دختر جوان گفت: با پیشنهاد مرد تتوکار راهی خانه‌اش شدم، اما به محض ورود حمید در را بست و مرا کتک زد و مورد آزار و اذیت قرار داد. او مرا در خانه‌اش حبس کرد و بعد از چند ساعت وقتی حالم بد شده بود، مرا سوار خودرو کرده و در خیابان رهایم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مرکز نگهداری و توانبخشی نیلوفران آبی بوشهر، معلولان مورد ضرب و جرح، اذیت و آزار و بدرفتاری وحشتناک و همچنین سوءتغذیه و وضعیت بد بهداشتی قرار دارند.
مردی که هفت سال دخترخوانده‌اش را آزار و اذیت می‌کرد به مرگ محکوم شد.
در حالی که پزشکی قانونی آزار و اذیت دختر دانشجو را تأیید کرده و در گزارشی اعلام کرده بود وی به شدت شکنجه شده و مورد ضرب و جرح قرار گرفته، برای سام کیفرخواست صادر شده و پرونده‌اش به شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
وقتی رامین روبه‌روی قضات ایستاد اتهامش را منکر شد و ادعای عجیبی را مطرح کرد. وی گفت: ۳ سال پیش این زن به دفتر کارم آمد و مدعی شد مطلقه است. او می‌گفت نیاز مالی دارد و با اصرار از من خواست او را در شرکتم استخدام کنم. او در این مدت برای اینکه بتواند از من پول بگیرد به من نزدیک شد و از من خواست با هم رابطه برقرار کنیم، حتی ما با هم به سفر هم رفتیم. هیچ آزار و اذیتی در کار نبوده و این زن به دروغ این ادعا را علیه من مطرح کرده است.
متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان در فضای مجازی با شگرد وعده‌های پوشالی و آزار و اذیت وی در مخفیگاهش اعتراف کرد.
دختری که باعث اذیت و آزار میسون مانت، بن چیلول و بیلی گیلمور شده در دادگاه محاکمه می‌شود.
معصومه ابتکار گفت: قبل از جریانات اخیر من همیشه می‌گفتم خط قرمز من گشت ارشاد است و می‌گفتم این کار را نکنید، این سخت‌گیری‌ها را انجام دهید، این سخت‌گیری‌ها نه‌تن‌ها نتیجه نمی‌دهد بلکه نتیجه برعکس دارد، روح و روان جوانان را آزار می‌دهد، آن‌ها را اذیت می‌کند و نتیجه مطلوبی که ما می‌خواهیم ازقبیل جامعه سالم، با نشاط و امیدوار را ندارد.
در حالی که پزشکی قانونی آزار و اذیت وحشیانه دختر جوان را تایید کرده بود برای پسر شیطان صفت کیفرخواست صادر و پرونده اش به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. وی پشت در‌های بسته و غیرعلنی از خود دفاع کرد. در پایان جلسه قضات دادگاه با توجه به مدرک‌های موجود و نظر پزشکی قانونی، آرش را به اعدام محکوم کردند.
یکی از مسئولان محلی انجمن آمریکایی‌تبار‌ها در واکنش به این حادثه گفت: ما به شدت بابت سخنان خانواده این نظامی که تاکید دارند به دخترشان چندین بار تعرض شده احساس نگرانی می‌کنیم و خواستار انجام تحقیقات فوری و شفاف درباره این ادعا‌ها هستیم.
دو سیاهپوست در میشیگان آمریکا، وسط خیابان قصد آزار و اذیت یک دختر را داشتند که پلیس از راه رسید و مهاجمین را به رگبار گلوله بست.
چند خودرو با رانندگی عجیب راننده‌های خود، اجازه حرکت به دیگران را نمی‌دهند و باعث آزار و اذیت آن‌ها شدند.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه برخی نمایندگان می‌گویند، یکی از وزرای دولت روحانی که با علیرضا اکبری (جاسوس انگیس) مرتبط بوده بازداشت شده است، گفت: تا این لحظه وزیری که در پرونده مورد بحث ارتباط داشته باشد نداریم؛ هیچ پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه برخی نمایندگان می‌گویند، یکی از وزرای دولت روحانی که با علیرضا اکبری (جاسوس انگیس) مرتبط بوده بازداشت شده است، گفت: تا این لحظه وزیری که در پرونده مورد بحث ارتباط داشته باشد نداریم؛ هیچ پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است.
چت داخلی پلتفرم‌ها توسط نیرو‌های انسانی و ربات‌ها بررسی می‌شوند تا در صورت مواجه شدن با هرگونه موارد غیراخلاقی و آزار و اذیت حساب فرد آزارگر بسته شده و از ادامه فعالیت او و استفاده‌اش از خدمات پلتفرم گرفته شود. پس می‌توان امید داشت که با رعایت موارد گفته شده، رابطه کاربری بهتری را در پلتفرم‌های تعاملی تجربه کنید.
متهمان دختر افغانستانی را به عنوان مسافر سوار خودرو کردند و مورد آزار و اذیت قرار دادند.
دختر جوان به بازپرس گفت: هوا تاریک شده بود که از خانه دوستم بیرون آمدم و کنار خیابان منتظر ماشین بودم که یک خودروی پژو توقف کرد و من به گمان اینکه مسافرکش است، سوار شدم. وقتی در بین راه، اما راننده تغییر مسیر داد و وقتی اعتراض کردم توجهی نکرد. او نقشه آدم‌ربایی در سر داشت و می‌خواست مرا مورد آزار و اذیت قرار بدهد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختر فراری!/ اغفال دختران با پول و خانه و ماشین/ همسرکشی هولناک در بوشهر/ پدر بعد از دستگیری پسرش تسلیم شد/ ۵ سال حبس و پرداخت دیه به خاطر قتل فرزند/ شکایت ۸ زن از عامل آزار و اذیت جنسی در پارک مهرگان/ همسرم قصد داشت عکس عروسیمان را آتش بزند!/ آدم ربایی و سرقت به خاطر اجرای شرط پدرزن
شکایت ۸ زن از عامل آزار و اذیت جنسی در پارک مهرگان
افراد ابتدا سرنشین خودرو را پیاده کرده و در ادامه اقدام به ربودن زن‌جوان کردند. متهمان در طول مسیر این زن جوان را هدف آزار و اذیت قرار داده و او را به همراه خودرو در مرکز تهران رها کردند.
سه زن افغان که برای سازمان ملل متحد در افغانستان کار می‌کردند، روز دوشنبه توسط ماموران امنیتی مسلح مقامات طالبان بازداشت شده و به طور موقت برای بازجویی برده شدند.
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: تجاوز به پسر اوتیسمی از سوی پزشکی‌ قانونی تائید نشده است و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.
تیم جنایی پس از حضور در محل مورد نظر با جسد دختر 25 ساله‌ای مواجه شدند که بر اثر ضرب و جرح و آزار و اذیت به کام مرگ فرو رفته بود که در گام‌ نخست مشخص شد، متوفی اهل شهر اهواز بوده و 2 روز قبل توسط عموی خود به این مرکز درمانی منتقل شده است.
دختر دانشجو گفت: مدتی قبل با پسر جوانی در خیابان آشنا شدم. او مدعی بود که قصد ازدواج با من را دارد پس از اینکه شماره تماس مرا گرفت چند روز بعد با هم در یکی از خیابان‌های شرق تهران قرار ملاقات گذاشتیم، اما وقتی سوار خودروی او شدم به سمت ورامین رفت و بعد هم با تهدید چاقو من را مورد آزار و اذیت قرار داد و از من فیلم سیاه تهیه کرد. پس از آن هم من را مورد ضرب و شتم قرار داد.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در راستای مقابله با پدیده سرقت‌های مسلحانه، خشن و مقرون به آزار و اذیت در استان به این جرایم به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ