رئیس یکی از هیات‌های فوتبال به مطرح شدن بحث درخواست ۵۰۰ میلیونی برای تغییر رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حالا دیگر به محمدجواد حسین‌نژاد در اردوی طلایی پوشان اصفهانی نگاه دیگری وجود دارد.
علی لاریجانی گفت: در قانون اساسی چند وزراتخانه فقط نام برده شده که شامل وزارتخانه‌های اطلاعات، خارجه، دفاع و دادگستری است. اتفاقا این‌ها را نمی‌شود منطقه‌ای کرد. به نظرمن باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و یک قسم وزرای منطقه ای. وزرای منطقه‌ای مسئول چند استان می‌شوند، از مجلس هم رای اعتماد می‌گیرند.
زمان ۴ مسابقه از هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تغییر کرد.
زمان ۴ مسابقه از هفته های سوم و چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تغییر کرد.
بیش از 88 درصد هواداران اتلتیکو به بازگشت نشان قدیمی باشگاه روی پیراهن رای دادند و از اول جولای 2024 این تغییر اعمال خواهد شد.
پارلمان اتحادیه اروپا اخیرا به تصویب قانون جدیدی رای داده که کل چرخه عمل باتری دستگاه های الکترونیکی از طراحی تا پایان عمر را تغییر می دهد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز اینکه بین پنجشنبه و شنبه کدام روز باید تعطیل باشد جای بحث دارد. کمیسیون اجتماعی به تعطیلی شنبه رای داده، اما ممکن است در صحن مجلس این تعطیلی به پنجشنبه تغییر کند.
نادری گفت: نامه معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی اعلام وصول شد و طبق آیین‌نامه قرار بود که جلسه رای اعتماد هفته آینده برگزار شود، منتها زمان این جلسه بنابر درخواست معاون پارلمانی دولت عوض شد.
۲۶ سال بعد، روایتی از یک روز خاص در تاریخ سیاسی ایران است؛ روزی که نمی‌توان به‌راحتی از کنار آن عبور کرد؛ روزی که ۲۰ میلیون ایرانی راهی برای تغییر بزرگ را انتخاب کردند و نام گزینه‌ای را روی برگه‌های رای نوشتند که در همان روز‌های تبلیغات با روش‌های مختلف عنوان شده بود گزینه محبوب هسته سخت قدرت برای ریاست‌جمهوری نیست، اما در نهایت ایرانیان «برای فردای بهتر»، سیدمحمد خاتمی را به پاستور فرستادند.
از آنجا که سمت دبیر به عنوان یک عضو شورا در قانون اساسی نیامده، معمولا دبیر با هماهنگی بین رئیس جمهوری و رهبری انتخاب می شود و در رسمی نانوشته، مقام معظم رهبری دبیر منصوب را به عنوان یکی از دو نماینده خود در شورا منصوب می‌کنند تا دبیر در جلسات این شورای مهم حق رای هم داشته باشد
محسن میردامادی گفت: انتخابات با مشارکت بالا و رقابتی، پیش‌نیاز‌ها و لوازمی دارد که بدون تحقق آنها، انتخابات پرشور نخواهد شد. این عدم باور در طول سال‌ها و دهه‌ها در مردم ایجاد شده است. مردم در گذشته بار‌ها به امید تغییر وضعیت و بهبود شرایط زندگی‌شان در انتخابات شرکت کردند، اما انتظارات‌شان برآورده نشد؛ لذا امروز به این نقطه رسیده‌اند که دیگر امیدی به حل مشکلات‌شان از طریق صندوق رای ندارند.
تقابل کنونی در ترکیه نه بین شخصیت ها، بلکه تقابل میان گفتمان هاست و رای دهنده ترک باید موضع خود را تعیین کند. شکی نیست که او با انتخاب های خود سیاست کشورش را ترسیم خواهد کرد.
دادگاه تجدیدنظری در آمریکا رای دادگاه فدرال را تایید کرد که طبق آن ممکن است اپل مجبور شود روش های پرداخت در اپ استور را تغییر دهد.
رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: سال گذشته بر اساس رای دیوان عالی کشور اگر از عمر تغییر کاربری ۳ سال گذشته و کاری انجام نشده باشد دیگر مشمول قوانین کیفری کشور نمی شود.
زلنسکی در بیانیه‌ای که روز جمعه منتشر کرد گفت، از دنیس شمیگال، نخست وزیر اوکراین خواسته این طومار که حد نصاب لازم ۲۵۰۰۰ رای را کسب کرد، مورد پردازش قرار بگیرد. رئیس جمهور اوکراین خاطرنشان کرد، "لازم است به این مساله چه از جنبه پس زمینه تاریخی و چه فرهنگی و از دورنمای تبعات حقوقی بین‌المللی رسیدگی شود" و نهاد‌های علمی در این فرآیند مشارکت کنند.
رسانه‌های اسرائیل تصاویری از درگیری در نشست کمیته قانونگذاری کنست این رژیم منتشر کردند. تصاویری که رسانه‌های اسرائیلی منتشر کردند درگیری بین اعضای کمیته قانونگذاری کنست را نشان می‌دهد که در آن، نمایندگان مخالف علیه کابینه ائتلافی بنیامین نتانیاهو فریاد می‌زدند: «ننگ». این درگیری در پی تلاش نمایندگان وابسته به کابینه ائتلافی نتانیاهو برای تغییر در قوانین قضایی اسرائیل آغاز شد. تغییراتی که کابینه نتانیاهو قصد دارد در قوانین قضایی ایجاد کند، به کنست اجازه می‌دهد با رای اکثریت نمایندگان، احکام قضایی دادگاه عالی اسرائیل را باطل کند. مخالفان می‌گویند این تغییرات، فساد را بیشتر می‌کند.
گوگل طبق رای دادگاه باید به سازندگان دستگاه ها در هند اجازه دهد اپلیکیشن های خاص خود را به طور پیش فرض نصب و همچنین به کاربران این امکان را بدهد تا موتورجستجوی پیش فرض خود را انتخاب کنند.
اگر نیازهای کنونی مردم ایران طبقه بندی شود، چند درصد مردم به ورزش به عنوان مشکل اول، دوم یا حتی سوم خود رای می‌دهند؟ عملکرد سجادی برخلاف توقعات از او درخشان نبوده اما آیا استیضاح او خواسته امروز مردم است؟
مهدی تاج معتقد است که فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس توانسته رای را به سود خود تغییر دهد، با این وجود باید حدود 140 میلیارد تومان به این مربی پرداخت شود.
باهنر اظهار کرد: در بین قوانین اساسی امروز حاکم بر کشور‌ها هیچ قانونی نیست که اجازه تغییر نظام از طریق رای را بدهد. مثلا در آمریکا نیز اجازه داده نمی‌شود که نظام لیبرال دموکراسی را با رای مردم مثلا به نظام کمونیستی تغییر دهند.
مـوضـوع شکایت و خـواستـه ابطال قسمت تسری حذف تغییر رشته نسبت به  پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ فرزندان اعضای هیات علمی در دیوان عدالت اداری بررسی شد.
نخست وزیر مجارستان با طرح آلمان برای تغییر شیوه رای گیری اصل وحدت رویه در اتحادیه اروپا مخالفت کرد.
فرهاد مجیدی در حین بازی معتقد بود داور باید پنالتی به نفع اتحاد کلباء می گرفت برای اینکه ثابت کند با نشان دادن فیلم صحنه بازی به کمک داور خواست رای داور زمین را تغییر دهد.
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، منوط کردن تغییر پست سازمانی به همراه تغییر رشته شغلی به پایان دوره آزمایشی کارمندان رسمی – آزمایشی مغایر قانون تشخیص داده شد و ابطال گردید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ