استقلال خوزستان با گل ثانیه پایانی برابر پیکان شکست خورد و از دور جام حذفی کنار رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: الگوی مراکز نوآوری شرکتی یکی از اولویت‌های معاونت علمی است که برای شروع با شش مجموعه دانش بنیان آغاز شده است.
جواد قارایی کارگردان مجموعه مستند ایرانگرد گفت: طرح‌هایی دارم که نیازمند حمایت است، اما احساس می‌کنم حمایت‌ها کم شده است. مهاجرت نکرده‌ام و سفرم کاری بود.
بنیاد ملی نخبگان برای حل مسائل و نیازهای صنعت با همکاری یک مجموعه حقوقی در حوزۀ توسعه فناوری­‌های فضایی از پذیرش پژوهشگر پسادکتری حمایت می­‌کند.
حسین سلاح‌ورزی با رانت مجموعه هتل و مکان تفریحی بام لرستان را در اختیار گرفته و با قیمت ۸۰۰ میلیون تومان و به صورت قسطی کارخانه آجر ماسه آهکی پلدختر لرستان را خریداری کرده و همچنین باعث تعطیلی کارخانه‌هایی، چون نساجی و ریسندگی پارسیلون خرم‌آباد و چرم و پوست لرستان شده است. او همچنین در زمان اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ در کنار براندازان نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و از آن‌ها حمایت کرد.
دکتر علی رستمی با اشاره به ثبت رکورد تولید 300 هزار تن کاتد در شرکت مس، اعلام کرد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تولید داخل 3 میلیارد دلار پروژه به شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی شرکت مس محول شده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: متصدیان و مجموعه حراست فروشگاه‌ها و اماکنی که به هر نحو ارائه خدمت می‌کنند، شرعا و قانونا مکلفند از آمران به معروف و ناهیان از منکر که در چارچوب قانون به‌صورت لسانی تذکر می‌دهند، حمایت کنند، در غیر اینصورت وفق مقررات با آن‌ها برخورد خواهد شد.
فرهاد طهماسبی گفت: در دولت سیزدهم، تیم اقتصادی از همان ابتدا ضعیف چیده شد و متاسفانه مجموعه ناکارآمدی در راس کار قرار گرفتند و از طرفی، رییس جمهور هم به جای ترمیم و اصلاح این تیم، حمایت بیش از اندازه از آن‌ها دارد و پشت‌شان قرار گرفت و با این کار، آقای رئیسی از ضعف حمایت می‌کند.
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور در بازدید از نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی و فعالیت‌های مجموعه کاخ گلستان گفت: کاخ گلستان ظرفیت بسیار مناسبی برای حمایت از صنایع‌دستی دارد.
مجری طرح احداث ورزشگاه شهدای صنعت مس در کرمان گفت: با حمایت های دکتر رستمی مدیرعامل شرکت مس فاز پایانی استادیوم شهدای صنعت مس اوایل فروردین امسال آغاز می شود.
مربی پیکان می گوید این باشگاه یک مجموعه مولد در فوتبال ایران است و باید از پیکان به این خاطر حمایت کرد.
مدیرعامل استقلال خوزستان با ابراز خوشنودی بابت عملکرد تیمش طی این هفته و برد مقابل دریای بابل از حمایت‌ مجموعه برای به سرانجام رسیدن مسیر صعود خبر داد.
مدیرعامل بانک گردشگری به همراه اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک در روز سه شنبه 11 بهمن ماه ضمن بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا در نشستی با مدیرعامل گروه سایپا در خصوص تعامل بیشتر دو مجموعه به گفتگو پرداخت.
اهواز- امام جمعه موقت تهران گفت: هیچ زمانی مجموعه انتظامی این قدر مورد تشویق مردم قرار نگرفته و این حمایت‌ها و جمعیت‌های میلیونی در حمایت از پلیس بی‌سابقه بوده است.
کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در یک بیانیه مشترک اعلام کرد که آنجلینا جولی از سمت خود به‌عنوان فرستاده ویژه این نهاد «برای مشارکت در مجموعه گسترده‌تری از مسائل بشردوستانه و حقوق بشری» کناره‌گیری می‌کند. خانم جولی در این بیانیه گفت که «من در سال‌های آینده برای حمایت از پناهندگان و دیگر آوارگان تمام تلاشم را انجام می‌دهم.»
وزیر ورزش و جوانان از حمایت این مجموعه برای برنامه ریزی كارلوس كی‌روش برای حضور در جام‌ملت‌ها خبر داد.
سرمربی تیم مس سونگون با تشکر از مدیریت باشگاه، مجموعه تیمش را شایسته قهرمانی ششم دانست.
طی تصمیم گرفته شده بهنام سراج تا انتخاب سرمربی، هدایت تیم را برعهده خواهد داشت و تمام مجموعه باشگاه او را در سمت جدید حمایت و پشتیبانی می‌کند.
مسابقات کشوري پدل مردان ايران از سري مسابقات زيرمجموعه انجمن پدل به ميزباني باشگاه اف جي بي انقلاب و همکاري هيات تهران از ۱۴ شهريور در مجموعه پدل باشگاه انقلاب آغاز شده است.
مدیرعامل نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد برای مهمان نوازی در این شهر نیاز به حمایت مسئولان دارند.
مدیرعامل نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد برای مهمان نوازی در این شهر نیاز به حمایت مسئولان دارند.
دبیر ستاد امر به معروف: طبق آمار تعداد بدحجاب‌ها به بالای ۵۰ درصد رسیده / طرح جدید، برای تخلف دانستن کشف حجاب و تعیین جریمه قابلیت اجرا دارد / اگر مدیر بانکی از فرد بدحجابی حمایت کرد باید هم از حقوقش کم می‌شود هم بخشی از بودجه رفاهی آن مجموعه به بودجه آموزشی تبدیل شود
وزیر میراث فرهنگی در فضای مجازی نقبی به مصائب تملک بناهای تاریخی زد و نوشت که بناهای ثبت شده باید به همان شکل باقی بمانند و وزارت ما باید این خانه ها را از صاحبان قانونی آنها خریداری کند.
با حمایت مجموعه ویستابست غرفه ای برای دو گروه دستان گویا و آوای دستان در نمایشگاه در و پنجره تخصیص داده شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ