امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده / ثبات دلار مسافرتی در کانال ۲۷ هزار تومان، آیا بیت کوین در درازمدت سودآور است؟، گفتگوی نبض بورس با رئیس سازمان بورس، تحلیل بوعلی | صعود ادامه دارد؟، وبصادر به این شرط صعودی است!، چراغ سبز نظام بانکی برای سبزپوشی بورس، هفته آینده کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، در سال ۱۴۰۰ در صندوق تثبیت بازار سرمایه چه گذشت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از تدوین سند راهبردی ۴ ساله صندوق بازنشستگی کشوری منطبق بر برنامه‌های توسعه کشوری و پیشنهاد رسیدن سن بازنشستگی به ۵۷ سال تا پایان برنامه هفتم خبر داد.
مدیرعامل شرکت پست در مراسم روز جهانی صنایع دستی گفت: افزایش معافیت صادرات صنایع‌دستی از ۸۰ به ۲۰۰ دلار را به دولت پیشنهاد داده‌ایم که امیدوار هستیم در هیأت دولت تصویب شود.
عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: برخی دورهمی اصولگرایان را به مشارکت ترجیح می‌دهند.
رییس سازمان هواپیمایی گفت: برای ۱۴۰۲ نسبت به دی ماه ۱۴۰۰ افزایش‌ قیمت بلیت هواپیما در نظر گرفته شده اما تاکنون تصمیمی گرفته نشده است. پیشنهاد انجمن هواپیمایی افزایش ۱۰۰ درصدی است.
پیشنهاد افزایش ۱۰۰ درصدی افزایش قیمت بلیت از سوی انجمن هواپیمایی
پیشنهاد ۱۰۰ درصدی افزایش قیمت بلیت از سوی انجمن هواپیمایی
ببینید اپلیکیشن‌ها چه میزان حافظه مصرف می‌کنید و بنا بر صلاحدید، آن‌ها را حذف کرده یا ببندید. برای این منظور به قسمت تنظیمات، سیستم، گزینه‌های طراح، حافظه، حافظه مورد استفاده اپلیکیشن‌ها مراجعه کنید. می‌توانید میزان مصرف حافظه نسبت به روز گذشته را مشاهده کنید.
ستاره 25 ساله برایتون آلبیون با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی این باشگاه مواجه شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد افزایش 40 درصدی بهای کرایه مترو داده شده است.
افزایش مبلغ جرائم رانندگی متناسب با نرخ تورم خواهد بود و این موضوع در قانون هم پیش‌بینی شده است.
مجید مشعلچی گفت: بیمه مرکزی با توجه به وضعیت سخت معیشتی مردم پیشنهاد افزایش صفر تا ۱۰ درصد دیه را در لایحه بودجه داده است.
دبیر کل کانون کارگزاران تاکید کرد: در راستای کاهش هزینه معاملات و ارتقاء کارایی عملیاتی بازار سرمایه، این کانون افزایش تنوع درآمدی صنعت کارگزاری را شرط لازم و مقدم بر سایر اصلاحات در صنعت برای تحقق این هدف می‌داند و بر همین اساس، مواردی که برگرفته از مطالعات تطبیقی سایر کشورها و ظرفیت‌های قانونی و مقرراتی داخلی است را به عنوان منابع جدید درآمدی برای شرکت‌های کارگزاری پیشنهاد می‌کند.
وزارت امور اقتصادی و دارایی پیشنهاد افزایش سرمایه بانک‌های دولتی به میزان ۳۵ هزار میلیارد تومان از ظرفیت بند د تبصره ۱۸ بودجه مطرح کرد.
وزیر اقتصاد از تصویب پیشنهاد این وزارتخانه برای تامین مالی نهضت ملی مسکن در دولت خبر داد و اعلام کرد: ۱۰ هزار میلیارد تومان به سرمایه بانک مسکن برای افزایش توان تسهیلات‌دهی اختصاص یافت.
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با اشاره به بودجه فعلی، خواستار افزایش بودجه حمل و نقل سال آینده از سوی دولت شد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: سطوح درآمدی در سال جاری ۶۰ درصد افزایش یافت و پیشنهاداتی برای افزایش دوباره آن در سال آینده ارائه کرده‌ایم.
هیئت مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل گهر پیشنهاد افزایش سرمایه‌ای معادل با ۸۰ درصد را ارائه دادند.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه‌ای به معاون اول رییس جمهور با بررسی شرایط کنونی بازار سرمایه، ۸ چالش عمده و ۶ پیشنهاد برای مدیریت نااطمینانی‌ها در این بازار را اعلام کرد.
فرشاد محمدپور از ثبت پیشنهاد هیئت مدیره بانک کارآفرین جهت افزایش سرمایه ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خبر داد.
بانک ملت با نماد وبملت در بازار اول معاملات بورس حضور دارد و به لحاظ سرمایه اسمی بزرگترین بانک بورسی می‌باشد. گزارش عملکرد مرداد و ۵ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۱ را در سامانه کدال منتشر کرده ؛ همچنین این نماد از پیشنهاد افزایش سرمایه خبر داده است.
فصل جدید لیگ برتر و لیگ دسته یک تفنگ و تپانچه بانوان از پنجشنبه، 13 مرداد ماه آغاز می‌شود.
یافتن یک هارد درایو در بین هزاران تن زباله کار بسیار پیچیده‌ای است، شبیه یک ماموریت غیرممکن. هاولز تیمی از هشت متخصص را تشکیل داده که در حوزه‌هایی نظیر مرتب‌سازی با هوش مصنوعی، استخراج از گورستان پسماند، مدیریت زباله و استخراج داده مهارت دارند.
معاون فناوری اطلاعات شرکت سپرده گذاری مرکزی با بیان اینکه جاماندگان دریافت واریز قبلی سهام عدالت تا آخر هفته نسبت به ثبت شماره شبای خود اقدام کنند، گفت: واریز سود سهام عدالت در ۳۰ اردیبهشت خبر داد و گفت: زمان واریز بعدی سود سهام عدالت ۳۰ اردیبهشت است.
حمیدرضا رستگار، مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران با اشاره به جلسات اتاق اصناف برای اصلاح مالیات تراکنش‌ها کارتخوان‌ها، اظهار داشت: اصولا تراکنش‌هایی که با کارت‌خوان‌ها انجام می‌شود، نمی‌تواند به عنوان سندی برای مالیات اصناف درنظر گرفته شود، به بیان دیگر در همه موارد این تراکنش‌های منشا درآمدی ندارند و اعتراض ما در این رابطه نیز بر همین مبنا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ