ورود فلزات گران‌بها به کشور توسط سرمایه گذاران خارجی و مسافر، بدون ثبت سفارش و با اظهار به گمرک بلامانع است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عضو جبهه اصلاحات ایران گفت: ما به انتخابات و صندوق رأی باور داریم اما باید شرایط برای حضور اصلاح‌طلبان هم فراهم شود
عضو اتاق ایران با اشاره به جذب ۶ میلیارد دلار از منابع بلوکه شده گفت: این کار خوبی است اما ما می توانستیم در شرایط اقتصادی بهتری باشیم.
ارزش خودروی وارداتی در کشور مبدأ برای جانبازان ۷۰ درصد( دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) تا سقف ۳۵ هزار یورو، سایر جانبازان ۷۰ درصد تا سقف ۳۰ هزار یورو و برای جانبازان ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵ هزار یورو (سیف) خواهد بود.
محمد موسوی که امروز به جمع اردونشینان در ارومیه پیوست در بدو ورود از وضعیت اسکان تیم ملی در هتل گلایه کرد.
سرپرست سازمان لیگ بسکتبال ایران گفت: پیگیر مشکلات تیم آویژه مشهد هستیم و ورود لیموندیس به لیگ هم نیازمند برخی شرایط است.
ارتش کره شمالی با تحریک‌آمیز خواندن تحرکات زیردریایی هسته‌ای آمریکا در اطراف سواحل شبه جزیره کره به واشنگتن هشدار داد که این اقدامات شرایط جنگ هسته‌ای را در وضعیت آستانه‌ای قرار می‌دهد.
زدا در توضیحات تکمیلی خود گفت: تا کنون رویه این بود که فرزندان اناث می‌توانند از مستمری پدر و مادرشان استفاده کنند. تعبیر سازمان تامین اجتماعی در ۴۰ سال گذشته این بود که فقط «فرزند» مشمول می‌شود، اما اخیرا دیوان عدالت به این موضوع ورود کرد و گفته است «نوه» هم جزو فرزندان محسوب می‌شود و اگر شرایط لازم را داشته به استناد اینکه فرزند محسوب می‌شود، مزایای تامین اجتماعی بر او هم قابل تسری است. این موضوع ۱۸ آبان از سوی سازمان تامین اجتماعی نیز بخشنامه شده است.
کیوان زرگری کارتونیست روزنامه‌ی هم میهن اظهار نظر اخیر مدیر ورزشگاه آزادی را سوژهی کاریکاتور خود کرده است. رئیس ورزشگاه آزادی می‌گوید شرایط برای حضور بانوان مهیا است و از فصل بعد زنان طرفدار فوتبال می‌توانند دیدار‌های استقلال و پرسپولیس و تیم ملی را در این ورزشگاه مشاهده کنند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا سید بندی و شرایط برگزاری مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۳ ساله آسیا را اعلام کرد.
وزرای ورزش 36 کشور درباره شرایط ورود روس‌ها به مسابقات بیانیه‌ای صادر کردند.
وزیر ورزش باید مشخص کند که چطور شرایط ورزشگاه آزادی برای حضور زنان در برنامه‌های غیرفوتبالی مهیاست و حتی محدودیت جایگاه و نفرات، ورودی و خروجی مجزا و سرویس‌های بهداشتی مورد بحث قرار نمی‌گیرد، ولی پای یک مسابقه فوتبال که به میان می‌آید، «شرایط» باید مهیا شود؟ البته که این شرایط هم مشخصا مختص زنان ایرانی است، چون هر بار که رقابتی بین‌المللی صورت گرفته زنان تماشاگر خارجی «شرایط» ورود به ورزشگاه را داشته‌اند و محدودیت‌ها شامل زنان ایرانی شده است
به گزارش سازمان هواشناسی امروز بارش باران و وزش باد و کاهش دما در گیلان و مازندران و به صورت پراکنده این شرایط جوی در اردبیل و گلستان همچنین ارتفاعات سمنان و البرز شرقی پیش‌بینی می‌شود.
رئیس دایره روابط عربی و اسلامی جنبش حماس تاکید کرد که احتمال ورود غزه به رویارویی مستقیم با دشمن صهیونیستی وجود دارد.
بورس برای این که بتواند وضعیت متفاوت از دو هفته اخیر را تجربه کند باید با ورود پول جدید همراه شود.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: خودرو‌های وارداتی از کشور‌های مختلف همچون چین است و به غیر از برند‌های آمریکایی یا ساخت آمریکا، از سایر کشور‌ها بحث ثبت سفارش صورت گرفته است و در بازه سه ماهه آینده عرضه می‌شود.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در این شرایط سخت، در کنار ملت و دولت ترکیه هستیم.
برخلاف سال گذشته که مدال‌آوران کشتی ورود دیرهنگامی به چرخه داشته و بعد از 8-9 ماه هر کدام‌شان در یک رقابت بین‌المللی محک خوردند، این‌بار سه مدال‌آور فرنگی خیلی زودتر در شرایط مسابقه قرار خواهند گرفت.
محمد مهاجری: «شرایط ورود به دانشگاه در کشور کره شمالی بسیار دشوار است؛ فردی که تصمیم ورود به دانشگاه را دارد، هم می‌بایست جزو خانواده‌های برتر یا خواص جامعه باشد و هم از یکسری حقوق اجتماعی بخصوصی برخوردار باشد.»
تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از یک ماه تا برگزاری اولین بازی خود در جام‌جهانی شرایط سختی را تجربه می‌کند اما امیدوار است در سه دیدار مرحله مقدماتی نتایج قابل قبولی کسب کند.
نایب رییس فدراسیون بعد از جلسه تعیین وضعیت باشگاه شهرخودرو در خصوص شرایط این باشگاه گفت‌وگو کرد.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اگر تمام شرایط واردات خودرو به خوبی انجام شود این خودرو ها در آذرماه وارد بازار کشور می شود.
بانوان تماشاگر در مسابقه استقلال و مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر از ورودی مشخصی می‌توانند وارد ورزشگاه شوند.
پیشتر نیز دولت دوازدهم لایحه جامع انتخابات را به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده بود که تمام انتخابات‌ها در آن دیده شده بود اما نمایندگان مجلس به جای آنکه لایحه دولت قبل را در دستور کار قرار دهند، طرح‌هایی را برای انتخابات‌های گوناگون در دستورکار قرار دادند.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ