فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرد که در پی ناآرامی ها در این کشور در همه استان‌ها و مناطق عراق مقررات منع آمد و رفت برقرار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسامه حمدان گفت: ما در نشست اخیر رهبران گروه‌های فلسطینی در قاهره اعلام کردیم که به تمامی شیوه‌های مقاومت پایبندیم و قابل قبول نیست که کسی از شیوه‌های مقاومت ممانعت کند.
وزارت دفاع چین اعلام کرد که این کشور به حفظ حق حاکمیتی خود در دریای چین جنوبی پایبند است.
رئیس جنبش حماس در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان اعلام کرد که حماس تصمیم دارد به هر شکلی در برابر اشغالگران مقاومت کند و طرح پایبندی به مشروعیت بین‌المللی را نمی‌پذیرد.
رئیس‌جمهور اوکراین اعلام کرد که این کشور به توافق صادرات غلات از دریای سیاه همچنان پایبند است.
سران کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز در بیانیه‌ای اعلام کردند: ایران به‌تعهدات حقوقی خود طبق معاهده منع گسترش هسته‌ای پایبند باشد.
سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد این کشور به تردد ایمن و آزاد از گذرگاه لاچین پایبند است.
وزیر خارجه عربستان اعلام کرد مذاکرات سودان در جده تا دستیابی به نتیجه زمان لازم دارد.
کاخ سفید اعلام کرد که این کشور در تدارک خروج شهروندان خود از خاک سودان است.
کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که آمریکا از طرف‌های درگیر در سودان می‌خواهد خشونت‌ها را متوقف کنند.
وزارت کشور: ضمن تأکید بر غیر قابل تردید بودن حجاب از منظر نظامات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور خاطر نشان می شود که با توجه به پایبندی اکثریت قاطع بانوان و دختران ایرانی به این امر با تأکید مجدد بر لزوم رعایت حجاب در همه اماکن و معابر عمومی و ضمن اعلام حمایت از همه آمران به معروف و ناهیان از منکر در سراسر کشور، دستگاه محترم قضائی، ضابطان و سایر نهادهای ذیربط نسبت به مواجهه با معدود هنجارشکان اقدام خواهند نمود و اجازه تعدی به حریم و هویت مقدس زن مسلمان ایرانی را نخواهند داد.
جاسم البدیوی اعلام کرد: موضع کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس در جهت حمایت از رویکرد گفتگو و حل و فصل سیاسی اختلافات بر اساس رهنمود‌های سران کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس با پایبندی به منشور سازمان ملل متحد، حقوق بین الملل، و رعایت اصول حسن همجواری و احترام به حق حاکمیت ملی کشورها، عدم مداخله در امور داخلی و حل و فصل اختلافات از طریق راه‌های دیپلماتیک، استوار است.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متأسفانه جریاناتی با اعلام برخی بیانیه‌های سخیف و غیر حرفه‌ای، نشان دادند که به منافع ملی پایبند نیستند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این کشور برغم نقض مکرر آتش بس مربوط به کریسمس از سوی اوکراین، به آن پایبند بوده است.
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور در گفتگو با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بر پایبندی واشنگتن به راهکار دو دولتی و مخالفت با سیاست های مغایر آن تاکید کرد.
وزارت خارجه چین اعلام کرد که مذاکرات کنونی درخصوص پرونده هسته‌ای ایران به مرحله حساسی رسیده است. این وزارت تاکید کرد که تمام طرف‌های موجود در توافق هسته‌ای باید به گفتگو و مذاکره پایبند باشند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد جامعه اروپایی انتظار دارد ترکیه به تحریم‌های ضدروسیه پایبند باشد.
یک موسسه بین المللی در گزارشی اعلام کرد: نظام های سیاسی دموکراتیک در سطح جهان، از جمله ایالات متحده آمریکا در سال های اخیر، در پایبندی به اصول دموکراتیک پس‌رفتی جدی داشته اند.
سفارت روسیه در واشنگتن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد آمریکا به انتخاب مردم روسیه درباره پایبندی به هنجارهای اخلافی این کشور احترام نمی‌گذارد و این مداخله آشکار در امور داخلی روسیه است.
مشاور رئیس امارات اعلام کرد: روابط راهبردی امنیتی این کشور با امریکا جای تردید ندارد، اما باید طرف امریکایی پایبندی بیشتری به این روابط نشان دهد.
نخست وزیر سوئد امروز در سخنانی اعلام کرد که کشورش به توافق ناتو با ترکیه پایبند است.
فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرد که در پی ناآرامی ها در این کشور در همه استان‌ها و مناطق عراق مقررات منع آمد و رفت برقرار می شود.
خبرگزاری رویترز به نقل از یک مسئول آمریکایی اعلام کرد که چین از سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به جزیره تایوان برای تغییر وضع موجود استفاده کرد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا باز هم تلاش کرد که توپ را به زمین تهران بیندازد و مدعی شد که به محض اعلام پایبندی ایران به برجام، واشنگتن به توافق بازخواهد گشت.
در ادامه تلاش‌های دیپلماتیک دولت چین برای دفاع از اصل «چین واحد» و مقابله با تحریک‌های آمریکا و جدایی‌طلبان تایوان، سفیر چین در هند از دهلی‌نو خواست آشکارا حمایت هند از این اصل را اعلام کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ