کنفدراسیون فوتبال آسیا سید بندی و شرایط برگزاری مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۳ ساله آسیا را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی فوتبال ایران در سید نخست مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 قرار گرفت.
بر اساس سید بندی انجام شده برای لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس در سید یک قرار گرفت و دیگر نمایندگان ایران در سید های دوم و سوم قرار گرفتند.
با پایان فیفا دی اخیر و همانطور که از قبل مشخص بود، تیم ملی ایران در سید نخست مقدماتی جام جهانی آینده قرار گرفت.
با وجود آنکه خاتمی در ۱۶ آذر سال گذشته در بیانیه‌ای به حرکت‌های هنجارشکن صورت گرفته در برخی دانشگاه‌ها رسمیت داده بود این‌بار، اما با اشاره به شعار «زن، زندگی، آزادی» تلاش کرد با جنایت‌های صورت گرفته نیز مرزبندی کند و بگوید: «اگر زندگی می‌خواهیم، زندگی در براندازی پیدا نمی‌شود؛ چراکه در آن صورت ایران روزگار خوبی نخواهد داشت و آشوب و ناآرامی‌های سنگینی را درپی خواهد داشت.» این سخنان خاتمی درحالی که همواره تلاش دارد پس از مشخص شدن جهت‌گیری‌ها درفضای سیاسی کشور مواضع خود را تنظیم کند تا شاید در «تیم برنده» قرار بگیرد، اما همواره به بی‌اعتباری بیشتر وی ختم شده است.
سیدبندی جام جهانی، امروز (جمعه) بر طبق رنکینگ فدراسیون جهانی اعلام شد و ایران به همراه دومینیکن، فنلاند و نیوزیلند در سید پنجک قرار گرفت.
سیدبندی جام جهانی بسکتبال انجام شد و تیم ملی ایران در سید 5 قرار گرفت.
سید بندی جام جهانی بسکتبال انجام شد و تیم ملی ایران در سید 5 قرار گرفت.
گلر ملی پوش استقلال در اقدامی جالب توجه پشت پنالتی دوم تیمش قرار گرفت و گل ششم استقلال را به ثمر رساند.
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی ایران در سید اول قرعه‌کشی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا قرار گرفت.
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی ایران در سید اول قرعه‌کشی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا قرار گرفت.
«اسرائیل» در محاصره موشکی قرار گرفته و گنبدهای آهنین آن شکست خورده است. در واقع، این مرحله سومین ویرانی است و سید حسن نصرالله در آن حق داشت.
جام ملت‌های ۲۰۲۳ قرار است به میزبانی قطر برگزار شود و ایران در سید اول بهمراه چهار قدرت دیگر آسیا قرار گرفته است.
سیدبندی جام ملت‌های 2024 آسیا برای قرعه‌کشی مشخص شد و ایران در سید یک قرار گرفت.
سید احسان خاندوزی با بیان اینکه نباید به تنظیم بازار، سرکوب قیمتی کنیم، گفت: مردم به جای قرار گرفتن در صف خرید دلار باید به کسب و کار روی بیاورند.
سید احسان خاندوزی با بیان اینکه نباید به تنظیم بازار، سرکوب قیمتی کنیم، گفت: مردم به جای قرار گرفتن در صف خرید دلار باید به کسب و کار روی بیاورند.
سید ستار صید ملی‌پوش المپیکی استقامت کشور مورد حمله اراذل و اوباش قرار گرفت.
با اعلام باشگاه استقلال سید حسین حسینی دروازه بان این تیم تحت درمان قرار گرفته است.
پرونده درگیری مهدی ترابی و سید احمد موسوی در جریان بازی پرسپولیس – نساجی دیروز از سوی کمیته انضباطی مورد بررسی قرار گرفت.
سید احسان خاندوزی گفت: بودجه سال آینده در ۱۸ جلسه فوق‌العاده در دولت به‌صورت ویژه بررسی شد و امسال تفصیلی‌تر مورد بررسی قرار گرفت و این علت زمان‌بر شدن آن است.
حجت الاسلام سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران: نباید اقتدار نظام ملعبه دست عده‌ای اغتشاشگر قرار بگیرد. اغتشاشگران از تهدید گرفته تا ناامن کردن فضا برای خانم‌های چادری و عمامه پرانی پیش رفتند و اگر حضور مردم و قاطعیت قوه قضائیه نبود این پیروان رضاخان و داعش دست به هر جنایتی می‌زدند. ما تشکر می‌کنیم از قاطعیت قوه قضائیه که در همین روز‌ها اولین اغتشاشگر را به حکم قانون پای چوبه دار فرستاد تا بدانند قانون در این کشور حکمفرماست.
«سید احسان خاندوزی»، وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: رییس سازمان بورس استعفا داده و در جلسه شورای‌عالی بورس این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه‌گیری شده است، تحت تاثیر قرار گرفتن از سوی نمایندگان و اعضای کمیسیون اقتصادی صحت ندارد و اگر عضوی چنین موضعی گرفته است حتماً باید نسبت به اظهارنظر خود پاسخگو باشد.
سید حسین حسینی در دیدار برابر ولز در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته است.
تیم فوتسال پالما با قرار گرفتن در سید نخست مرحله الیت لیگ قهرمانان فوتسال اروپا با سه تیم مدعی بارسلونا، بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون همگروه نخواهد شد.
اولین قضاوت سید مهدی سیدعلی در لیگ بیست و دوم مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ