سالاری گفت: اکنون در منطقه خلیج فارس، پالایشگاه بندرعباس با ظرفیت ۳۶۰ هزار بشکه و پالایشگاه ستاره خلیج فارس با ۴۲۰ هزار بشکه وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از ۱میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
بعضی از تغییر دکوراسیون‌ها بسیار زمان‌بر و پرهزینه هستند، اما تغییر زیادی در روحیه ما و زیبایی خانه‌مان ایجاد می‌کنند.
مشکل ناترازی گاز که به دلیل افزایش میزان مصرف آن ایجاد شده در سال‌های اخیر پررنگ بوده است. وزیر نفت در این باره گفته است: بهره‌برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی به کاهش ناترازی گاز در زمستان کمک خواهد کرد. او همچنین می‌گوید: پارسال ۱۲ میلیارد دلار پروژه‌های نیمه‌تمام نفتی به بهره‌برداری رسید و امسال ۶۸ پروژه نیمه‌تمام نفتی به ارزش ۱۵ میلیارد دلار بهره‌برداری خواهد شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: متروی تهران و حومه بر اساس اهداف و چشم‌انداز این شرکت، در تلاش است تا ۱۲ مجتمع ایستگاهی مترو را ایجاد کند.
حرف‌های حسن روحانی در دوره انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی این هشدار را به همه داد که اگر این گروه قدرت را به‌صورت رسمی در دست بگیرند دیگر کسی جلودارشان نیست: «من این‌ها را می‌شناسم. این‌ها روزی در جلسه‌ای تصمیم گرفته بودند در پیاده‌رو‌های تهران دیوار بکشند و مردانه، زنانه در پیاده‌رو ایجاد کنند. همانطور که در محل کارشان بخش‌نامه جنسیتی زنانه و مردانه اعلام کردند.»
مکمل‌های ب ۱۲ در اشکال مختلفی مثل کپسول، قرص، آمپول، قرص‌های ژلاتینی، قطره و حتی اسپری به بازار عرضه می‌شوند. چنانچه کمبود نداشته باشید، مصرف این مکمل‌ها ممکن است باعث ایجاد عوارض جانبی زیر شود.
علائم خفیف تا شدید جوش صورت می‌تواند دردناک و ناخوشایند باشد. فرقی نمی‌کند بر روی صورت، کمر، قفسه سینه و حتی بازو‌ها ظاهر شده باشد. ژنتیک، تغییر سطح هورمون‌ها، کمبود خواب و استرس همگی در ایجاد جوش صورت نقش دارند.
شهردار تهران گفت: وجود سه گسل فعال و همچنین وجود بیش از ۱۲ هزار هکتار بافت ناپایدار در شهر تهران نگرانی بالقوه ای را برای ما ایجاد کرده است.
تصویری از ایجاد یک فروچاله به عمق ۱۲ متر در قونیه بعد از زلزله در دسترس است.
کمبود ویتامین B۱۲ می‌تواند منجر به خستگی، ضعف، کاهش وزن، کرخت شدن دست و پاها، مشکل در حفظ تعادل، سردرگمی و سرگیجه، و حافظه ضعیف می‌شود.
استدلال کارشناسان این است که ویژگی‌های یادگیری ماشین آیفون عکس‌هایی عجیب و غیرعادی ایجاد می‌کند و در آیفون ۱۲ پرو دستکاری‌های دیجیتال تهاجمی و ناخواسته هستند.
شهردار منطقه ۱۲ گفت: از ابتدای هفته، خیابان مولوی حدفاصل چهارراه مولوی تا میدان محمدیه که مشکلاتی به دلیل تجاوز کهنه‌فروشان در معابر رفت‌وآمد شهروندان ایجاد کرده، همچنین مشکلات ترافیکی، بهداشتی و اقتصادی که از سوی کهنه‌فروشان به وجود آمده، طرح ساماندهی به صورت روزانه انجام می‌شود.
محمد بازرگان، دبیر کارگروه آب و محیط زیست کمیته کشاورزی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در سال ۱۳۸۴ تفکری اشتباه حاکم شد مبنی بر اینکه، خداوند نعمت داده و باید از آن استفاده کنیم. بر اساس این تفکر اشتباه، چاه‌های غیر مجاز رشد جهشی داشت، به نحوی که به همان تعداد که چاه از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۴ ایجاد شد، از سال ۱۳۸۴ به بعد چاه غیر مجاز حفر شد تا جایی که امروز شاهد فاجعه در مدیریت منابع آب زیرزمینی هستیم.
اردوغان جادوی سیاسی خود را از دست داده است؛ حتی با ایجاد شرایطی که رقابت را برای مخالفانش سخت‌تر کرده است. علاوه بر فرسایشی شدن روند دموکراسی در ترکیه، تورم سالانه به بیش از ۸۰ درصد رسیده که بسیار بالاتر از نرخ جهانی ۱۲ درصد است و نرخ بیکاری به ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان در راستای کاهش معضلات پیرامون دارو در کشور با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت و البته شرایط این معافیت را مشخص کردند.
خشک شدن بینی به دلایل مختلفی از جمله از دست دادن آب بدن، اثرات سیستم‌های تهویه و عوارض جانبی برخی از داروها می تواند ایجاد شود و علائمی مانند التهاب بینی، خارش، خس خس سینه، ورم و خون دماغ به همراه داشته باشد.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
معاون اول رئیس‌جمهور از برنامه‌ریزی دولت برای ایجاد پنج خط انتقال آب دریا به مرکز کشور خبر داد و گفت: ۱۲ هزار میلیارد تومان معوقات گندم‌کاران در روزهای آینده پرداخت می‌شود.
معاون اول رئیس‌جمهور از برنامه‌ریزی دولت برای ایجاد پنج خط انتقال آب دریا به مرکز کشور خبر داد و گفت: ۱۲ هزار میلیارد تومان معوقات گندم‌کاران در روزهای آینده پرداخت می‌شود.
رئیس جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اصلاحات اقتصادی در اردیبهشت ۱۴۰۱ باعث ایجاد تورم ۱۲ درصد شد. اما با تدابیر انجام شده توسط دولت، در مرداد سال جاری تورم به ۲ درصد رسید.
آمار جداول فوق نشان دهنده وضعیت کلی سینما در پنج ماه سال جاری است و کاهش نزدیک به ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مخاطب امسال نسبت به سال ۱۳۹۸ مؤید این نکته است که سینما در وضعیت بحرانی تر قرار گرفته است (البته کاهش معنادار مخاطب در مرداد امسال به دلیل ایام محرم است) و با توجه به ادامه وضعیت بحرانی اقتصادی قشر "سینمارو" اگر بازهم تمهیدات لازم برای مدیریت بحران سینما طی هفت ماه آینده اندیشیده نشود، پیش‌بینی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون مخاطب برای سینمایی امسال دور از ذهن نخواهد بود و جهت جلوگیری از تبعات کاهش شدید مخاطب سینماهای کشور همچنان اعتقاد دارم اصلاحات اساسی در سیاست‌های تولید، توزیع و نمایش فیلم باید ایجاد شود تا توان ادامه حیات سینما در دسترس باشد. منجی سینما در خارج آن نیست، در خود سینما است، خواه دولت و یا خواه فعالان آن...
پرواز هواپیمایی معراج که از ساعت ۱۲ فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد تبریز ترک کرده بود، به‌دلیل ایجاد دود و بوی نامطبوع در کابین هواپیما، مجددا به فرودگاه مهرآباد بازگشته و با گذشت دو و نیم ساعت از زمان اولیه پرواز، مسافران هنوز در فرودگاه مهرآباد حضور دارند و به آن‌ها اعلام نشده که علت این موضوع چه بوده است.
عرضه تدریجی سهام سرخابی‌ها در بازار پایه‌ فرابورس در کنار رفع ابهامات و بندهای مندرج در گزارشات حسابرسی و بازرسی علاوه بر تأثیر در عملکرد آنها مدیریت این دو باشگاه را بهبود می‌دهد.
بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری خود، نسبت به راه‌اندازی «سامانه بتا» اقدام کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ