکت نکنند. مصالح منطقه ای را مرکز نشینان به خوبی نمی دانند و مناطق بهتر می‌دانند.
علی لاریجانی گفت: در قانون اساسی چند وزراتخانه فقط نام برده شده که شامل وزارتخانه‌های اطلاعات، خارجه، دفاع و دادگستری است. اتفاقا این‌ها را نمی‌شود منطقه‌ای کرد. به نظرمن باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و یک قسم وزرای منطقه ای. وزرای منطقه‌ای مسئول چند استان می‌شوند، از مجلس هم رای اعتماد می‌گیرند.
جواد نکونام سرمربی استقلال بابت جذب بازیکنان جدید، روی حرف خودش ایستاد
این صبحانه برای روز‌های امتحانات سخت بچه‌ها مثل علوم و ریاضی پیشنهاد مناسبی است.
کو ایتاکورا، ستاره ژاپنی بروسیا مونشن گلادباخ، پیشنهاد حضور در فوتبال عربستان را رد کرد.
اما دیروز از یک منبع موثق شنیده شد شهریار مغانلو پیشنهاد خارجی دارد و به همین دلیل زردپوشان اصفهان، زیر نظر ژوزه مورایس، عیسی آل کثیر را خریدند تا دستان شان برای لیگ بیست و سوم خالی نباشد.
مدافع ملی پوش پیکان با پیشنهاد رسمی چهار تیم مدعی و مطرح لیگ برتر برای لیگ بیست و سوم مواجه شده است.
مدیرعامل جدید باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: بعد از بیست و دو سال کار مداوم در لیگ می‌خواهم کمی استراحت کنم و به دلیل دوستی عمیقی که با مالک باشگاه خیبر دارم به پیشنهاد ایشان جواب مثبت دادم.
مهاجمانی که در فصل نقل و انتقالات رقم‌های میلیاردی را به باشگاه‌ها پیشنهاد می‌کنند و درنهایت هم به آن می‌رسند،در طول فصل بیست و دوم لیگ برتر فقیرانه گل زده‌اند و رکوردی کم سابقه را رقم زدند.
مهاجمانی که در فصل نقل و انتقالات رقم‌های میلیاردی را به باشگاه‌ها پیشنهاد می‌کنند و در نهایت هم به آن می‌رسند، در طول فصل بیست و دوم «فقیرانه» گل زده‌اند و رکوردی کم سابقه را رقم زدند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اتفاقات پس از قهرمانی این تیم در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر گفت: هنوز فصل فوتبالی ادامه دارد و به دنبال کسب دومین جام برای پرسپولیس هستیم.
مازنی نوشت: این لایحه چنان است که انگار به‌جای فراهم کردن زمینه اجرای اصل بیست و هفتم و آزادی اجتماعات و راهپیمایی‌ها، در پی ایجاد محدودیت برای مردم است و به شیری می‌ماند که یال و دم و اشکم ندارد! که اینچنین شیری خدا هم نافرید!
عباس آخوندی گفت: «نه من به بیت رهبری رفتم و نه هیچ پیشنهادی به ایشان دادم. آنچه من کردم تایید انتخابات و تدوین پیش‌نویس متن تبریک جناب آقای ناطق نوری به جناب آقای خاتمی بود.»
بورس فردا در بیست و هشتمین روز فروردین ماه در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
معابر پیشنهادی جهت تغییر نام مربوط به مناطق یک، دو، سه، چهار، یازده، دوازده، پانزده، شانزده، هفده، بیست بودند که پس بررسی و تصویب در صحن شورای اسلامی شهر تهران به شهرداری ابلاغ خواهد شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و سومین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
با پیشنهاد فدراسیون هندبال ایران و موافقت فدراسیون هندبال آسیا (AHF)، کشور ایران میزبان بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا شد.
پرسپولیس ۵۰ سال پیش به دنبال جذب جرج بست بود.
شانزدهم نوامبر با آلمان بازی داریم که فدراسیون ایران پیشنهاد داده بیستم بازی کنیم اما ما توی این روز قرار شده به مصاف بلاروس برویم هرچند با کی‌روش بازی نمی‌کنم
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و یکمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
دختر جوان گفت: با پیشنهاد مرد تتوکار راهی خانه‌اش شدم، اما به محض ورود حمید در را بست و مرا کتک زد و مورد آزار و اذیت قرار داد. او مرا در خانه‌اش حبس کرد و بعد از چند ساعت وقتی حالم بد شده بود، مرا سوار خودرو کرده و در خیابان رهایم کرد.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده / ثبات دلار مسافرتی در کانال ۲۷ هزار تومان، آیا بیت کوین در درازمدت سودآور است؟، گفتگوی نبض بورس با رئیس سازمان بورس، تحلیل بوعلی | صعود ادامه دارد؟، وبصادر به این شرط صعودی است!، چراغ سبز نظام بانکی برای سبزپوشی بورس، هفته آینده کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، در سال ۱۴۰۰ در صندوق تثبیت بازار سرمایه چه گذشت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
حمیدرضا رستگار، مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران با اشاره به جلسات اتاق اصناف برای اصلاح مالیات تراکنش‌ها کارتخوان‌ها، اظهار داشت: اصولا تراکنش‌هایی که با کارت‌خوان‌ها انجام می‌شود، نمی‌تواند به عنوان سندی برای مالیات اصناف درنظر گرفته شود، به بیان دیگر در همه موارد این تراکنش‌های منشا درآمدی ندارند و اعتراض ما در این رابطه نیز بر همین مبنا است.
۱۰ بازیکن برتر لیگ ایران در بیست و یکمین دوره مشخص شدند که سعید صادقی از گل‌گهر سیرجان با ۱۴پاس گل و ۸ گل زده، بیشترین امتیاز را جمع کرده است. او اکنون از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ