شانزدهم نوامبر با آلمان بازی داریم که فدراسیون ایران پیشنهاد داده بیستم بازی کنیم اما ما توی این روز قرار شده به مصاف بلاروس برویم هرچند با کی‌روش بازی نمی‌کنم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی کروات پیشین تیم ملی از شرایط حال حاضر خود در عمان رضایت دارد ولی دل‌تنگ ایرانی‌هاست.
سرمربی کروات پیشین تیم ملی از شرایط حال حاضر خود در عمان رضایت دارد ولی دل‌تنگ ایرانی‌هاست.
سرمربی تیم ملی در محل برگزاری مراسم قرعه کشی جام ملت ها با هر دو سرمربی سابق تیم ملی عکسی به یادگار گرفت.
سرمربیان تیم‌های ملی ایران و عمان مقابل چشمان کارلوس کی روش خوش و بش گرمی با همدیگر داشتند. نمایندگان ایران در مراسم قرعه کشی هم از قرعه تیم ملی راضی بودند.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال در بحث سرمربی تیم ملی همه شرایط را می‌سنجد و متناسب با نقدینگی خود تصمیم گیری می‌کند.
من فکر می‌کنم با توجه به سابقه‌ای که دارد و با آقای برانکو خیلی روی یک سری مسائل کل کل می‌کرد با آقای اسکوچیچ در یک جدل پنهان بودند.
کی‌روش مشکل اصلی تیم بود؛ یک مربی بسیار محتاط، بدون دیدگاه مناسب و بدون فلسفه مناسب، بیش از حد دفاعی و مربی که به هیچ وجه اهل ریسک نیست.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس می‌گوید ایران باید در جام جهانی قطر به مرحله حذفی صعود می‌کرد اما «نداشتن مربی» باعث شد تا به این موفقیت نرسد.
برانکو اگر چه در ظاهر از تیم کی‌روش حمایت کرده، اما شکاک‌ها می‌گویند پروفسور کمی هم شیطنت کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال عمان براین باور است که تیم ملی فوتبال ایران از گروه خود در جام جهانی صعود خواهد کرد. او بر این باور است که کرواسی جام قهرمانی را بالای سر می‌برد.
سرمربی کروات و اسبق تیم های ملی ایران و پرسپولیس، اعتقاد دارد که شاگردان کی‌روش می توانند راهی دور بعد جام جهانی شوند.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین تیم ملی و پرسپولیس نظر جالبی در خصوص حضور تیم ملی ایران در جام جهانی دارد.
مصدومیت‌های اخیر بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی یادآور اتفاقاتی است که در سال ۲۰۰۶ برای تیم برانکو ایوانکوویچ افتاد و نتایج تیم ملی در جام جهانی را تحت تاثیر قرار داد.
بعداز کی‌روش، برانکو هم پیشنهاد تیم معروف را رد کرد
پیشکسوت استقلال و تیم ملی معتقد است باید از کی‌روش و برانکو عبور کنیم چرا که آنها هرچیزی برای اضافه‌کردن به فوتبال ایران داشتند، ارائه کردند.
حمید درخشان می‌گوید با حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران، انتظاری جز صعود به دور دوم جام جهانی وجود ندارد.
حضور کارلوس کی روش و لیست بازیکنان فصل جاری پرسپولیس می تواند بار دیگر فضای دو قطبی را ایجاد کند.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را تغییر بدهد و دو گزینه خارجی و یک گزینه داخلی مدنظر دارد.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را تغییر بدهد و دو گزینه خارجی و یک گزینه داخلی مدنظر دارد.
رییس کمیته فوتبال مجلس ادعا می‌کند که تاج سه گزینه را برای نیمکت تیم ملی در نظر گرفته است.
بهترین رژیم غذایی برای زنان کدام است؟
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مالخر تبعه خارجی باند گوشی قاپ‌های خشن را هدایت می‌کرد/ راننده تاکسی کیف ۵ میلیاردی را به صاحبش رساند/ پیگیری قضایی پرونده مرگ پسر نوجوان در شهربازی/ کلاهبرداری میلیاردی با هک حساب‌های بانکی/ میهمانی مرگبار در آرایشگاه/ خوابی که با نجات یک جان تعبیر شد/ وحشت آفرینی زورگیران با خنجر‌های خون آلود!/ زمین دختر ۴ ساله را بلعید
تیم ملی بیشتر از کی‌روش و برانکو ، اتحاد می‌خواهد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ