اعضای تیم ملی فوتبال روی حمایت اندک ایرانی‌های مقیم بیشکک حساب کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهران فرقانی نسبت به حضور امیر قلعه‌نویی در اردوی تیم امید واکنش نشان داد.
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت رشته های اعزامی به بازیهای آسیایی را بررسی و حمایت از تیم فوتبال امید را هم در دستور کار قرار دادند.
عرفان باقری بازیکن تیم امید آبی‌پوشان با انتشار یک استوری در پیج اینستگرام خود از «هانی کرده» کسی که هواداران را مورد ضرب و شتم قرار داد حمایت کرد که برای خیلی‌ها عجیب بود.
شماری از هواداران عراقی در بازی روز گذشته تیم امید عراق و امارات در ورزشگاه کربلا، اقدامی جالب توجه در حمایت از فلسطین انجام دادند.
شماری از هواداران عراقی در بازی روز گذشته تیم امید عراق و امارات در ورزشگاه کربلا، اقدامی جالب توجه در حمایت از فلسطین انجام دادند.
سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران در نخستین نشست خبری خود گفت: امیدوارم بتوانم با حمایت و همراهی همه اهالی فوتبال کارهای بزرگی را در این تیم انجام دهم
سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران با حمایت از رضا عنایتی قول هرگونه همکاری با تیم فوتبال امید را داده است.
سرپرست تیم امید ابراز امیدواری کرد با حمایت همه جانبه طلسم چندین ساله ناکامی برای رفتن به المپیک شکسته شود.
امید روانخواه می‌گوید یکی از دلایل وجود چمن‌های بی‌کیفیت و عدم تصویربرداری مناسب از مسابقات لیگ برتر، منفعل بودن سازمان لیگ و مسئولانش است.
سرمربی آلومینیوم ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل ذوب‌آهن به برتری برسند.
تیراندازی جزو رشته‌هایی است که در صورت حمایت مسئولان می‌تواند در بازی‌های آسیایی هانگژو باعث افتخارآفرینی ورزش ایران شود.
اشگاه الوکره قطر اعلام کرد هیچ جایگزینی برای هافبک ایرانی مصدوم‌شان نخواهند داشت.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت:لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتارها اقدامات پسینی و پیشینی دارد و امید است بررسی آن قبل از سال نو به پایان برسد.
«نخستین رویداد ملی توسعه فناوری و نوآوری امید استان هرمزگان» با هدف حمایت و افزایش سرمایه‌گذاری‌ها برای توسعه کسب‌وکارهای حوزه کشاورزی و میگو ۳ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به حمایت از ۷۲ هزار طرح کارآفرینی، از پرداخت بیش از ۸۵ هزار میلیارد ریال به کارآفرینان در زمینه های مختلف خبر داد.
اصلاحاتی که محمدرضا باهنر از آن حمایت کرده و در جلسه برخی فعالان سیاسی با علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی پیشنهاد‌های سه‌گانه را مطرح کرده، می‌تواند زمینه‌ساز آرامش در جامعه باشد. او در این جلسه گفته است:۱- باید تریبونی برای اعتراضات در نظر گرفته شود.۲- در موضوع انتخابات‌ها باید به مردم اطمینان بدهیم که در بررسی صلاحیت‌ها به مرّ قانون عمل خواهیم کرد. ۳- برخی اصول قانون اساسی با هدف کارآمدی بیشتر نظام سیاسی باید اصلاح شوند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: حمایت از کانون‌های فرهنگی مناطق محروم به اشتغال،ارتقای فرهنگ و امیدآفرینی منتهی می‌شود.
تیم ملی مراکش در بازی فردا برابر اسپانیا در ورزشگاه اجوکیشن سیتی، از حمایت هزاران هوادار برخوردار خواهد بود و از این حیث بر اسپانیا برتری چشمگیری دارد.
در حالی که دیروز ریزش ها بعد از اغتشاشات سهمگین بود ولی امروز بازار توانست با صعود حمایت ها را برای صعود حفظ کند.
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که یکی از سیاست های هیات اجرایی کمیته حمایت کامل از تیم فوتبال امید است که در این راستا برنامه ریزی های لازم با فدراسیون فوتبال صورت خواهد گرفت.
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که یکی از سیاست های هیات اجرایی کمیته حمایت کامل از تیم فوتبال امید است که در این راستا برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت.
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که یکی از سیاست های هیات اجرایی کمیته حمایت کامل از تیم فوتبال امید است که در این راستا برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت.
وزارت خارجه آلمان با گفتن این که از تلاش‌ها برای احیای کامل توافق هسته‌ای حمایت می‌کند؛ «اگرچه امید کمی نسبت به آن وجود دارد.»
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عدم حمایت باشگاه هاز تیم فوتبال امید ایران برای رسیدن به المپیک گفت: این تیم سالهاست مثل طفل سرراهی در ورزش ایران است و هیچ وقت حمایت کاملی نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ