با مردم گفتگو کند، خطا‌ها را بپذیرد، بلند گو‌هایی که نفرت می‌پراکنند و مردم را عصبانی می‌کنند کنترل کند، (مثل برخی ائمه جمعه، تیتر‌های روزنامه کیهان را ببینید.) اینستاگرام، واتش‌‍اپ، توئیتر و تلگرام و فیسبوک و کلاب هاووس را رفع فیلتر کنید. لااقل به یکی از احزابی که درخواست مجوز تجمع کرده اند، مجوز بدهید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌ها از تخلیه ۳ مدرسه پلیس فرانسه در چند شهر این کشور به‌دلیل دریافت تهدیدات تروریستی خبر می‌دهند.
سمنان- سرپرست هلال احمر استان سمنان از پیدا شدن سه مفقودی جنگل ابر شاهرود خبر داد و گفت: این سه نفر اهل سبزوار پس از ساعت‌ها جستجو توسط عوامل امدادی پیدا شدند.
سه کشتی‌گیر آزادکار ایران در جریان مسابقات جوانان قهرمانی جهان به میزبانی اردن به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.
معاون وزیر کار گفت: در طرح کالابرگ، مردم ۸۲۳ هزار تومان خرید می‌کنند و حدود ۶۰۰ هزار تومان آن را از یارانه خود می پردازند؛ یعنی ۲۲۳ هزار تومان کمتر پرداخت می‌کنند.
برخورد دو فروند بالگرد آتش‌نشان در حال عملیات اطفاء در کالیفرنیای جنوبی، سه کشته برجا گذاشت.
۳ آزادکار ایران در ۵ وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان جهان راهی دیدار نهایی شدند.
۳ آزادکار ایران در ۵ وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان جهان راهی دیدار نهایی شدند.
باران شدید باعث جاری شدن سیل در مقیاس وسیع و کشته شدن حداقل ۳ نفر در اسلوونی شد.
سرخه- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف سه تن گوشت قرمز فاقد مجوز به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان سرخه خبر داد.
برخورد یک فروند هواپیما به آشیانه فرودگاه کالیفرنیا دست کم سه کشته برجای گذاشت.
مدیرعامل بنیاد ملی گندم کاران کشور گفت: ۳ ماه از تحویل بذرها به شرکت‌های طرف قرارداد وزارت جهاد کشاورزی می‌گذرد اما ریالی پرداخت نشده است.
در سوانح جاده‌ای امروز در «کارس»، ازمیر و آنکارا در مجموع ۹ نفر کشته و ۳۴ تَن زخمی شدند.
به نظر می‌آید که طی ۳ روز آینده قرار است خرید‌های جدید استقلال نهایی شود.
رئیس شورایاری محله کن می‌گوید: «البته ما در این قبرستان تنها به اهالی اصیل کن اجازه دفن می‌دهیم و برای کوچکی قبرستان هم یک راهکار پیدا کرده‌ایم. الان قبر‌ها ۳ طبقه شده‌اند. اگر یکی از اعضای خانواده ۳۰ سال از زمان مرگش گذشته باشد به حکم شرعی می‌شود جنازه دیگری در آنجا دفن کرد. با این روش توانسته‌ایم با ظرفیت کم تعداد اموات بیشتری دفن کنیم و این‌طور که پیداست تا ۴، ۵ سال آینده ظرفیت اینجا پر است.»
لوسیون انتخاب‌شده باید از قدرت آبرسانی بالایی برخوردار باشد تا بتواند سد دفاعی پوست را تقویت کند، آنتی‌اکسیدان‌های پوست را تغذیه کند و همچنین محصول ایمن و بی‌خطری برای پوست حساس باشد.
۱. روزانه ۵ واحد یا بیشتر از انواع سبزی و میوه مصرف کنیم. ۲. مصرف مقدار زیادی از غذا‌های با فیبر بالا، مانند نان‌های سبوس دار، غلات و حبوبات.۳. با افزایش فیبر در رژیم غذایی، مقدار مایعات بایستی به دست کم ۸ لیوان در روز افزایش یابد.
علی سعدوندی گفت: توصیه اول این که ارز باید تک نرخی شده و ارزپاشی و فساد در این زمینه جلوگیری شود، نکته دوم کسری بودجه نیز تا حد زیادی رفع شده و به مردم در این زمینه پاسخ داده شود.
مصرف غذا‌های غنی از امگا ۳ موجود در دانه کتان، ماهی سالمون، ماهی قزل آلا، گردو و ... از ریه‌های شما در برابر عوارض تنفسی ناشی از آلودگی هوا مانند برونشیت و آسم محافظت می‌کند. امگا ۳ از قلب شما در برابر آلودگی هوا نیز محافظت می‌کند.
چروک‌های خاصی که در پوست گردن شکل می‌گیرند، شبیه به تاخوردگی کاغذ هستند و به‌واسطه ازدست‌رفتن کلاژن، کم‌آبی اپیدرم و آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد پدید می‌آیند. با این‌حال، راهکار‌ها و ترفند‌های زیر در مقابله با همین چروک‌های پوستی آزاردهنده و ناراحت‌کننده در ناحیه گردن به شما کمک می‌کنند.
وزیر امور خارجه در خصوص گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان، گفت: ایران راهکار درست حل اختلاف در قفقاز را در نشست ۳+۳ و مکانیسم‌های منطقه‌ای جستجو می‌کند.
این کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه بند بیمه کردن پرتفوی سهامداران حقیقی که در بسته جدید حمایتی آمده راهکار خوبی است، بیان کرد: تورم انتظاری به تهدیدی برای بازار سرمایه ما تبدیل شده است. اسناد خزانه اسلامی "اخزا"ها در بازار با نرخ ۳۰ درصد نیز فروشنده دارند و با این وضعیت، سهم با P/E حدود ۳ هم جذابیت ندارد.
جنگ روسیه و اوکراین، شیوع ویروس کرونا و تغییرات آب و هوایی از مهمترین عواملی است که اقتصاد کشورها، امنیت غذایی و بازارهای جهانی را تهدید می‌کند در این میان سه راهکار اصلی برای مقابله وجود دارد.
چین امروز در  حال اجرای دیپلماسی «گرگ جنگجو» است که رویکردی قاطعانه در محیط بین الملل به شمار می ‌رود اما پکن در واقع ۳ راه برای برنده شدن در یک رقابت استراتژیک با آمریکا پیش رو دارد.
نوشیدن مایعات کافی در تابستان یکی از مهم‌ترین توصیه‌های حفظ سلامت بدن است. البته بعضی نوشیدنی‌ها علاوه بر تامین رطوبت بدن به چربی‌سوزی نیز کمک می‌کنند که در کنار تغذیه متعادل و ورزش منظم راهکار مناسبی برای رسیدن به تناسب‌اندام خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ